• -

    [ bericht aangepast op 16 maart 2015 - 1:26 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Damn, dat klinkt verschrikkelijk oneerlijk en gemeen van hem. Als ik je op Quizlet zie, vind ik je helemaal niet 'zwak' of zoiets dergelijks, niet dat ik je nu zoveel zie, maar toch :Y) Die jongen is gewoon de weg kwijt.
    Oh, en dat is volgens mij heel logisch hoor, om hem nog leuk te vinden. In ieder geval veel voorkomend. Ik bedoel, je bent niet voor niets verliefd op hem geworden? Hij was niet een en al pure slechtheid (al is hij nu wel een enorme eikel) en het feit dat jullie het leuk hebben gehad is niet meteen vergeten, dat duurt een tijdje voordat je het los laat. Goed dat je nu van hem af bent. Ik vind het ook zo jammer om te lezen als mensen een relatie afsluiten met een vervelend einde :c

    Ik heb een rampzalige liefde gehad op de basisschool (ha-ha). Ik word gewoon verliefd op de verkeerde jongens, en dat doet soms best wel wat pijn :p

    [ bericht aangepast op 14 nov 2014 - 22:50 ]


    Tijd voor koffie.

    Neen, mijn eerste en laatste lief was er één in het derde kleuterklas, dus echt ver kan ik je niet helpen.
    Maar als ik het zo lees, lijkt het me echt wel een klootzak. Ik kan er uiteraard niet echt over oordelen, gezien ik hem niet ken, maar ik denk niet dat je zit te wachten op hele preken, die ik ook niet van plan was te geven gewoon omdàt ik er niets over ken.
    Besides, ging dat over hem?

    In elk geval, vogelpik op een foto van hem spelen kan misschien helpen, dat doe ik vaak met mensen waar ik kwaad op ben of die me beledigd hebben. (: Succes ermee!

    [ bericht aangepast op 14 nov 2014 - 22:52 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hey you, natuurlijk zijn we je niet vergeten :Y).
    Ik heb nu ruim een halfjaar met een jongen die zielsveel van me houdt, maar op wie ik niet verliefd meer ben. Ik ben alleen doodsbang om het uit te maken, want ik weet dat het hem breken zou. Hij krijgt al bijna tranen in zijn ogen als ik zeg dat ik vandaag niet af kan spreken. Al met al niet veel beter dus. Ik zou graag iets zeggen om je beter te laten voelen, maar ik denk dat dit soort momenten altijd kut zullen zijn, hoe ze ook verlopen. Ik denk dat hij alleen zou vuil doet zodat hij zichzelf kan overtuigen dat hij zonder je kan.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    Hey you, natuurlijk zijn we je niet vergeten :Y).
    Ik heb nu ruim een halfjaar met een jongen die zielsveel van me houdt, maar op wie ik niet verliefd meer ben. Ik ben alleen doodsbang om het uit te maken, want ik weet dat het hem breken zou. Hij krijgt al bijna tranen in zijn ogen als ik zeg dat ik vandaag niet af kan spreken. Al met al niet veel beter dus. Ik zou graag iets zeggen om je beter te laten voelen, maar ik denk dat dit soort momenten altijd kut zullen zijn, hoe ze ook verlopen. Ik denk dat hij alleen zou vuil doet zodat hij zichzelf kan overtuigen dat hij zonder je kan.

    Je moet het eerlijk tegen hem zeggen. Je kunt het niet langer uitstellen, want dan raakt hij alleen maar meer gehecht aan je. Ik zou het binnenkort toch eens aankaarten, anders maak je jezelf ook ongelukkig.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wat een klootzak - ik weet dat het al gezegd is, maar ik vond het wel voor herhaling vatbaar.
    Ik denk dat ik wel begrijp wat je bedoel, maar (hoe knullig het ook is) je zal dat gevoel hoogstwaarschijnlijk nog wel een tijdje hebben. Bij mij ging dat in elk geval niet zo snel over, dus ik kan enkel hopen dat het bij jou wel wat sneller gaat. :'D Probeer zoveel mogelijk dingen te doen waarbij je hem niet door je gedachten hoeft te laten dwalen, na verloop van tijd zal het afnemen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zoals ik het nu lees, heeft die jongen geen flauw idee wat hij precies moet denken of voelen en lost hij dat op door de 'stoere man' uit te gaan hangen. Verschrikkelijk voor jou, maar zie het als een teken dat er iemand anders rond loopt op de wereld die beter bij jou zal passen en doe jou helemaal compleet maakt.

