• Make-up kwasten om precies te zijn. De laatste ben ik meer bezig met make-up en make-up kwasten kopen lijk mij daarom wel handig. Maar ik heb geen flauw idee wat goeie zijn en wat precies wat is. Een oogschaduwkwast herken ik nog wel, maar daar houdt het op.

    Ik zie bij beautybloggers wel eens wat langs komen. Echter die zijnbijna altijd van topmerken en kosten dus ook redelijk wat.

    Dus wat iemand een goeie set met make-upkwasten voor een beginner voor een redelijk prijs? (Redelijke prijs, onder de 30 euro)

    [ bericht aangepast op 15 nov 2014 - 15:30 ]


    Physics is awesome

    Bij de hema hebben ze best veel kwasten, en die zijn fijn ook vind ik! Gewoon bij de make-up afdeling :]

    [ bericht aangepast op 15 nov 2014 - 15:31 ]

    Nonno schreef:
    Bij de hema hebben ze best veel kwasten, en die zijn fijn ook vind ik! Gewoon bij de make-up afdeling :]


    Bedankt voor de tip! Ik weet het, alleen heb ik liever een set. Een set is volgens mij goedkoper dan alle kwasten apart kopen.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2014 - 15:33 ]


    Physics is awesome

    Ik heb die van de Hema gehad maar daar vallen de haren er na een tijdje uit. Ik heb een kwastenset van Zoeva 7 kwasten voor 65 euro (In de aanbieding). Het is een investering maar aan de andere kant met goede kwasten en juiste verzorging ervan kan je wel misschien je hele leven doen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    Ik heb die van de Hema gehad maar daar vallen de haren er na een tijdje uit. Ik heb een kwastenset van Zoeva 7 kwasten voor 65 euro (In de aanbieding). Het is een investering maar aan de andere kant met goede kwasten en juiste verzorging ervan kan je wel misschien je hele leven doen.


    Welke kwasten heb je dan?


    Physics is awesome

    Ryess schreef:
    (...)

    Welke kwasten heb je dan?


    Ik heb 2 sets, een speciale voor m'n oogmake-up en voor m'n gezicht. Maar aangezien ik begreep dat je alleen voor oogmake-up wilt? Dat is de Zoeva Complete Eye Set. Als je het ook over gezicht had heb ik daarvoor de Zoeva Vegan Face Set.
    De Eye Set. De Face Set is niet meer verkrijgbaar op deze site, maar dit is wel de site waar ik ze heb besteld, in ieder geval! (:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Ik heb 2 sets, een speciale voor m'n oogmake-up en voor m'n gezicht. Maar aangezien ik begreep dat je alleen voor oogmake-up wilt? Dat is de Zoeva Complete Eye Set. Als je het ook over gezicht had heb ik daarvoor de Zoeva Vegan Face Set.
    De Eye Set. De Face Set is niet meer verkrijgbaar op deze site, maar dit is wel de site waar ik ze heb besteld, in ieder geval! (:


    Bedankt voor de informatie, maar €65 vind ik toch iets te duur.


    Physics is awesome

    Ryess schreef:
    (...)

    Bedankt voor de informatie, maar €65 vind ik toch iets te duur.


    Ik gebruik ook make-up kwasten van Zoeva en Real Techniques. Aan een goede kwaliteit kwasten heb je meer dan die flutkwasten van Essence, Catrice en Hema. Het kost iets meer, maar dan heb je echt wel goede kwaliteit (waardoor je make-up beter zit en eruit ziet) dan bij goedkope flutkwaliteit wat je na een halfjaar weg kunt gooien omdat ze uitelkaar vallen.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)

    Ik gebruik ook make-up kwasten van Zoeva en Real Techniques. Aan een goede kwaliteit kwasten heb je meer dan die flutkwasten van Essence, Catrice en Hema. Het kost iets meer, maar dan heb je echt wel goede kwaliteit (waardoor je make-up beter zit en eruit ziet) dan bij goedkope flutkwaliteit wat je na een halfjaar weg kunt gooien omdat ze uitelkaar vallen.


