• Insert_Name is no more! Ik heb eindelijk een naam ingevoerd. Ha-ha, flauwe grap.
    Gellert, van Gellert Grindelwald. Vriend van Albus Dumbledore, en in sommige opzichten, ex-partner in crime. Ik heb het altijd al een intrigerend bijverhaal van Harry Potter gevonden.

    Dus, wat betekent jullie username voor je?

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 16:34 ]


    Tijd voor koffie.

    Erg leuk! Ik vind de verhalen rond Grindelwald zelf ook leuk en fascinerend!

    Mijn favoriete personage uit Flikken.:W


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vind hem cool. Heel cool. Ubercool. *_*
    Fabrizio is mijn #2 fav uit Titanic :Y)


    wat was dit ookalweer

    Leuk, ik vond het verhaal van Dumbledore en Gellert altijd al interessant. Mijn username is Chandler, mijn soul animal uit de serie Friends.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 16:23 ]


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Oeh, die vind ik leuk!
    Mijne is uit Game of Thrones,, een van mijn favoriete(:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Debbaut schreef:
    Erg leuk! Ik vind de verhalen rond Grindelwald zelf ook leuk en fascinerend!

    Mijn favoriete personage uit Flikken.:W NCIS! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nice! Vooral leuk dat 'ie nog niet bezet was! (:

    Mijn username komt van de serie Spartacus. :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hé, da's echt wel een leuke username!

    Mijne is uit een (geweldige, aan te raden) tv-show: orphan black. Dat de code (de betekenis weten we er -nog- niet) van één vd personages die mijn favoriete actrice speelt. (:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    324B21 schreef:
    Hé, da's echt wel een leuke username!

    Mijne is uit een (geweldige, aan te raden) tv-show: orphan black. Dat de code (de betekenis weten we er -nog- niet) van één vd personages die mijn favoriete actrice speelt. (:


    Hmm, dan moet ik die maar eens gaan kijken! Hopelijk hebben ze die serie op PopcornTime!

    Ik heb persoonlijk een hekel aan The Walking Death, maar een vriendin en ik waren er over aan het grappen tijdens een opdracht van school (waarvoor we onderzoek moesten doen naar de fret). Wij vervingen in scenes zombies voor fretten... Tja, je moet toch iets verzinnen! ;')

    @Debbaut, Chandler, Yolanda, more people love them as well! I support your existence :Y)
    @Fabrizio, vet c: Titanic is echt een goede film.
    @KnightOfFlowers, cool! Ik heb de boeken gelezen.
    @Gannicus, ja, ik was echt verbaasd :Y)
    @324B21, dankje! Dat klinkt interessant...
    @TheWalkingFret, haha, dat klinkt creatief.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 17:44 ]


    Tijd voor koffie.

    Leuke username! :Y)
    En de mijne spreekt, denk ik, wel voor zich.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aidan, van Aidan Turner die je op mijn profielfoto ook kan zien haha [acteur]


    Firm believer of all that is magic

    Tricksters is gewoon het meervoud van Trickster uit supernatural, al was het best wel een halloween themed username ook


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    NIce!
    Mijn naam was redelijk random. Maar het is ook omdat ik van katten houdt, en ook van rotkatten. En omdat ik zelf een kat ben en rot kan zijn, denk ik... Naahh laat ook maar :p


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Oeeeeh I like it!!

    Mijn naam is van James Potter(Harry Potter), maar als je kan lezen had je dat vast al wel door:')

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 18:26 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Oh, oh, zo leuk! Ik ship die twee al sinds m'n achtste, toen ik het laatste boek net uit had, haha.

    Mijn username is Engels voor vleermuis, omdat dat leuke beesten zijn. :3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it