• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Houdt je van Guns N' Roses? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2014 - 23:19 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Majikku schreef:
    (...)

    Maar, dan hoeft zijn baard toch niet zo geel te zijn en zijn kleren die stammen uit de middeleeuwen? ^-^
    Hahah, dat bedoel ik meer. De kleren van Stefan zijn zo fris en fruitig (:


    Niet authentiek genoeg voor mij. Een Dash witte Sinterklaas vind ik niet mooi. Oh well, meningen verschillen (':


    kindness is never a burden.

    Flatsound schreef:
    (...)

    Niet authentiek genoeg voor mij. Een Dash witte Sinterklaas vind ik niet mooi. Oh well, meningen verschillen (':


    Dash witte?
    Maar goed, ja meningen verschillen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom liepen er in vredesnaam pieten zonder schmink rond in de intocht?
    En gele pieten?
    Vreselijk :( :,)

    Ik verhuis naar Curaçao, geen gemaar. Ik ga naar een land waar ik normaal Sinterklaas kan vieren. Die gekleurde pieten wen ik wel aan. Maar ik ben ziek met die discussies.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Season two, here I come!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    It's a dull life

    Feline schreef:
    (...)

    Was het lekker?
    Jaaaaa. Echt heerlijk ;3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Houd je kop nou ff -_-

    Ik wil zo graag columnist worden, want als ik journalist wil worden later is dat wel een heel goede "oefening"alvast.

    Listening to a Christmas rock/punk/alternative playlist and not even the slightest bit ashamed of it ^-^


    kindness is never a burden.

    Mijn viool komt waarschijnlijk dinsdag of zo binnen, ik kan niet wachten! c:

    [ bericht aangepast op 15 nov 2014 - 18:59 ]


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Papa heeft mijn haar geknipt. Ik ben nu vast een kilo lichter. :'D
    Man, wat is dit wennen!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    Papa heeft mijn haar geknipt. Ik ben nu vast een kilo lichter. :'D
    Man, wat is dit wennen!

    Foto!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    (...)
    Foto!


    Pfft dan moet ik mijn mobiel aan me laptop aansluiten. Geen zin in. What'sapp me maar. :')
    En dat mag jij doen, want ik weet niet zeker of ik jou in mijn contacten heb staan en whatsapp heeft laatst besloten om al mijn berichten op whatsapp met iedereen weg te gooien dus heel veel mensjes heb ik nu niet meer. Tenzij dat ik ze opzoek ofcourse, lolol.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Geweldig mijn moeder die anime kijkt. Gast veranderd in ze normale zelf en het eerste wat ze roept is: LOKI WAAR IS JE SIX PACK GEBLEVEN. Dat was mij niet eens opgevallen toen ik het keek. :'] Maar tja. Apollon for the win *\o/*


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial