• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sheamus • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    DiNozzo • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Bat • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Epps • Saartje • Jillz • 16 •
    McGregor • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Aniston • Aline • Appelsap • 14 •
    Nonno • Merel • Ouzo • 15 •
    Tricksters • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Vernon • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Irmings • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Fabrizio • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Feline • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    GIader • Rani • - • 19 •
    Dierickx • Leah • Baileys • 14
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 12
    Derive • Mirte • Tequila & Liefmans • 21
    Kayfabe • Cherona • Butterscotch • 22


    Song of the night sinds 16 november: Shake it off van Taylor Swift

    Song of the night wachtlijst:
    - Rani met Thinking out loud van Ed Sheeran
    - Sylvie met Night of the hunter van 30 Seconds to Mars
    - Gail met We are in the crowd van Rumor Mill
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 19:04 ]


    16 - 09 - '17

    Debbaut schreef:
    (...)

    Nope, het was in Holland, ik volg het pretparknieuws nogal goed en daar wordt gesproken over Walibi Holland en zie je ook beelden vanuit daar.
    Maar wat was het nut om perse daar te gaan filmen en niet in bijv. De Efteling dat veel dichter ligt?:W

    @Sylvie
    Het lijkt me nogal ologisch dat we alleen zijn aangezien de ruimte nooit stopt.


    Achja, ik heb het nooit met eigen ogen gezien, dus ik kan het moeilijk zomaar geloven.


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Achja, ik heb het nooit met eigen ogen gezien, dus ik kan het moeilijk zomaar geloven.


    En ik betwijfel of we het ook ooit echt zullen zien. Maar ik vermoed het wel. Met nadruk op vermoed.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    En ik betwijfel of we het ook ooit echt zullen zien. Maar ik vermoed het wel. Met nadruk op vermoed.


    Geen idee, dat zien we dan wel zeker?


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Geen idee, dat zien we dan wel zeker?


    Idd.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Nope, het was in Holland, ik volg het pretparknieuws nogal goed en daar wordt gesproken over Walibi Holland en zie je ook beelden vanuit daar.
    Maar wat was het nut om perse daar te gaan filmen en niet in bijv. De Efteling dat veel dichter ligt?:W

    @Sylvie
    Het lijkt me nogal ologisch dat we alleen zijn aangezien de ruimte nooit stopt.

    Okay.
    Tja. Ik woon 35 minuten van Walibi vandaan, maar ik ben er nog nooit geweest. Ik ben bijvoorbeeld ook nooit in Efteling geweest of op een bruiloft geweest.
    Het verste buitenland wat ik ooit heb gezien, is Berlijn en dat was met werkweek van school. Met vakantie zijn we niet verder dan Vaals in Limburg gekomen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    McGregor schreef:
    (...)
    Okay.
    Tja. Ik woon 35 minuten van Walibi vandaan, maar ik ben er nog nooit geweest. Ik ben bijvoorbeeld ook nooit in Efteling geweest of op een bruiloft geweest.
    Het verste buitenland wat ik ooit heb gezien, is Berlijn en dat was met werkweek van school. Met vakantie zijn we niet verder dan Vaals in Limburg gekomen.


    Mijn verste buitenland was Normandië, en dat was dan ook eens Center Parcs.:W


    Queer zijn is gewoon alles

    Sheamus of Hogan als nieuwe username?


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    Sheamus of Hogan als nieuwe username?


    Cenation.


    Cenation schreef:
    Sheamus of Hogan als nieuwe username?


    Heb je uitleg over beiden? c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nemesism schreef:
    (...)

    Cenation.


    Haha, die optie was er niet xp

    @Yolanda, Sheamus is een worstelaar en Hogan eigenlijk ook als Hulk Hogan, maar hij is ook een acteur en zijn dochter Brooke Hogan zingt best goed.


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Haha, die optie was er niet xp

    @Yolanda, Sheamus is een worstelaar en Hogan eigenlijk ook als Hulk Hogan, maar hij is ook een acteur en zijn dochter Brooke Hogan zingt best goed.


    What can I say? I am a rebel.

    Dan sowieso Sheamus. Want ik háát Hulk & Brooke Hogan.


    Nemesism schreef:
    (...)

    What can I say? I am a rebel.

    Dan sowieso Sheamus. Want ik háát Hulk & Brooke Hogan.


    Haat nog wel... Arme mensjes.


    16 - 09 - '17

    Iedereen die mij al eens heeft gezien, kan zeggen dat ze een buitenaards wezen met eigen ogen hebben gezien.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Cenation schreef:
    (...)

    Haat nog wel... Arme mensjes.


    Ja er was eerst zo'n verschrikkelijk tv programma over die familie en daardoor heb ik echt 'n haat aan ze gekregen (': Echt van die mediagxxle personen die zo leeghoofdig als wat zijn en denken dat alles maar voor ze uit de lucht komt gevallen.


    GIader schreef:
    Iedereen die mij al eens heeft gezien, kan zeggen dat ze een buitenaards wezen met eigen ogen hebben gezien.


    Whut?


    16 - 09 - '17