BardTheBowman schreef:
(...)
allang gezien, twee keer zelfs

Jaaahhh ik blijf ook egt al die clipjes maar opnieuw kijken xD
kan echt niet wachten tot het eindelijk zaterdag is!! ^_^
we hebben al gereserveerd voor de film :Y)

[ bericht aangepast op 10 dec 2014 - 21:41 ]


You can't touch music but music touch you

Kauwgomjunky schreef:
(...)
Jaaahhh ik blijf ook egt al die clipjes maar opnieuw kijken xD
kan echt niet wachten tot het eindelijk zaterdag is!! ^_^
we hebben al gereserveerd voor de film :Y)

wie kan er nu wel wachten? het is zo dichtbij!


Alles heeft betekenis, ook niets

BardTheBowman schreef:
(...)
wie kan er nu wel wachten? het is zo dichtbij!

I know right.. (dance)


You can't touch music but music touch you

Ik vond de film extreem tegenvallen en ben enorm teleurgesteld; dit vind ik echt jammer voornamelijk omdat ik me zo verheugd had op de battle zelf terwijl alles letterlijk hak op de tak was (naar mijn mening.) Gelukkig was ik hierin niet de enige gezien ik met 900 man waaronder ook mijn mede; hobbits, elven, orks en alles wat er verder tussen valt zat. Jammer PJ. Vooral na Helmsdeep en Minas Tirith. P.s. Ik vond totaal in vergelijking met de boek dat de dood van Fili, Kili en Thorin niet tot hen recht kwam.


Open ALLEEN Spoiler als je BOTFA gezien hebt!


When I taste Tequila, Baby, I still see ya

Double post; sorry.

[ bericht aangepast op 11 dec 2014 - 0:40 ]


When I taste Tequila, Baby, I still see ya

En deze ook sorry.

[ bericht aangepast op 11 dec 2014 - 0:40 ]


When I taste Tequila, Baby, I still see ya

Leora schreef:
Ik vond de film extreem tegenvallen en ben enorm teleurgesteld; dit vind ik echt jammer voornamelijk omdat ik me zo verheugd had op de battle zelf terwijl alles letterlijk hak op de tak was (naar mijn mening.) Gelukkig was ik hierin niet de enige gezien ik met 900 man waaronder ook mijn mede; hobbits, elven, orks en alles wat er verder tussen valt zat. Jammer PJ. Vooral na Helmsdeep en Minas Tirith. P.s. Ik vond totaal in vergelijking met de boek dat de dood van Fili, Kaili en Thorin niet tot hen recht kwam.


ALLEEN Spoiler als je BOTFA gezien hebt!


Ik vond 'm supergaaf, maar ergens ook tegenvallen inderdaad.. Ik heb het boek nog niet uitgelezen, omdat ik me wilde laten verrassen door de film. (En dat is gebeurd!) Maar ik miste Elrond, ik had verwacht/gehoopt datie een grotere rol zou krijgen.. En Thranduil vond ik dan wel weergaaf! (:

Edit: Ik vond trouwens ook het gevecht tussen de tovenaars/Elrond en Sauron te simpel! ;o En het gevecht tussen Azog en Thorin viel tegen..

[ bericht aangepast op 11 dec 2014 - 10:24 ]


You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

Oh het is zo tempting om de spoilers toch te openen.
Wat een kwelling.


Every villain is a hero in his own mind.

Scorpion schreef:
Oh het is zo tempting om de spoilers toch te openen.
Wat een kwelling.


n'aww, dat had ik dus het hele topic lang! ;d Heerlijk om ze nu te kunnen openen. (:


You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

ik heb mijzelf juist tot orde geroepen om ze niet te openen...
als ik hem gezien heb ga ik mij amuseren met ze te openen en te beantwoorden


Alles heeft betekenis, ook niets

Stapper schreef:
(...)

n'aww, dat had ik dus het hele topic lang! ;d Heerlijk om ze nu te kunnen openen. (:


Haha. Ik wist dat je dat ging zeggen.
Ik vind het echt knap dat het je gelukt is, hehe.


Every villain is a hero in his own mind.

Scorpion schreef:
(...)

Haha. Ik wist dat je dat ging zeggen.
Ik vind het echt knap dat het je gelukt is, hehe.


Het liefst open ik ze nu allemaal en lees ik ze terug.. Maar das me teveel werk, haha.


You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

Stapper schreef:
(...)

Ik vond 'm supergaaf, maar ergens ook tegenvallen inderdaad.. Ik heb het boek nog niet uitgelezen, omdat ik me wilde laten verrassen door de film. (En dat is gebeurd!) Maar ik miste Elrond, ik had verwacht/gehoopt datie een grotere rol zou krijgen.. En Thranduil vond ik dan wel weergaaf! (:

Edit: Ik vond trouwens ook het gevecht tussen de tovenaars/Elrond en Sauron te simpel! ;o En het gevecht tussen Azog en Thorin viel tegen..


Ik vond het eerlijk gezegd super tegenvallen. Vooral omdat de maker van deze battle ook Minas Tirith en Helmsdeep gedaan had die beide echt epic waren. Ook is het redelijk dom dat Aragorn in zijn eentje Witchking of Angmar en de ringgeesten verjaagd met vuur in zijn eentje en Saruman en Elrond moeten daar veel moeite over doen. Dan hebben we het nog niet eens over gehad hoe overpowered Legolas in vergelijking met Gladriel wier al helemaal kapot was na een aanval op een ork.. Ik weet dat dat ook wel te maken heeft dat ze niet tegen de duister kan enzo maar toch...
Ik vond Thorin/ Azog battle gewoon nee. Serieus. Natuurlijk wist iedereen dat toen azog onder water ging in het ijs dat hij niet dood was.! Thorin wist dat ook en alsnog is hij zo dom om hem te volgen. Ik had allang gezegd; 'Run Bitch! RUN!!.' maar nee hoor.. ook vind ik het zo onlogisch dat alle elfen en dwergen dood gaan behalve de main characters maar de mensen in Lake Town die overigens nooit gevecht hebben en slechts van een visserleventje hebben genoten plotseling haast allemaal blijven leven. Die kinderen hadden op zijn minst dood moeten gaan. Dus moraal van het verhaal; Lake Town mensen zijn sterker dan mensen in Gondor, Rohan, Elfen en Dwergen. Ik kan zo mee doen met cinema'sins.
Natuurlijk klinkt dit behoorlijk als film afkraken maar het is PJ en the Hobbit. ik had gewoon meer verwacht.


When I taste Tequila, Baby, I still see ya

Ik weet niet of jullie hier al over gesproken hebben maar ik kwam een meisje in de bios tegen die me vertelde dat Simarillion in series verfilmt gaat worden door PJ. Weet alleen niet of dit waarheidsgetrouw is.


When I taste Tequila, Baby, I still see ya