• En dan voor het echie!

    Een halfjaar geleden begon mijn schooljaar met werken aan de eindwerkstukken. Dit zijn een soort profielwerkstukken, alleen zijn de onderwerpen vrijer (niet vakgebonden) en moet je naast onderzoek ook een praktisch deel inleveren, dus iets wat je zelf hebt gemaakt. Ik ben een zittenblijver, dus ik heb een extra jaar mogen doen over dit eindwerkstuk, wat ik meteen maar ben gaan benutten, want dat heeft ervoor gezorgd dat ik een halfjaar extra kreeg om gewoon een heel boek te schrijven!

    Het heet Jeuk, daar krijg ik de kriebels van, en het is een Young Adult verhaal over een jongen die zowel de struggles van het tienerleven als het koude, volwassenenleven de baas probeert te zijn (en er niet bijster begaafd in is). Het is ongeveer 72,000 woorden lang, 184 pagina's dik en volgestopt met aandacht waar mijn school het afgelopen jaar naar kon fluiten.

    En ik ben er zo. freaking. blij mee.

    Het is voorlopig nergens te koop, dus dit is geen onsubtiele advertentie of zo, want hij is nergens gepubliceerd. Ik heb alleen dit exemplaar voor mezelf laten drukken, maar ik wilde het gewoon even HEEL GRAAG KWIJT, want hier zit dus een jaar actieve aandacht in (en vijf jaar iets minder actieve aandacht) en het voelt echt als freaking goud om het dan in je handen te hebben en het aan te kunnen raken. Ik ben een zeer blije worm. Dat wilde ik even delen.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2016 - 20:02 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dat is echt gaaf!

    Ik ben blij dat steeds meer Q'ers hun droom kunnen waarmaken!


    Queer zijn is gewoon alles

    Omg Jip, wat tof!

    Ik wil het wel lezen. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Wauw! Super gaaf! Proficiat ;3


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Wauw, geweldige prestatie! Mag je zeker trots op zijn.

    Super gaaf!
    En ik ben er eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Supertof! Ik vind de cover ook echt supermooi! En die titel, die is leeeeuk


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    De titel is zo geweldig!!
    Ik las hem en dacht, die ga ik kopen. De titel is gewoon alleen al leuk om te lezen elke keer als ik er straks naar kan kijken.
    Natuurlijk ga ik hem dan ook lezen (flower) Maar wil hem alleen al vanwege de titel dolgraag in huis hebben haha


    ~My Mind Is Free~

    BABY I'M SO SO PROUD OF YOU


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    goed gedaan Jip !!
    ben trots op je :)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Dat is echt gaaf! Ik hoop dat ik ooit eens een keer een boek kan uitgeven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aaah, dankjewel iedereen! (bloos)

    Voorlopig ben ik bang dat het nog niet echt leesbaar-leesbaar is, maar ergens afgelopen week heb ik het in mijn brutale hoofd gehaald om echte uitgeverijen te contacteren, dus wie weet komt dat later nog. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wat een leuke titel! Gefeliciteerd!

    Ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig...

    Whaa, Jip, ik had het gezien op Facebook! Zooo cool (: ik ben ook van plan een boek te schrijven voor mijn eindwerk ipv een onderzoeksverslag oid te schrijven :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dat is echt heel gaaf!


    Your make-up is terrible

    Super gaaaaf!! Wees er maar trots op! ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.