• Rogan Welsh

    •••
    Naam
    Rogan Welsh

    Rogan • Grandson o Welsh • Welshman
    Rogan heeft zijn naam gekregen van zijn grootmoeder en grootvader, welke hem hebben opgevoed vanaf zijn geboorte. Vanwege zijn talenten rondom boksen staat hij eveneens bekend onder de bijnaam Rogue, hetgeen hem amuseert — deze nooit ofte nimmer wegschuivend.
    Rogan draagt zijn achternaam met grote eer, ondanks de reputatie van zijn moeder thuis: een ode aan zijn grootouders.


    Leeftijd
    23

    Pritchard
    Rogan is een Pritchard invitee — uitgenodigd nadat zijn talenten in de boksring werden gezien door de Pritchard scouts, waarbij hij zonder twijfels heeft gekozen voor de Field discipline (logisch). Daarin heeft hij een zwarte rang behaald — het hoogst haalbare. Rogan zit momenteel in het vijfde leerjaar, voornamelijk omdat hij het werkveld nog niet voorgoed in wilde stappen na Pritchard. Rogan is grotendeels uitgeleerd op het moment, maar blijft zijn educatie uitstrekken, hetgeen niemand hem gemakkelijk af kan nemen (zonder gevaar voor diens leven).
    Rogan weet dat hij na dit schooljaar moet gaan beginnen in het veld, hetgeen hem beangstigt (een groots geheim).

    Familie
    Father • Unknown
    Mother • Ella Welsh | 38 | Criminal & Drugaddict & Prostitute

    Grandfather • James Welsh | 63 | Carpenter
    Grandmother • Juliette Welsh–Wolder | 59 |Florist


    Geschiedenis
    James en Juliette hebben hun enige dochter nooit kunnen handelen, haar kwijt rakend in leven — alcohol, drugs, etc. Nadat ze op haar vijftiende zwanger werd, namen zij de zorg van hun kleinzoon volledig op zich. Ella heeft nooit naar haar zoon omgekeken, het contact met de familie volledig verbroken — tot de dag van vandaag. Rogan werd opgevoed door zijn beide grootouders, waarbij hij niets tekort kwam. Alsnog heeft de verlating van zijn moeder diepe wonden achtergelaten, gezamenlijk met meerdere onbeantwoorde vragen.
    Rogan weet niet wie zijn vader is, evenmin zijn moeder: op dat moment meerdere bedpartners, afwisselend met dagen.
    Persoonlijkheid
    Achterdochtig • Actief (is graag bezig) • Agressief • Ambitieus (rondom persoonlijke doelen) • Asociaal • Beweeglijk (kan niet stilzitten) • Bot • Brutaal (neemt nooit een blad voor de mond) • Dagjesmens (kijkt niet naar de toekomst) • Dapper (luistert niet naar zijn angsten) • Dominant (maar geen leider) • Doorzettend (geeft nooit op) • Driftig • Eigenwijs (trekt veelal zijn eigen plan) • Einzelgänger • Fel • Gesloten (laat zijn gevoelens niet horen of zien) • Gevaarlijk • Humeurig (kijkt voornamelijk chagrijnig) • Imponerend • Jaloers (wat van hem is is van hem) • Koppig • Krachtig • Onafhankelijk (heeft niemand nodig) • Onberekenbaar • Onstuimig • Ontember • Ongevergevingsgezind (geeft geen kansen) • Prikkelbaar • Roekeloos (let niet op mogelijke gevaren) • Scherpzinnig • Solitair (is liever alleen) • Strijdlustig • Trots • Vasthoudend • Wantrouwig • Wispelturig • Zelfverzekerd

    Uiterlijk
    Rogan is een jongeman met bovengemiddelde lengte (ongeveer 187 centimeter) met een fors gespierd lichaam — voornamelijk zijn ledematen en torso, vanwege boks training. Rogan heeft een fijne en zongebruinde huid, omdat hij vaak buiten te vinden is. Rogan's houding is veelal gesloten en intimiderend.
    Rogan heeft donkerbruine gekleurde lokken, welke aan de bovenzijde enigszins langer zijn dan aan weerszijden — hetgeen voornamelijk rommelige geschoven zitten, omdat hij vaak zijn handen erdoorheen haalt (vanuit zijn ergernis). Rogan heeft daarentegen lichtblauwe kijkers, waarmee hij voornamelijk ijselijk kijkt richting anderen. Rogan heeft een brede neusbrug (is ooit gebroken), donkere wenkbrauwen en volle lippen. Daarnaast is zijn kaaklijn streng en strak, vaak gesierd met blauwe plekken en wonden.
    Rogan draagt vaak comfortabele kleding, waarmee hij makkelijk kan trainen. Zijn lichaam staat vol littekens van boksen.

    Extra
    • Rogan heeft een hoog tolerantieniveau voor alcohol (vanwege vele oefeningen).
    • Rogan heeft nooit een serieuze relatie gehad.
    • Rogan is een talentvolle bokser, zijn carrière illegaal ondergronds begonnen.
    • Rogan kent voornamelijk twee emoties: neutraal en woedend.
    • Rogan zal niet snel een boek oppakken, maar als hij dat doet is hij daarin volledig verdwenen.


    Hates
    Drugs • Emoties • Gevoelens • Huilen • Katten • Ouders • Relaties • Stilte • Televisie • Verlating

    Loves
    Adrenaline • Alcohol • Bier • Boeken • Boksen • Buiten • Field • Fitness • Gewichtheffen • Gokken • Grappen • Grootouders • Hardlopen • Honden • Kaarten • Koffie • Lezen • Muziek • Pijn • Pritchard • Sex • Snelheid • Sporten • Vechten • Weddenschappen • Whiskey • Winnen

    [ bericht aangepast op 5 sep 2021 - 13:37 ]


    •

    Begrijpelijk, veel succes!

    Dit is nogal onverwachts.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zou niet weten of het echt begrijpelijk is omdat ik niet weet wat er allemaal gebeurd is, maar het zal wel een goede keus zijn als je je echt zo slecht voelt hier op Quizlet.
    Hopelijk komt er een dag waarop je weer een keer terug kan komen zonder je zo te voelen!

    Nawh, altijd sneu om dit soort dingen te horen. Bedankt voor je inzet als mod in ieder geval, en veel succes.


    i put the fun in funeral

    Je bent precies al volledig van de aardbol verdwenen als ik je profiel zie. (no_chears)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Overkill schreef:
    Nawh, altijd sneu om dit soort dingen te horen. Bedankt voor je inzet als mod in ieder geval, en veel succes.


    Queer zijn is gewoon alles

    N'awh, Mirte. Ik vind het echt heel jammer.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Naahw, Mirte!
    Ik weet niet wat er allemaal aan de hand is, en natuurlijk ben je ook geen verklaring verschuldig. Maar ik vind het wel heel jammer dat je het hier niet leuk meer vind en dat je gaat stoppen. Ik ga je hier wel missen hoor! :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Bedankt voor je inzet in Quizlet. Ik hoop dat alles snel beter gaat met je. Ik vind het jammer om te horen hoe je je hier voelt en het is dan begrijpelijk dat je afstand neemt. Wat er persoonlijk ook speelt, ik hoop dat het goedkomt. Nogmaals, bedankt.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Griffiths schreef:
    Zou niet weten of het echt begrijpelijk is omdat ik niet weet wat er allemaal gebeurd is, maar het zal wel een goede keus zijn als je je echt zo slecht voelt hier op Quizlet.
    Hopelijk komt er een dag waarop je weer een keer terug kan komen zonder je zo te voelen!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Overkill schreef:
    Nawh, altijd sneu om dit soort dingen te horen. Bedankt voor je inzet als mod in ieder geval, en veel succes.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Funtom schreef:
    Bedankt voor je inzet in Quizlet. Ik hoop dat alles snel beter gaat met je. Ik vind het jammer om te horen hoe je je hier voelt en het is dan begrijpelijk dat je afstand neemt. Wat er persoonlijk ook speelt, ik hoop dat het goedkomt. Nogmaals, bedankt.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik ken je neit maar volgens mij is het best heftig.

    Heel jammer dat je ons hier allemaal gaat verlaten maar privé is ook erg belangrijk. Heel veel succes de komende tijd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    JaneTheKiller schreef:
    Begrijpelijk, veel succes!


    16 - 09 - '17

    Avarosa schreef:
    Dit is nogal onverwachts.

    + veel sterkte <3


    26 - 02 - '16