• De tearer trailer voor Frozen II is uitgebracht en ik ben nu al enthousiast! Frozen heb ik ook gezien (volgens mij in de bioscoop) en Let it go bleef niet alleen bij kinderen in hun hoofd hangen, maar ook bij mij. Ik ben benieuwd naar de nieuwe plot en/of er nieuwe personages bij komen. Als Elsa aan iemand wordt gekoppeld dan hoop ik dat het een meisje/vrouw is. Als zij dan vuurkrachten blijkt te hebben dan zou dat helemaal mooi zijn.





    Edit: Een nieuwe trailer is uitgekomen!

    Dus wat vinden jullie van de trailer en willen jullie deze film ook gaan kijken?

    [ bericht aangepast op 14 juni 2019 - 23:23 ]


    Physics is awesome

    Jaa! Ik zag de trailer ook laatst en ik ben ook echt heel benieuwd naar het plot! Mijn vriendje keek er hoofdschuddend naar. Hij vindt dat Disney bergafwaarts gaat, haha, jammer, want samen kijken had wel leuk geweest volgens mij.


    --

    Herfstblad schreef:
    Jaa! Ik zag de trailer ook laatst en ik ben ook echt heel benieuwd naar het plot! Mijn vriendje keek er hoofdschuddend naar. Hij vindt dat Disney bergafwaarts gaat, haha, jammer, want samen kijken had wel leuk geweest volgens mij.


    Frozen was wel een echte hit van Disney dus ik hoop dat Frozen II net zo goed is als de eerste. Soms vallen vervolgfilms wel wat tegen en soms zijn ze net zo goed als de eerste dus eerst zien dan oordelen voor mij.

    Als wij bij elkaar in de buurt wonen, kunnen wij samen gaan als je dat ziet zitten.


    Physics is awesome

    Ik ben bang, omdat Frozen 1 zo'n hit was, dat twee een beetje tegen gaat vallen.
    Toch ga ik hem zeker kijken! Lijkt me leuk ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik ben nog niet heel enthousiast door de trailer, maar ik ga de film sowieso kijken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Slughorn schreef:
    Ik ben bang, omdat Frozen 1 zo'n hit was, dat twee een beetje tegen gaat vallen.
    Toch ga ik hem zeker kijken! Lijkt me leuk ^^


    Daar ben ik dus ook een beetje bang voor. Maar ik ga het zien.

    Ga wel op een doordeweekse dag terwijl er geen kindervakantie is naar de bioscoop als het even kan.


    Physics is awesome

    OpgeroldEten schreef:
    Ik ben nog niet heel enthousiast door de trailer, maar ik ga de film sowieso kijken.


    Dit was de teaser trailer dus ik hoop dat de "echte" trailer wat meer weg geeft en jou misschien wat meer enthousiast maakt.


    Physics is awesome

    Slughorn schreef:
    Ik ben bang, omdat Frozen 1 zo'n hit was, dat twee een beetje tegen gaat vallen.
    Toch ga ik hem zeker kijken! Lijkt me leuk ^^


    26 - 02 - '16

    Ik vind de trailer er best gaaf uitzien en ik kijk ernaar uit!
    Ook ik ben een beetje bang dat het tegen gaat vallen, maar mijn nieuwsgierigheid naar wat ze ervan gaan maken wint.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    MacGyver schreef:
    (...)

    Frozen was wel een echte hit van Disney dus ik hoop dat Frozen II net zo goed is als de eerste. Soms vallen vervolgfilms wel wat tegen en soms zijn ze net zo goed als de eerste dus eerst zien dan oordelen voor mij.

    Als wij bij elkaar in de buurt wonen, kunnen wij samen gaan als je dat ziet zitten.


    Leuk idee (:
    En het is inderdaad waar dat vervolg films weleens tegenvallen... Gelukkig niet altijd het geval!


    --

    Stig schreef:
    (...)


    Eerst zien en dan oordelen. Bij Frozen dacht ik ook dat ie misschien tegen zou vallen en dat was juist het tegen overgestelde.

    Ga je hem in de bioscoop kijken?


    Physics is awesome

    Benzin schreef:
    Ik vind de trailer er best gaaf uitzien en ik kijk ernaar uit!
    Ook ik ben een beetje bang dat het tegen gaat vallen, maar mijn nieuwsgierigheid naar wat ze ervan gaan maken wint.


    Ik ook! Ik heb gisteren een video gezien waarin ze de teaser trailer tot detail bespreken. Die persoon dacht dus dat het algemene thema dus herfst gaat zijn en dat we misschien een personage krijgen die herfst/wind krachten heeft. Wind krachten lijkt mij wel geweldig, maar herfst krachten vind ik niet zoveel zeggen. Elsa heeft ijskrachten dus ik neem aan dat ze dan een nieuw personage introduceren die hetzelfde kan als Elsa maar dan met lucht of misschien vuur of met aarde.


    Physics is awesome

    Herfstblad schreef:
    (...)

    Leuk idee (:
    En het is inderdaad waar dat vervolg films weleens tegenvallen... Gelukkig niet altijd het geval!


    Als je maar niet mijn popcorn steelt! ;)

    Nee, gelukkig niet. Jurassic World II vond ik nog mee vallen bijvoorbeeld en ik had echt zoiets van, hoe gaan ze ooit een film maken die niet tegen valt na die eerste film?!


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    (...)

    Eerst zien en dan oordelen. Bij Frozen dacht ik ook dat ie misschien tegen zou vallen en dat was juist het tegen overgestelde.

    Ga je hem in de bioscoop kijken?


    Dat hangt volledig van de financiën af tegen die tijd.


    26 - 02 - '16

    Ik zag hem gisteren ook! Ik ben eigenlijk best enthousiast! Het gaat een totaal andere richting uit dan de eerste film, maar dat kan ook niet anders dan na het succes van de eerste film. Ik ben in ieder geval redelijk benieuwd! Ik kan niet wachten tot november!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Stig schreef:
    (...)

    Dat hangt volledig van de financiën af tegen die tijd.


    Oké. Ik zie het liefst films in de bioscopen, omdat ik dan minder afgeleid word en meer in de film zit.


    Physics is awesome