• Insert_Name is no more! Ik heb eindelijk een naam ingevoerd. Ha-ha, flauwe grap.
    Gellert, van Gellert Grindelwald. Vriend van Albus Dumbledore, en in sommige opzichten, ex-partner in crime. Ik heb het altijd al een intrigerend bijverhaal van Harry Potter gevonden.

    Dus, wat betekent jullie username voor je?

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 16:34 ]


    Tijd voor koffie.

    Chandler schreef:
    Leuk, ik vond het verhaal van Dumbledore en Gellert altijd al interessant. Mijn username is Chandler, mijn soul animal uit de serie Friends.


    JoeyTribbiani, bff van Chandler (:


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Gellert x Dumbledore mijn ship :3 anyway mijn kat heet Nestor, dus heb ik mezelf ook zo genoemd :D

    Nestor schreef:
    Gellert x Dumbledore mijn ship :3 anyway mijn kat heet Nestor, dus heb ik mezelf ook zo genoemd :D


    Nestor XD Dat is een site waar ik op kan voor mijn school haha.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    I like it a lot!

    Tja, ik hou gewoon ontzettend veel van katten (bloos)


    26 - 02 - '16

    Insert_Name is no more! Ik heb eindelijk een naam ingevoerd. Ha-ha, flauwe grap.

    Hehe, ik vond 't wel een funny grapje eigenlijk :x.
                Oké. Inderdaad flauw.

    Hm, mijn username. . . Omdat vleermuizen mijn lievelingsdieren zijn. Rock on, batties. :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gellert Grindelwald is echt heel cool. Echt jammer dat we bijna niks van hem zien in de film. Sowieso hebben ze Dumbledores backstory weggelaten.

    Mijn naam komt uit Once Upon a Time. Regina en Robbin Hood, omdat het gewoon een awesome ship is.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Nice, alle HP usernames zijn sws gaaf even als de verhalen van zowat alle personages die in de boeken genoemd worden c:

    En mijn username...




    Happy Birthday my Potter!

    HA. Ik was ooit Grindelwald ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes