• Hoe ik me op dit moment voel. Ik heb echt geen idee, maar ik vind het wel zo vervelend.

    Het is net alsof ik alles op de automatische piloot doe ofzo. En dat merkte ik niet, tot vandaag. Eerste uur ging prima, en toen had ik een gesprek met een docent over een poster die ik zou ontwerpen. Halverwege kwam een andere docent even aankloppen of hij me kon spreken over iets. Prima. Ik had echt het gevoel dat we al lang bezig waren, dus ik zat zo van: "Eh ik moet zo wel gaan want m'n les begint bijna." Dus ik pak m'n spullen, loop naar de derde verdieping om vervolgens te concluderen dat er een andere klas zit, verstrooid kijk ik op m'n telefoon, blijkt het een uur te vroeg te zijn. Ik was een beetje dizzy maar ik dacht zo van "Okay, dan maar niet" en toen ging ik weer terug naar die docent, ik kon toen op de computer aan de poster gaan werken. Prima. Ik was er met m'n gedachten helemaal niet bij, ben zelfs vergeten te lunchen terwijl ik normaal gewoon altijd honger heb op school. Ik heb echt een groot deel van de tijd voor me uit zitten staren. Daarna had ik les maar ik kon de concentratie er niet bij houden, het boeide me gewoon allemaal niet meer. Toen was ik gelukkig uit, maar ik heb nog nooit zo langzaam naar huis gefietst. Het lijkt net alsof m'n gedachten in een andere dimensie leven oid. Ik snap het allemaal niet, ik heb echt geen idee waarom en hoe. Het voelt net alsof m'n hoofd leeg is maar toch ook vol en ik gooi van alles door elkaar.

    Net ook; ik heb thee gezet, ik weet dat het nog hartstikke heet is maar ik nam onbewust toch gelijk een slok, nou dat heb ik gevoeld. Gisteren in de geschiedenisles was ik ook nogal 'wazig', er werd wat aan mij gevraagd, het duurde redelijk lang voordat ik begreep wat er gevraagd was en toen ik antwoord moest geven kwam het antwoord er gewoon niet uit, ik hakkelde en stamelde maar wat, ik gooide er random woorden uit en ik hoorde de hele klas lachen, ik weet niet eens wát ik gezegd heb.

    Op sommige momenten, als ik bijvoorbeeld aan die poster werk, dan ben ik gewoon lekker bezig en heb ik niet zoveel door, maar als ik met andere dingen bezig hoor te zijn lijkt het me allemaal niet meer te boeien. Ik doe niet mee, ik let niet op, het is zo vaag, ik weet het niet. Ik kan het niet eens omschrijven, het is allemaal zo verstrooid en onduidelijk en vaag, ik weet het niet. Ik vergeet dat ik moet eten, maar ik heb ook helemaal geen honger. En op andere momenten dan graai ik alles bij elkaar wat er aan eten te vinden valt, ook al heb ik geen honger.

    Ik snap mezelf niet. Het lijkt net alsof m'n hoofd in een andere wereld leeft dan mijn lichaam ofzo. Ik weet het niet.

    Heeft een van jullie hier ook wel eens last van of ligt het echt gewoon aan mij?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb er wel eens last van als ik weinig geslapen, gegeten of gedronken heb. Of wanneer ik gewoon met mijn hoofd compleet ergens anders zit, vaak als er iets belangrijks of bijzonders staat te gebeuren.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Trivial schreef:
    Ik heb er wel eens last van als ik weinig geslapen, gegeten of gedronken heb. Of wanneer ik gewoon met mijn hoofd compleet ergens anders zit, vaak als er iets belangrijks of bijzonders staat te gebeuren.


    Nou ja, ik slaap de afgelopen tijd eigenlijk vrij veel, nu ik er zo aan denk. Het lijkt gewoon alsof ik als een kip zonder kop rondloop ofzo, ik weet niet wat het is of waar het aan ligt.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Klinkt niet gek hoor, volgens mij bestaat daar zelfs echt een woord voor waar je last van hebt.
    Heb je de laatste tijd veel stress?


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hooverphonic schreef:
    Klinkt niet gek hoor, volgens mij bestaat daar zelfs echt een woord voor waar je last van hebt.
    Heb je de laatste tijd veel stress?


    Nou, nee, niet dat ik weet. Ik heb de laatste weken wel veel gedaan maar echt stress, nee, niet dat ik weet.

    Ik word er wel echt gek van, net wilde ik nog een kop thee zetten, doe ik een theezakje in m'n glas, vul ik de waterkoker met nieuw water om te verwarmen maar dan schenk ik het perongeluk in mijn glas. Of ik kom niet uit m'n woorden, het is zo weird. Zowel in 'real life' als op papier niet, m'n huiswerk is nu echt heel warrig en mondelinge conversaties waren ook heel raar. Of dan zie ik iets staan ofzoiets en dan staat het er helemaal niet, what the fuck. En m'n vingers zijn ook echt superkoud waardoor typen enzo lastig gaat :'D

    Ik snap mezelf echt niet meer, whatthefuck is dit :'D


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ben je ook snel duizelig? Last van hartkloppingen? Misschien heb je last van ijzertekort en/of bloedarmoede. Dan voel je je ook vaak verward en heb je (soms) last van koude handen en voeten. Als het over een week nog zo is misschien even langs de dokter om bloed te prikken?


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Coliver schreef:
    Ben je ook snel duizelig? Last van hartkloppingen? Misschien heb je last van ijzertekort en/of bloedarmoede. Dan voel je je ook vaak verward en heb je (soms) last van koude handen en voeten. Als het over een week nog zo is misschien even langs de dokter om bloed te prikken?


    Ik merk wel dat ik de afgelopen dagen wat sneller dizzy ben ja, ook vaak plotseling vanuit het niets.

    Wat zijn hartkloppingen? Geen idee, haha. En meh, ik ga liever niet naar de huisarts tho, al kan 't misschien wel handig zijn D:


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Dit zou heel goed kunnen komen door een lichamelijk tekort of ongemak of dergelijke. Als mijn medicatie niet goed werkt en mijn schildklierwaarden niet goed meewerken dan krijg ik ook last van sommige van deze situaties. Alsof ik in een soort bubbel rondloopt en de rest van de wereld om me heen veel te snel voor me gaat. Ik noem het brain fog.

    However, het kan ook gewoon iets tijdelijks zijn. Ik had namelijk ook last van soortgelijke verschijnselen toen ik iets groots en spannends en belangrijks ging doen. Ik zat met mijn hoofd al helemaal in Australië, terwijl mijn lijf nog een aantal weken in Nederland zat en dat ging echt voor geen meter, haha.

    En stress. Dat ook. Maar dat trekt ook wel vrij snel weer bij, bij mij althans.

    Als het aanhoudt zou ik je zeker aanraden even naar de huisarts te gaan. Vooral als je snel vermoeid, duizelig, afgeleid, koud bent.

    Derks schreef:
    (...)

    Ik merk wel dat ik de afgelopen dagen wat sneller dizzy ben ja, ook vaak plotseling vanuit het niets.

    Wat zijn hartkloppingen? Geen idee, haha. En meh, ik ga liever niet naar de huisarts tho, al kan 't misschien wel handig zijn D:

    Ken je dat gevoel dat je hart snel begint te bonzen als je aan het sporten bent? Dat zijn hartkloppingen. Meestal krijg je die tijdens lichamelijke inspanning maar het kan ook zijn dat je hartkloppingen in rust krijgt door een medische reden, zoals bijvoorbeeld bloedarmoede maar ook een snel werkende schildklier of een hoge bloeddruk.
    Als het aanhoudt is het inderdaad verstandig om toch even naar de huisarts te gaan, ook al vind je dat vervelend.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Ik doe even een mt, want ik heb zoiets ook.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nou ja, dinsdag was ik ook nog redelijk wazig en alles. Gisteren dan weer niet, dat was best wel fijn. Maar sinds een uur of 17.00 ben ik echt heel erg duizelig. Viel gewoon bijna om van de duizeligheid. En nu moet ik nog leren voor m'n toets morgen, maar ik voel me helemaal niet goed, the struggles...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Misschien moet je even rust pakken? Wat dagen vrij nemen / ziek melden.


    I live for the applause, you will die for it.

    Misschien heb je een bepaald tekort of zo. IJzer of vitamines. Of bloedarmoede. Je kunt even langs de huisarts gaan voor een bloedtest.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Virtuoso schreef:
    Misschien moet je even rust pakken? Wat dagen vrij nemen / ziek melden.


    Noo, vrij nemen van school kan niet en m'n moeder meldt me niet zomaar ziek, haha.

    En qua rust, ja, meestal heb ik in 't weekend wel rust en doordeweeks pak ik meestal 's avonds wat rust maar dat moet dan ook genoeg zijn


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Brynjolf schreef:
    Misschien heb je een bepaald tekort of zo. IJzer of vitamines. Of bloedarmoede. Je kunt even langs de huisarts gaan voor een bloedtest.


    Ik hoop 't niet tho. En ik ben echt bang voor naalden enzo, dus ik hooooooop dat het snel overgaat en dat ik geen bloed hoef te laten prikken


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Als het volgende week niet beter gaat, zou ik toch even naar je huisarts gaan. Hier op Q weten we ook niet alles en het kan best zijn dat het iets anders is dan bloedarmoede. Voor hetzelfde geld hoef je geen bloed te prikken en kan je huisarts je zo vertellen wat er met je aan de hand is.

    Ik snap dat je bang bent voor naalden, maar dit is toch ook niet goed.


    Physics is awesome