• De uitleg heb ik deels overgenomen van Yoru uit het eerste topic van Camp NaNoWriMo ~ Camp april. De Credits gaan dus naar Yoru.


    De site



    Voor degene die niet weten wat NaNoWriMo is:
    Je stelt zeg maar je eigen doel - dit kan vanaf 10K (10.000) woorden tot 999,999K - en dit probeer je in één maand te schrijven, aan 1 verhaal. Het is een soort van wedstrijd met jezelf. Op de site kan je aangeven dat je in een Cabin (bij camp- NaNoWriMo. Niet bij de gewone in november) wilt en dan kan je 'eisen' stellen - genre, leeftijd, wordgoal - en dan wordt je in een Cabin geplaatst. Deze mensen kan je om hulp vragen, maar dat kan hier - op Quizlet - dus ook.

    Wil je meedoen? Zeg dit dan en als je al een account op NaNoWriMo hebt, geef de username van dit account dan ook op als je dit wil. Titel en wordgoal mag ook ^-^

    Deelnemers:
    Username Q | Username Camp NaNoWriMo | Storytitle
    Wordgoal

    Lizor | Lizor | Amphora Cordi Winner
    40K

    Scribe | Vipera | Black feathers |
    50K

    Square | Squares | Patchwork Souls
    50K

    Buddy | Sushita | The Ereption
    50K

    Diaval | Diaval | Descandens of my imagination
    ?K

    SPECS | ? | Balance - Seth Clearwater
    20K

    Burkhardt | Constante | Unforgettable Winner
    50K

    Dunedain | FlyingBird | ?
    50K

    Mulford | GreyWolfMoon | Elemental Winner
    50K

    Overkill | Chanice | Limbo
    ?K

    Sheamus | xSunhineee | Zwarte Dagen
    25K

    Reid | JanaAusten | Go Back Home Winner
    50K

    Wiarda Wiarda | Wiarda | Rachel |
    50K

    Eloquentiae | Vivant | Scars On The Young Men
    50K

    Seto | Lazuliss | Draken Leerling Winner
    25K

    Derek_Hale | Eruditie | Levensgevaarlijke gave
    ?K

    Corday | Peblesse | Enlightened & Siren Winner
    50K

    Mylintis | Demesio | ?
    10K/20K

    Yayde | Yadinn | Waar de vlinders niet sterven
    ?K

    alae | Sugarflake | ?
    ?K

    Requille | Vaitille | Waves of Bonny
    ?K

    Katl1 | Katl1 | De andere geestmeester Winner
    60K

    Maovesa | ElfCitadel | Pack
    50K

    lukesirwin | Onenatascha | Everything I didn't say
    50K

    Sovereign | ? | Porcelain
    25K

    Goner | falahee | Trees
    25K

    Ampersand | Antithese | De stilte van een eiland
    50K

    Sablier | EmptyStairs | Toren van Illusie - verdieping -22
    50K

    Khamul | Rebirthing | The Truth About Love & Hatefully
    ?K

    Heisuke | Kardia | Sin Angels Winner
    50K

    Aldea | ? | Wereld zonder geluid
    ?K

    Achlys | Lestrange |The Doll Maker
    15K

    Jaeger | Kreszenz | The Off
    20K

    Cesaria | Nemhain | ?
    50K

    Starlord | Asmodom | The Mystery Behind the Mask
    50K

    XY390 | Dream Always | Because I'm not losing again
    50K

    Phrasa | Phrese | Falling In Pieces
    50K

    Quill | Dubio | Rescuing Jamie
    50K



    Word Wars:
    Doordeweeks:
    15:00 - 16:00
    16:30 - 17:30
    18:30 - 19:30
    20:00 - 21:00
    21:30 - 22:30
    23:00 - 00:00


    's Weekends:
    9:00 - 10:00 (voor de vroege vogels)
    10:00 - 11:00
    11:30 - 12:30
    13:00 - 14:00
    15:00 - 16:00
    19:00 - 20:00
    21:00 - 22:00
    22:30 - 23:30


    Je kan zelf ook altijd in het topic vragen of iemand zin heeft in een Word War. Je hoeft natuurlijk ook niet het hele uur te schrijven.
    *Een word war is een bepaald uur (of half uur) waar je zoveel mogelijk woorden schrijft. Je kan ook kleine wordsprints doen, het gehele uur door. Tien minuten schrijven, vijf munten pauze, een kwartier schrijven, weer vijf minuten pauze. Een half uur schrijven etc. In deze tijden kun je jezelf een wordgoal opleggen. In dertig minuten bijvoorbeeld 1k (1000 woorden) schrijven. Of in tien minuten 300 woorden schrijven.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2014 - 7:26 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Burkhardt schreef:
    (...)
    Dan weet ik ook meteen waar ik naartoe moet, haha :Y)
    Succes!


    Nou, het is zeker een aanrader.

    1165 woordjes erbij geschreven btw. Zit nu op de 16269 woorden. Ga nu even hoofdstuk 2 controleren en maar weer eens wat activeren, want naast schrijven heb ik ook de hele week niks geactiveerd voor mijn lezers :') Mijn story staat btw ook spontaan in de nieuwsbrief, dus extra druk om te blijven schrijven, haha.


    Happy Birthday my Potter!

