• Hallo allemaal!

    Ik heb van mezelf nogal brede bovenbenen en een dikke kont <-- wist niet hoe ik het anders moest verwoorden :'D
    Nou zou ik hier dus graag wat aan doen omdat mijn taille (dat is toch bij je buik en zo?) smal is in vergelijking. Ik zou dus best wel wat tips willen van de Quizletters hier, hoe jullie te werk gaan om dat overbodige been,- en bibs vet kwijt te raken.

    Dus heb je tips, ervaringen die je wilt delen of zo iets van; mijn topics want ik heb er zelf ook last van. Laat dan een reactie achter!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb eveneens last dat mijn kont dik lijkt in vergelijking met mijn taille. Veel mensen raden hier squats aan, maar blijkbaar is dat niet echt een goed idee. Sinds kort probeer ik eraan te werken en zoek ik veel info op enzo. Dit leidde mij naar een fitness centrum. Daar kreeg ik te horen dat squats eigenlijk je bibs nog dikker doen lijken. Je krijgt er veel meer spiermassa door. Je moet allereerst werken aan je voeding waardoor je eerst zeer veel vet kwijt raakt op de plaats, en pas daarna zullen squats goed werken. Squats zorgen er namelijk niet voor dat vet verdwijnt, maar dat het verandert in spiermassa. Het ziet er dus nog altijd even dik of mager uit, alleen oogt het steviger.


    Happiness is the best revenge

    Bepaalde massagetechnieken en pakkingen werken volgens sommigen ook... Ik heb er geen ervaring mee..


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Ik heb zelf juist het probleem dat het beetje vet dat ik heb zich bij mijn buik voegt, en mijn borsten, benen en billen blijven vrijwel plat. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    bil training??? Haha ik zou het zo laten maargoed.....

    Squats.


    I live for the applause, you will die for it.

    Aldea schreef:
    Voor je bovenbenen kan je mss fietsen? Tenminste, dat wordt mij verteld. Voor jouw billen weet ik echt geen beweging. xD


    Twerken!


    quidquid excusatio prandium pro

    ^ (cat)
    Ik ga niet zo hoerig dansen, dank je.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    ^ (cat)
    Ik ga niet zo hoerig dansen, dank je.


    Twerken is niet hoerig!
    Je moet het goed doen. (krul)


    wat was dit ookalweer

    Dat is toch het nieuwe schoonheids ideaal tegenwoordig een dikke kont?


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Sketches schreef:
    Dat is toch het nieuwe schoonheids ideaal tegenwoordig een dikke kont?


    Ik ben er niet zo blij mee... ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sketches schreef:
    Dat is toch het nieuwe schoonheids ideaal tegenwoordig een dikke kont?


    Je vergeet het woord stevig! Spierbilletjes>vetbilletjes! (cat)

    En twerken is niet hoerig dansen. Twerken is paaldansen/lapdansen zonder paal/schoot, dus het is eerder stripperig dansen


    quidquid excusatio prandium pro

    Had ik maar een dikke kont :'D. Ik word er gek van om telkens te horen dat ik no ass heb. -_-


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Psychobat schreef:
    Had ik maar een dikke kont :'D. Ik word er gek van om telkens te horen dat ik no ass heb. -_-


    Squats kunnen er wel voor zorgen dat je meer kont hebt. ;3


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Squats kunnen er wel voor zorgen dat je meer kont hebt. ;3

    Hehe, I'm on it!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Let's all just appreciate the fact we have butts.
    Every butt is a good butt, cause it's a butt.


    i put the fun in funeral