• Is hier interesse voor?



    Nadat Katniss de Hongerspelen had afgeschaft, werden er nieuwe rassen ontdekt. Er bleken in Panem ook weerwolven, vampiers en elfen te leven. Er dreigde een opstand tegen Katniss te komen omdat mensen dit vreemd en beangstigend vonden, en er werd veel getwijfeld of het wel een goede keus was om Katniss de leiding te geven. Na veel gediscussieerd te hebben, hebben Katniss en een paar burgemeesters besloten dat ze het volk moeten laten zien dat zij nog steeds de touwtjes in de handen hebben. Daardoor wordt er een nieuwe Hongerspelen georganiseerd, maar dan wordt er uit elk district een elf, weerwolf of vampier gekozen. Er moet sowieso een man en een vrouw tussen zitten.

    Er is op zich niet heel veel veranderd dan de andere spelen. Er zijn nog steeds beroeps en er worden nog steeds bondgenootschappen gesloten.
    Alleen dan zijn deze spelen veel gevaarlijker.




    Wat gaan we spelen?[/color]
    Jullie spelen een tribuut uit een zelfgekozen district, een zelfgekozen ras. Ik speel de nieuwe interviewer, Marcel Clarkson, een spelmaker en een coach. Jullie mogen zelf bondgenootschappen sluiten. Dit is geen wedstrijd, het is gewoon voor de lol, maar er zullen wel een paar mensen moeten sterven. Maar bedenk goed: je kan er deels ook voor zorgen. Stel dat jouw personage niet naar de hoorn gaat, is de kans groter dat hij die dag overleefd. Alle tributen moeten ook een zwakke plek kn hun overlevingssysteem.

    Elfen: Elfen kunnen vliegen maar dit kost ze erg veel moeite.
    Vampiers: Vampiers zijn heel snel, maar hebben wel bloed nodig.
    Weerwolven: Zijn erg sterk, weten alleen bijna niks over planten en bessen.
    [/nextcol]

    [ bericht aangepast op 8 okt 2016 - 23:04 ]


    Never grow up, it's a trap.

    Lijkt me leuk

    Als dit komt, I'm in :Y) Laat me weten als er een topic is!


    obsessive rage

    DarIing schreef:
    Als dit komt, I'm in :Y) Laat me weten als er een topic is!

    Zal ik doen xD


    Never grow up, it's a trap.

    Klinkt leuk!
    Al zou ik als je het topic gaat openen misschien iets meer informatie vrijgeven over de weerwolven, vampiers en elven.
    Anyway I'm in


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ortuexsy schreef:
    Klinkt leuk!
    Al zou ik als je het topic gaat openen misschien iets meer informatie vrijgeven over de weerwolven, vampiers en elven.
    Anyway I'm in

    Dat zal ik doen, dit was meer om te kijken of mensen het wat vonden (krul)


    Never grow up, it's a trap.

    Laat het me weten als je het topic gaat openen

    Klinkt leuk!
    Als we een topic komt, laat me het dan weten


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Zal ik doen! ;)


    Never grow up, it's a trap.