• Maar dan ook echt de BESTE al vind ik het wel een beetje over de top!

    19 mei ben ik jarig, maar ze kon het niet langer vol houden om het geheim te houden omdat ze het leuk vond dat ik een beetje mee kon helpen met uitzoeken van wat we allemaal gaan doen.

    Maar... haar cadeau voor mij is dus een weekje DUBLIN Ierland :Y)
    En dan heb ik haar in september een doosje chocolade geven en dan krijg ik van haar (samen met haar) een weekje Dublin haha. Toen voelde ik me ff lullig.
    Ik kon haar wel plat knuffelen want ik wil al zo lang naar Ierland, het land interesseren me al sinds ik heel klein ben...

    Hebben jullie ook wel eens een kado gekregen waarvan je had DANKJE!!! maar het is wel achterlijk over de top!


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    4 dagen Praag!!! maar dat is echt superawesome!!
    We zijn allemaal studenten dus dit soort kado's moeten nog even wachten


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Hoe duur was dat cadeau dan wel niet? D':
    Wat een coole vriendin heb je!


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    Hoe duur was dat cadeau dan wel niet? D':
    Wat een coole vriendin heb je!


    I don't want to know...
    Ik weet dat ze het niet breed heeft, dus daarom schrok ik wel even flink.

    Alleen us mijn vraag! Weten jullie leuke plekken om te gaan bezoeken?


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Dat is echt ontzettend lief!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wat ontzettend lief van haar!


    16 - 09 - '17

    Uhm... van 1 persoon bedoel je dan? En dan een vriendin, dus niet relatie? Uhm... Een foto maken in Volendam is denk ik het duurste dan haha.


    Life is hard and then we die

    Awh, echt superlief.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    PUKKELxDING schreef:
    Uhm... van 1 persoon bedoel je dan? En dan een vriendin, dus niet relatie? Uhm... Een foto maken in Volendam is denk ik het duurste dan haha.


    Neej gewoon een vriendin vriendin haha alsjeblieft zeg :Y)
    En ja een persoon betaald vliegreis en hotel voor 1 week.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Awh, das zo lief indeed (heart2)


    -

    Aw, wat ontzettend lief van haar. ^^

    Het grootste wat ik ooit heb gekregen is mijn laptop, denk ik, maar het cadeau waarbij ik het meest het idee had dat het best wel over de top was, was zestig euro die ik van mijn peetvader en zijn vrouw kreeg voor mijn verjaardag. Dat klinkt misschien niet als heel veel, maar als je bedenkt dat ze voortdurend met geldproblemen zitten door allerlei ellende en dat ze echt iedere euro drie keer moeten omdraaien voordat ze hem uitgeven, vond ik dat toch wel heftig.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nice!
    Het duurste wat ik ook gekregen heb, was van mijn toenmalige vriendje (cursus voor het eerste duikbrevet), maar verder, niet echt over the top dure dingen ^_^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    holey fuck, da is echt awesome ^^
    U vrinedin is echt geweldig :P


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Herrera schreef:
    Awh, das zo lief indeed (heart2)


    26 - 02 - '16

    Aw, wat ontzettend lief van haar!

    Een vriendengroep van mij heeft ooit samen een reisje aan Londen cadeau gegeven aan een vriendin (oké, dat was niet helemaal je vraag, maar ik vond het wel relevant)


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Dat is zo lief. Ehm ik denk dat mijn cadeau het grootste ehh straks mn rijbewijs. Daarbij krijg ik ook mijn concert kaartje die niet goedkoop was


    Change is for weirdos ~ Niall Horan