• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Houdt je van Guns N' Roses? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2014 - 23:19 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    BellaSienna schreef:
    Oh gd nu voel ik me kut omdat ik allemaal stomme reacties zat te plaatsen in een heel verkeerd topic.... sorry iedereen


    Iedereen is nieuw geweest :Y)


    wat was dit ookalweer

    Af en toe irriteer ik mij echt dat Quizlet geen Japanse/Chinese/Koreaanse tekens toelaat. Probeer je een duidelijke bronvermelding te geven krijg je een soort van %$$ Ugh. Ik begrijp dat niemand op Q deze taal zal neerzetten in een verhaal. Maar kom op zeg. Dit is irritant.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    BellaSienna schreef:
    Oh gd nu voel ik me kut omdat ik allemaal stomme reacties zat te plaatsen in een heel verkeerd topic.... sorry iedereen

    Ach well, een oorlog is wat anders. :}


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ryouta schreef:
    Af en toe irriteer ik mij echt dat Quizlet geen Japanse/Chinese/Koreaanse tekens toelaat. Probeer je een duidelijke bronvermelding te geven krijg je een soort van %$$ Ugh. Ik begrijp dat niemand op Q deze taal zal neerzetten in een verhaal. Maar kom op zeg. Dit is irritant.

    Bedoel je dit: ė?

    Dat heb ik wel met meerdere tekens, zoals nu zo'n e met een of ander ding boven dat ik niet goed kan zien op mijn gsm. Wel jammer dat dat niet werkt, ja.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2014 - 22:11 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dramaqueen.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik voel me genegeerd.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Bat schreef:
    (...)
    Bedoel je dit: ė?

    Dat heb ik wel met meerdere tekens, zoals nu zo'n e met een of ander ding boven dat ik niet goed kan zien op mijn gsm. Wel jammer dat dat niet werkt, ja.

    Ik wil zo'n ouderwets zwart hartje hierop :'). Je kunt wel een † en een •, maar geen hartje :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Muh, mijn arm/hand doet pijn, misschien is het tijd om te gaan slapen, en de ipad aan de lader te doen beneden zodat ik er vannacht niet achterga....


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Psychobat schreef:
    (...)
    Ik wil zo'n ouderwets zwart hartje hierop :'). Je kunt wel een † en een •, maar geen hartje :').
    Klopt, dat is irri, want sommige tekens werken niet en andere wel. Hoe kan dat eigenlijk?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Pseudos schreef:
    (...)Klopt, dat is irri, want sommige tekens werken niet en andere wel. Hoe kan dat eigenlijk?

    I seriously have no fucking clue.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yepp, echt niet te laat online...

    --
          Dat er nog zoveel mensen online zijn, lowl.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2014 - 0:02 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Aha! Dus ik ben toch niet gek. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ryouta schreef:
    Af en toe irriteer ik mij echt dat Quizlet geen Japanse/Chinese/Koreaanse tekens toelaat. Probeer je een duidelijke bronvermelding te geven krijg je een soort van %$$ Ugh. Ik begrijp dat niemand op Q deze taal zal neerzetten in een verhaal. Maar kom op zeg. Dit is irritant.

    --

    You bad woman...
    Making me worried like this.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    All my feels .. ugh


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dammit, mn tas zit zo vol dat ik m nauwelijks dicht kan krijgen.... Hopelijk sloop ik niks door alles zo op te proppen :/


    Stenenlikker