• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Houdt je van Guns N' Roses? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2014 - 23:19 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gardenzio schreef:
    Wanneer komt ze er nou achter dat het een slechte vriendin is? Ugh. :<


    Sommige mensen zijn echt blind, lijkt het wel.


    Your make-up is terrible

    Net wanneer ik veel moet doen op een dag, heb ik natuurlijk 's middags een wedstrijd +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hij is aan land, zoo klaar (:
    Nu wil ik tekenfilms kijken, maar mijn ouders moeten en zullen dw intocht zien (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    Hij is aan land, zoo klaar (:
    Nu wil ik tekenfilms kijken, maar mijn ouders moeten en zullen dw intocht zien (cat)


    Het is in Goudaaa. 8D mooie stad.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Het is in Goudaaa. 8D mooie stad.


    Weet niet eens waar dat ligt joh :')

    Maar het is echt een saaie intocht. Het kan beter. Voorgaande jaren was het veel spectaculairder.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    (...)

    Weet niet eens waar dat ligt joh :')

    Maar het is echt een saaie intocht. Het kan beter. Voorgaande jaren was het veel spectaculairder.


    Daar is mijn moeder geboren. (cat) Zuid-Holland.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Daar is mijn moeder geboren. (cat) Zuid-Holland.


    Aha, ligt onder Noord toch :p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat is dit voor een hell. Nou ja ik heb hierna toch geen problemen en hoef het hopelijk nooit meer te doen. Misschien was die game van HP spelen makkelijker.______

    Quak Attack, serieus? Dat ik dit nog ga spelen. Nou ja als 7 jarige kon ik het maar niet uitspelen. Ik herinner mij de frustratie maar goed genoeg. Wat ga ik mijzelf aandoen? :']

    [ bericht aangepast op 15 nov 2014 - 13:15 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik kan er niet tegen als ik wiskunde niet snap.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Assassin schreef:
    (...)
    Sommige mensen zijn echt blind, lijkt het wel.

    Ja, maar nu gaat het om een drama haha. Het is frustrerend om te zien dat ze na al die vreemde shit nog steeds zoveel vertrouwen in haar vriendin heeft.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik vraag me maar af waarom er telkens op mijn quiz gereageerd wordt. Blijkt er iemand een kudo te hebben gegeven en sta ik in de top ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gardenzio schreef:
    (...)
    Ja, maar nu gaat het om een drama haha. Het is frustrerend om te zien dat ze na al die vreemde shit nog steeds zoveel vertrouwen in haar vriendin heeft.


    Yeah, maar dat komt omdat niet iedereen even zeker is en anderen zo manipulatief kunnen zijn. Maar dat is wat ik ervan denk. :Y)


    Your make-up is terrible

    Die Sint in België is echt lelijk ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gewoon blij vandaag :)

    [ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 18:24 ]


    Not all those who wander are lost.

    Dauth schreef:
    Straks lekker eten bij Bakker Bart. Whoohoo gift cards *O*


    Was het lekker?


    26 - 02 - '16