    Net zoals met make-up zullen er vast wel dupes zijn of kwasten van redelijke kwaliteit. Want aangezien ik mezelf nog als beginner zie, oefen ik liever eerst met "flutkwasten" want dan is het niet erg als er wat met de kwasten gebeurd. Met kwasten van hele goede kwaliteit wel want die kosten meer.

    Heel erg bedankt voor je advies, maar ik zoek kwasten van redelijke kwaliteit om te oefenen. Als ik beter ben met make-up en meer geld heb, zal ik vast kwasten kopen van Zoeva of Real Techniques.


    Physics is awesome

    Volgens mij valt de 'flutkwaliteit' van merken als Hema wel mee, en is zoiets een prima begin. Mijn vriendin zit in haar derde jaar visagie/grime en doet haar make-up buiten haar opleiding gewoon met Hema-kwasten, met een prachtig resultaat dat niet afdoet aan het resultaat van mensen die dat doen met high-end kwasten. Hoe je make-up er uiteindelijk uitziet ligt meer aan je skills dan aan je kwasten. Natuurlijk zijn duurdere kwasten vaak kwasten die langer meegaan en minder snel verharen etcetera etcetera, maar als je net begint zijn die echt niet nodig. Hema verkoopt geen sets ben ik bang, maar zo af en toe hebben ze wel een set er tussen zitten. Dat is een prima begin. Ik heb mijn set rond kerst gekregen en hij was €23 voor ik geloof 6 kwasten. Zeker rond de kerstdagen komen die dingen in de markt, dus ik zou zeggen, keep your eyes peeled. (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Nonno schreef:
    Bij de hema hebben ze best veel kwasten, en die zijn fijn ook vind ik! Gewoon bij de make-up afdeling :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Is zo een niet beter? :'D

    JaneTheKiller schreef:
    Is zo een niet beter? :'D


    ... Behoorlijk onnodig, dit.

    OT: ik heb een set van ebay, was ontzettend goedkoop voor 20+ kwasten. :'D dus kijk vooral daar even rond!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    jezus, het was maar een grapje -_-


    de mensen van tegenwoordig kunnen ook echt nergens tegen...

    Twisty schreef:
    (...)
    ... Behoorlijk onnodig, dit.

    OT: ik heb een set van ebay, was ontzettend goedkoop voor 20+ kwasten. :'D dus kijk vooral daar even rond!


    Daar had ik nog niet aan gedacht. Weet je nog bij wie jij hem hebt gekocht?

    Ik ga sowieso zelf even zoeken op Ebay.


    Physics is awesome

    Talkhouse schreef:
    Volgens mij valt de 'flutkwaliteit' van merken als Hema wel mee, en is zoiets een prima begin. Mijn vriendin zit in haar derde jaar visagie/grime en doet haar make-up buiten haar opleiding gewoon met Hema-kwasten, met een prachtig resultaat dat niet afdoet aan het resultaat van mensen die dat doen met high-end kwasten. Hoe je make-up er uiteindelijk uitziet ligt meer aan je skills dan aan je kwasten. Natuurlijk zijn duurdere kwasten vaak kwasten die langer meegaan en minder snel verharen etcetera etcetera, maar als je net begint zijn die echt niet nodig. Hema verkoopt geen sets ben ik bang, maar zo af en toe hebben ze wel een set er tussen zitten. Dat is een prima begin. Ik heb mijn set rond kerst gekregen en hij was €23 voor ik geloof 6 kwasten. Zeker rond de kerstdagen komen die dingen in de markt, dus ik zou zeggen, keep your eyes peeled. (:


    Dan zal ik mijn ogen goed open houden. Voor mijn verjaardag had ik een set, maar mijn ouders vonden dat ik er beter zelf een kon kopen.

    Dus ik heb al een kerstcadeautje voor mezelf. Ontzettend bedankt voor de tip.


    Physics is awesome