• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Houdt je van Guns N' Roses? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2014 - 23:19 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    BellaSienna schreef:
    (...)
    Autsj doet t zeer? (flower)


    Nee, dat gelukkig niet. Maar mijn broek is nu wel een beetje nat :C


    Stenenlikker

    Funtom --> Volterra :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik vraag me echt af hoe ik dit jaar vol ga houden. Er zijn al zoveel dagen geweest waarop ik écht niet naar school kon en het voelt alsof het weer alleen maar bergafwaarts gaat.
    En ik heb sinds mijn medicatie hele realistische dromen die er alleen maar voor zorgen dat ik me nog slechter voel 's ochtends.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2014 - 8:25 ]

    Het is duidelijk. Het is allemaal mijn schuld. Ik ben degene die er voor zorgt dat jullie zoon slechte cijfers haalt. Ik ben degene die het niet goed doet. Als jullie een hekel aan mij hebben, mochten jullie dat twee jaar geleden ook wel zeggen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Omfg, bel dan eerder zeg. Zat al bijna in de trein toen ik hoorde lesuitval te hebben. Die man is echt elke week ziek. Regel dan een vervanger! Letterlijk nog maar 4 van de 12 lessen van hardware gehad. En van ons verwachten dat we het kennen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Huilen..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nothing really matters.


    26 - 02 - '16

    Dude, seriously? Ga je nu heel koel reageren? Kan er geen grapje meer vanaf?
    Je bent echt boos, of niet soms? Kom aan, je hebt niets om boos over te zijn. Je weet dondersgoed dat ik geen hulp wil als ik er niet om vraag. Jezus, doe normaal. Ik vraag Henny wel om hulp met muziektheorie en improvisatie als jij nu helemaaaal niets meer doen wilt! Grr.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het is duidelijk. Ik hoor er niet meer bij, zoals ik al gedacht had.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben gefrustreerd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Huh sinds wanneer kan je geen speeltopics meer zien tussen de actieve topics? Heb ik iets gemist? Beetje irritant wel.

    Feline schreef:
    Nothing really matters.

    Metallica. (cool)

    I can't believe you've really gone that far.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    YESH, 4VWO Wiskunde A/C boeken zijn binnen! Ga vanavond direct beginnen met inhalen van periode 1! En zo fijn dat ik met twee lessen kan meedraaien tijdens tussenuren, want die begeleiding is wel handig + nodig, hehe. Na al die tijd begint VWO nu opeens zo veel meer vorm te krijgen. Het enige wat rest is voldoendes halen voor wiskunde om aan te tonen dat ik volgend jaar kan aansluiten bij 5VWO, profielwerkstuk afmaken en mijn papiertje halen. Die examens gaan wel lukken, net zoals 't nu lukt. Let maar op, I'm all fired up now! :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Griffiths schreef:
    Huh sinds wanneer kan je geen speeltopics meer zien tussen de actieve topics? Heb ik iets gemist? Beetje irritant wel.


    Ik zie het wel gewoon, misschien is er iets met je instellingen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    (...)

    Ik zie het wel gewoon, misschien is er iets met je instellingen?


    Kan bij instellingen, ja. :Y)



    +



    Gewoon aantikken welke optie je wilt. Ik wil geen actieve RPG's zien, anderen wel. Just click and go. :')

    [ bericht aangepast op 17 nov 2014 - 13:12 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife