• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Houdt je van Guns N' Roses? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2014 - 23:19 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Over 100 jaar vergaat de wereld toch. Boeiend. :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik moet en zou die laatste aflevering zien nu!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    (...)

    Precies, Rutte moet gewoon weg, want door hem komt dit allemaal. Ik ben het nu volledig met Wilders eens.

    Hehe, nou, hij heeft zeker wel punten die waar zijn. Hij mag wel eens aan dit land denken i.p.v. het geld onnodig te spenderen en dingen af te schaffen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    En dan zit je in het donker en realiseer je – je dat het kwart voor één is en je morgen uit zou kunnen slapen, maar dat niet kunt omdat je zo dom bent geweest om een afspraak op de zaterdagmorgen te maken.
    Fuck it with fire.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Altijd fijn om zo'n klote nacht te hebben, zeker voor herhaling vatbaar.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    That ending... whuuut o.ô


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Er gebeurde net iets heel engs. Ik hoorde heel luid getoeter van een auto dat af en toe stopte en daarna weer doorging, maar het klonk alsof het in mijn hoofd gebeurde in plaats van buiten. Gelukkig hoorde ik het niet meer toen ik mijn oren dicht deed, dus het zal wel buiten zijn geweest...

    The Korrasami feels in Book 4, tho. I NEED MORE OF IT. (>X.X)>


    kindness is never a burden.

    Broek waarom pas jij niet meer? (huil)
    Dat vind ik erg gemeen we hadden afgesproken dat je altijd zou blijven passen (N)

    Sorry maar ik heb echt geen commentaar op kleding die opeens magisch verdwijnen en op halfnaakte jongens die lichamen van goden hebben. :Y)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Omg.. Ben ik nou zo raar dat ik daar dat antwoord op had gegeven? Damn, I'm really bi.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Straks lekker eten bij Bakker Bart. Whoohoo gift cards *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zijn seksistische, homofobische gemor kan ik missen als kiespijn. Maar goed dat hij meestal toch niet komt opdagen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Don't fucking tell me what to do.


    kindness is never a burden.

    Wanneer komt ze er nou achter dat het een slechte vriendin is? Ugh. :<


    Quiet the mind, and the soul will speak.