• De uitleg heb ik deels overgenomen van Yoru uit het eerste topic van Camp NaNoWriMo ~ Camp april. De Credits gaan dus naar Yoru.


    De site



    Voor degene die niet weten wat NaNoWriMo is:
    Je stelt zeg maar je eigen doel - dit kan vanaf 10K (10.000) woorden tot 999,999K - en dit probeer je in één maand te schrijven, aan 1 verhaal. Het is een soort van wedstrijd met jezelf. Op de site kan je aangeven dat je in een Cabin (bij camp- NaNoWriMo. Niet bij de gewone in november) wilt en dan kan je 'eisen' stellen - genre, leeftijd, wordgoal - en dan wordt je in een Cabin geplaatst. Deze mensen kan je om hulp vragen, maar dat kan hier - op Quizlet - dus ook.

    Wil je meedoen? Zeg dit dan en als je al een account op NaNoWriMo hebt, geef de username van dit account dan ook op als je dit wil. Titel en wordgoal mag ook ^-^

    Deelnemers:
    Username Q | Username Camp NaNoWriMo | Storytitle
    Wordgoal

    Lizor | Lizor | Amphora Cordi Winner
    40K

    Scribe | Vipera | Black feathers |
    50K

    Square | Squares | Patchwork Souls
    50K

    Buddy | Sushita | The Ereption
    50K

    Diaval | Diaval | Descandens of my imagination
    ?K

    SPECS | ? | Balance - Seth Clearwater
    20K

    Burkhardt | Constante | Unforgettable Winner
    50K

    Dunedain | FlyingBird | ?
    50K

    Mulford | GreyWolfMoon | Elemental Winner
    50K

    Overkill | Chanice | Limbo
    ?K

    Sheamus | xSunhineee | Zwarte Dagen
    25K

    Reid | JanaAusten | Go Back Home Winner
    50K

    Wiarda Wiarda | Wiarda | Rachel |
    50K

    Eloquentiae | Vivant | Scars On The Young Men
    50K

    Seto | Lazuliss | Draken Leerling Winner
    25K

    Derek_Hale | Eruditie | Levensgevaarlijke gave
    ?K

    Corday | Peblesse | Enlightened & Siren Winner
    50K

    Mylintis | Demesio | ?
    10K/20K

    Yayde | Yadinn | Waar de vlinders niet sterven
    ?K

    alae | Sugarflake | ?
    ?K

    Requille | Vaitille | Waves of Bonny
    ?K

    Katl1 | Katl1 | De andere geestmeester Winner
    60K

    Maovesa | ElfCitadel | Pack
    50K

    lukesirwin | Onenatascha | Everything I didn't say
    50K

    Sovereign | ? | Porcelain
    25K

    Goner | falahee | Trees
    25K

    Ampersand | Antithese | De stilte van een eiland
    50K

    Sablier | EmptyStairs | Toren van Illusie - verdieping -22
    50K

    Khamul | Rebirthing | The Truth About Love & Hatefully
    ?K

    Heisuke | Kardia | Sin Angels Winner
    50K

    Aldea | ? | Wereld zonder geluid
    ?K

    Achlys | Lestrange |The Doll Maker
    15K

    Jaeger | Kreszenz | The Off
    20K

    Cesaria | Nemhain | ?
    50K

    Starlord | Asmodom | The Mystery Behind the Mask
    50K

    XY390 | Dream Always | Because I'm not losing again
    50K

    Phrasa | Phrese | Falling In Pieces
    50K

    Quill | Dubio | Rescuing Jamie
    50K



    Word Wars:
    Doordeweeks:
    15:00 - 16:00
    16:30 - 17:30
    18:30 - 19:30
    20:00 - 21:00
    21:30 - 22:30
    23:00 - 00:00


    's Weekends:
    9:00 - 10:00 (voor de vroege vogels)
    10:00 - 11:00
    11:30 - 12:30
    13:00 - 14:00
    15:00 - 16:00
    19:00 - 20:00
    21:00 - 22:00
    22:30 - 23:30


    Je kan zelf ook altijd in het topic vragen of iemand zin heeft in een Word War. Je hoeft natuurlijk ook niet het hele uur te schrijven.
    *Een word war is een bepaald uur (of half uur) waar je zoveel mogelijk woorden schrijft. Je kan ook kleine wordsprints doen, het gehele uur door. Tien minuten schrijven, vijf munten pauze, een kwartier schrijven, weer vijf minuten pauze. Een half uur schrijven etc. In deze tijden kun je jezelf een wordgoal opleggen. In dertig minuten bijvoorbeeld 1k (1000 woorden) schrijven. Of in tien minuten 300 woorden schrijven.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2014 - 7:26 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    ^Topic aangepast*

    Ik moet nu nog 8k lol. Ik haat mijn werk zo op dit moment. Ik moest deze maand letterlijk elke avond werken, op maandagavond na, want dan werk ik van 9-18 (en dinsdag, maar dan moet ik oppassen). Ik zit nu dus op 42 k en moet zo weer werken van half negen tot zes. Hopelijk lukt het me vanavond aan de 45k te geraken, zodat ik morgen nog maar 5k moet. Vorige zondag schreef ik ook 6k, dus dan moet het lukken. c;

    - Oh en moet ik trouwens alvast een nieuw topic aanmaken? (aangezien ik nu alle linkjes e.d. heb?) Of maakt dat jullie niets uit?

    [ bericht aangepast op 29 nov 2014 - 8:17 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    ^Topic aangepast*

    Ik moet nu nog 8k lol. Ik haat mijn werk zo op dit moment. Ik moest deze maand letterlijk elke avond werken, op maandagavond na, want dan werk ik van 9-18 (en dinsdag, maar dan moet ik oppassen). Ik zit nu dus op 42 k en moet zo weer werken van half negen tot zes. Hopelijk lukt het me vanavond aan de 45k te geraken, zodat ik morgen nog maar 5k moet. Vorige zondag schreef ik ook 6k, dus dan moet het lukken. c;

    - Oh en moet ik trouwens alvast een nieuw topic aanmaken? (aangezien ik nu alle linkjes e.d. heb?) Of maakt dat jullie niets uit?

    Als je toestemming geeft, dan beoefen ik mijn modkrachten wel even ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ga het echt bij lange na niet halen. In het begin van de maand had ik echt veel tijd, maar daarna helemaal niet meer. Ik zit nu op iets meer dan 16.000 woorden en hoop er nog in ieder geval 20k van te maken. Alle mensen die het al wel hebben gehaald of het bijna halen: you go girl.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Burkhardt schreef:
    (...)
    Als je toestemming geeft, dan beoefen ik mijn modkrachten wel even ^^


    Je hebt mijn toestemming. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik luister op dit moment naar dit geval, terwijl ik aan het schrijven ben. Op één of andere manier, geeft het me een enorme schrijfinspiratie- iets. In twintig minuten ca. 500 woorden geschreven. c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb de 50K behaald (:


    Time to tip the scales!

    Congrats!


    16 - 09 - '17

    Een bij-persoon bij mij heeft goudvissen die Goldie en Blub heten. Hebben jullie character's ook huisdieren en hoe heten ze? c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Een bij-persoon bij mij heeft goudvissen die Goldie en Blub heten. Hebben jullie character's ook huisdieren en hoe heten ze? c:

    Hahah leuk, ik heb er geen huisdieren in voorkomen :3


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Nog 3.923 woorden te gaan. c:
    Iemand om twee uur / half drie zin in een wordwar? Ik neem even pauze om me te douchen en aan te kleden en even sociaal beneden te gaan zitten. Misschien kom ik zo ook nog wel op geniale ideeën. (:

    [ bericht aangepast op 30 nov 2014 - 12:51 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Nog 3.923 woorden te gaan. c:
    Iemand om twee uur / half drie zin in een wordwar? Ik neem even pauze om me te douchen en aan te kleden en even sociaal beneden te gaan zitten. Misschien kom ik zo ook nog wel op geniale ideeën. (:


    Mwaaaaah, ik wil eigenlijk wel een word war doen, maar ik moet ook nog even worstelen met mijn huiswerk en dat krijg ik voor die tijd niet af. D;
    En ik ben bang dat ik nooit meer terug naar mijn huiswerk keer als ik eenmaal ga schrijven. ><
    Dus ik ga passen, denk ik. Eerst mijn huiswerk. Dan die laatste 1,5K schrijven. c:

    Heel veel succes nog vandaag, iedereen! We can do it! *^*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Iedereen die het gehaald heeft of nog gaat halen, GEFELICITEEERD! Ik heb even een belangrijkere taak dan schrijven: namelijk Sinterklaas helpen bij het maken van het cadeautje voor mijn moeder. De Sint is namelijk niet zo goed in downloaden en cd's branden als ik, haha. Jammer genoeg is het heel veel werk en kon ik gister al niet schrijven en vandaag waarschijnlijk ook niet, maar ik ben eigenlijk al best trots op mijn ruim 30K c: Zoveel heb ik nog nooit in één maand aan een verhaal geschreven.


    Happy Birthday my Potter!

    Heel veel succes iedereen nog! Ik ga nog even mijn best doen om mijn verhaal Story of the Year klaar te maken!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Scribe schreef:
    Nog 3.923 woorden te gaan. c:
    Iemand om twee uur / half drie zin in een wordwar? Ik neem even pauze om me te douchen en aan te kleden en even sociaal beneden te gaan zitten. Misschien kom ik zo ook nog wel op geniale ideeën. (:

    Half 3 lijkt mij ideaal, dat moet net genoeg zijn om voor die tijd wat huiswerk af te ronden en dan een half uurtje te schrijven, voordat ik me weer aan kunstgeschiedenis en stromingen en kenmerken en andere gek makende dingen wijd.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Starlord schreef:
    Iedereen die het gehaald heeft of nog gaat halen, GEFELICITEEERD! Ik heb even een belangrijkere taak dan schrijven: namelijk Sinterklaas helpen bij het maken van het cadeautje voor mijn moeder. De Sint is namelijk niet zo goed in downloaden en cd's branden als ik, haha. Jammer genoeg is het heel veel werk en kon ik gister al niet schrijven en vandaag waarschijnlijk ook niet, maar ik ben eigenlijk al best trots op mijn ruim 30K c: Zoveel heb ik nog nooit in één maand aan een verhaal geschreven.


    30k is ook iets om trots op te zijn. Succes met de Sint spelen. hihi.

    Mylintis schreef op 30 nov 2014 - 13:39:

    Half 3 lijkt mij ideaal, dat moet net genoeg zijn om voor die tijd wat huiswerk af te ronden en dan een half uurtje te schrijven, voordat ik me weer aan kunstgeschiedenis en stromingen en kenmerken en andere gek makende dingen wijd.


    Half drie is goed! Ik ben de hele dag al hyper en in de stres. haha. Ik wil perse de 50k halen én ik moet nog bezig met mijn presentatie voor Nederlands examen. c;


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!