• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Houdt je van Guns N' Roses? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2014 - 23:19 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ben vet moe nu. Nog nooit zo hoeven haasten dan vanmorgen D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I need booze. And another place to stay.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Het wordt een lange kutdag vandaag +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Waarom hebben ze nu nog weer extra krulletjes en paarse stippels aan maandverband toegevoegd? Niet lang meer en er staan plaatjes van de flippin' Mona Lisa of Van Gogh's Sterrennacht op dat spul. Wtf. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarom heb ik het altijd zo koud? D: Urrgh.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Psychobat schreef:
    Waarom heb ik het altijd zo koud? D: Urrgh.






    OTOFT: Sheeeila! Blijf van mijn pantoffel af! D: Die zit aan mijn voet en hoort dus niet in jouw bek! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)


    Haha, ahw, thanks sweetie. Das lief van je ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik word hier zo verdomd boos en ongelukkig van


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Bladgoud schreef:
    Ik word hier zo verdomd boos en ongelukkig van


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    What the hack? Like, why?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Nu maar hopen dat het geen kwaadaardig iets is. Dat het helemaal niets is


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom doe je toch altijd zo irritant, computer? Blegh, loop maar lekker even vast en gooi dan al mijn tabbladen eruit. En dan ga je niet vragen of ik de tabbladen weer open wil, zonder het zelf met de hand te moeten doen en niet op één knopje klikken en klaar.
    Ik ben er zo klaar mee!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Where do broken hearts go?


    wat was dit ookalweer

    Zo zenuwachtig voor dat huisartsbezoek...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fuck, ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik heb géén vluchtroute meer. Verdooooomme.


    Tijd voor koffie.