    Ik heb zelf twee nare ervaringen gehad met relaties, beide met gebruikt worden en verborgen gehouden worden voor vrienden en familie (bij de laatste was ik basicly gewoon goed voor de seks dus is het meer misbruikt in plaats van gebruikt).
    Mijn vertrouwen in jongens is daardoor al twee jaar helemaal nul komma nul.


    Ik wil jullie allemaal een dikke knuffel geven. Ooit komt de juiste jongen op ons pad, we moeten alleen geduldig en voorzichtig zijn. Mannen begrijpen niet hoe de gevoelens van een vrouw in elkaar zitten. Zelf begrijp ik er ook geen reet van, maar goed. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Denk zo: Hij is iemand geweldig misgelopen!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Holy shit wuuuut

    Gelukkig heb ik een boog waarmee ik alle probleempjes kan oplossen ^.^

    Overkill schreef:
    Hey you, natuurlijk zijn we je niet vergeten :Y).
    Ik heb nu ruim een halfjaar met een jongen die zielsveel van me houdt, maar op wie ik niet verliefd meer ben. Ik ben alleen doodsbang om het uit te maken, want ik weet dat het hem breken zou. Hij krijgt al bijna tranen in zijn ogen als ik zeg dat ik vandaag niet af kan spreken. Al met al niet veel beter dus. Ik zou graag iets zeggen om je beter te laten voelen, maar ik denk dat dit soort momenten altijd kut zullen zijn, hoe ze ook verlopen. Ik denk dat hij alleen zou vuil doet zodat hij zichzelf kan overtuigen dat hij zonder je kan.


    Nuh :C Vroeg me al af waarom ik al een tijdje niks meer over hem gehoord had

    Barnabas schreef:
    Ik wil jullie allemaal een dikke knuffel geven. Ooit komt de juiste jongen op ons pad, we moeten alleen geduldig en voorzichtig zijn. Mannen begrijpen niet hoe de gevoelens van een vrouw in elkaar zitten. Zelf begrijp ik er ook geen reet van, maar goed. :'D


    Vrouwen zijn simpel: Gooi er schoenen in en er komt taart en liefde uit :Y)

    [ bericht aangepast op 14 nov 2014 - 23:13 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Barnabas schreef:
    Ik wil jullie allemaal een dikke knuffel geven. Ooit komt de juiste jongen op ons pad, we moeten alleen geduldig en voorzichtig zijn. Mannen begrijpen niet hoe de gevoelens van een vrouw in elkaar zitten. Zelf begrijp ik er ook geen reet van, maar goed. :'D
    Nou, volgens mij begrijp ik Nikki toch best goed na drie jaar. (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Nou, volgens mij begrijp ik Nikki toch best goed na drie jaar. (cat)

    Best goed, maar niet helemaal. :Y) Het is een kunst die verfijnd moet worden!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dauth schreef:
    (...)Nou, volgens mij begrijp ik Nikki toch best goed na drie jaar. (cat)


    Confirmed: Nikki is geen vrouw maar een alien als Annabeth's theorie klopt


    quidquid excusatio prandium pro

    Wat rot zeg ):
    Denk maar zo: jij verdient veel beter. Meh. Ik weet verder ook niet echt wat ik moet zeggen..
    Nja. Ik ben een dikke 5 maanden gelukkig met een hele lieve jongen. Ik had dit echt niet verwacht na de vele mindere tijden die ik heb meegemaakt.


    26 - 02 - '16

    Ahw, sucks. Hij weet niet wat hij mist, man! Jongens kunnen soms zulke klootzakken zijn.
    Bij mijn vorige relatie is mijn vriend vreemdgegaan en bleek het dat hij al vanaf het begin van onze relatie vreemdging.
    Nu ben ik wel heel blij dat ik een gelukkige relatie heb met mijn beste vriend c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Jij was toch user van het jaar? :Y) Natuurlijk zijn we (ik niet in ieder geval) het niet vergeten.
          Tsja, ik kan hier een hoop vuile woorden aan verspillen, zodat we weten wat ik van 'm vind ;D, maar ik doe 't niet.
    Voor iedereen is het anders om erover heen te komen, dus push jezelf niet om meteen ermee klaar te zijn, want misschien ga je er later erger en nog steeds mee zitten, omdat je het 'niet goed verwerkt' hebt. Verwerk het op je eigen manier.

    En hey, anders wordt je toch gewoon gay? /wbw (Okè, dat was een rampzalige manier om je proberen op te vrolijken..)
          But remember, there are plenty of gently and manly fish in the sea.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2014 - 10:31 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.