    25003 woorden bereikt. Ik ben er nog niet helemaal, maar ik ben toch trots op mezelf; Ik heb vandaag 2.993 woorden geschreven en zit nu op de helft van de 50k. (:
    Nu ga ik alleen slapen, want mijn ogen vallen dicht. Oppassen kan best vermoeiend zijn. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Weet iemand hoe het zit met copyright als ik mijn cover voor mijn story zou gebruiken voor het boek? Ik heb namelijk wel een deel uit een andere foto gebruikt


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Weet iemand hoe het zit met copyright als ik mijn cover voor mijn story zou gebruiken voor het boek? Ik heb namelijk wel een deel uit een andere foto gebruikt


    Ik neem aan dat je toestemming nodig zult hebben van degene van wie die foto is. Zelfs als er geen copyright gedoe is, zou dat natuurlijk wel zo netjes zijn. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik neem aan dat je toestemming nodig zult hebben van degene van wie die foto is. Zelfs als er geen copyright gedoe is, zou dat natuurlijk wel zo netjes zijn. ^^

    Ja snap ik alleen het probleem is dat ik geen idee heb waar ik die vandaan heb ;x


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Ja snap ik alleen het probleem is dat ik geen idee heb waar ik die vandaan heb ;x


    Google is je beste vriend! (:
    Heb je het originele plaatje nog, van voordat je het in je cover hebt verwerkt? Dat zou het meest handig zijn, want dan kun je dat gebruiken om te zoeken op afbeelding. Zo niet, dan zul je je internetgeschiedenis moeten doorkammen of proberen je te herinneren wat je hebt opgegeven als zoekterm om dat plaatje te vinden.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Google is je beste vriend! (:
    Heb je het originele plaatje nog, van voordat je het in je cover hebt verwerkt? Dat zou het meest handig zijn, want dan kun je dat gebruiken om te zoeken op afbeelding. Zo niet, dan zul je je internetgeschiedenis moeten doorkammen of proberen je te herinneren wat je hebt opgegeven als zoekterm om dat plaatje te vinden.

    Ik denk het niet, want ik heb het ergens in januari gemaakt en ondertussen ook nog een nieuwe pc gekregen, maar ik ga mijn best doen om het terug te vinden


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hmmm, ik denk dat ik vandaag best kan proberen de 20K te halen, dan loop ik weer een beetje in c: Zit nu op 17683 woorden, dus als het in de trein terug niet al te druk is en ik dan vanavond na het eten nog wat energie heb, zou het moeten kunnen. Hoef morgen ochtend immers pas om 11:26 de trein te hebben ipv 9:13 dus kan toch uitslapen ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Iemand die mee wil doen aan een Word War om 20:00?


    Happy Birthday my Potter!

    Oké! Ik ben nu klaar met mijn verplichtingen voor vandaag, dus vanavond wordt de avond dat ik me in schrijfwerk stort om een beetje te compenseren dat ik de afgelopen drie dagen geen woord heb geschreven. Morgen moeten we op 30k zitten en ik moet nog zeshonderd woorden tot ik überhaupt bij 20k ben, dus ik heb wel wat te doen. Hup Inge. :'D



    Starlord schreef:
    Iemand die mee wil doen aan een Word War om 20:00?


    Acht uur heb ik gemist, maar ik wil wel om 20:45 of 21:00, als je nog zin hebt. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Oké! Ik ben nu klaar met mijn verplichtingen voor vandaag, dus vanavond wordt de avond dat ik me in schrijfwerk stort om een beetje te compenseren dat ik de afgelopen drie dagen geen woord heb geschreven. Morgen moeten we op 30k zitten en ik moet nog zeshonderd woorden tot ik überhaupt bij 20k ben, dus ik heb wel wat te doen. Hup Inge. :'D



    (...)

    Acht uur heb ik gemist, maar ik wil wel om 20:45 of 21:00, als je nog zin hebt. ^^


    Ik wil anders wel :D


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ik loop echt belachelijk veel achter, echt niet leuk meer. Ga morgen proberen ongelooflijk veel in te halen.

    @Square Wat een ongelooflijke leuke variant van je vierkant haha


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    katl1 schreef:
    (...)

    Ik wil anders wel :D


    Super! (: 21:00 dan? Want ik heb kwart voor nu net gemist, haha.



    Bladgoud schreef:
    Ik loop echt belachelijk veel achter, echt niet leuk meer. Ga morgen proberen ongelooflijk veel in te halen.

    @Square Wat een ongelooflijke leuke variant van je vierkant haha


    Dankje! ^^
    En ach, ik heb dus ook pas tweederde van wat we zouden moeten hebben, maar ook wij halen het nog wel. Je kunt het! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Dankje! ^^
    En ach, ik heb dus ook pas tweederde van wat we zouden moeten hebben, maar ook wij halen het nog wel. Je kunt het! *O*



    21:00 klinkt perfect ;)


    En ik vind die nieuwe vierkant ook best leuk ;)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Whoehoe! 27000 woorden! nog 1300 te gaan en ik ben weer bij. Helaas stop ik om half tien, want dan begint Stalker. ^^
    Hopelijk lukt het me dan om mijn doel te halen. (:

    Met als laatste zin:
    Toen keek de jongen eindelijk op, recht in mijn ogen.

    (Ze ontmoeten elkaar dan nu eindelijk. Ik ga de echte ontmoeting denk ik nog proberen te rekken tot ik bij de 30k ben. Dat is wel zo'n mooi getal. (:
    Ik heb hem trouwens Ghislain genoemd. Zijn broertje heet Rolán. (: hehe. )


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!