• Gaat niet door, ik heb toestemming nodig.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2014 - 18:18 ]


    obsessive rage

    Mag ik meedoen? Ik moet mijn story heet Dungens in the Darkness :)


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    DestinyMoon schreef:
    Mag ik meedoen? Ik moet mijn story heet Dungens in the Darkness :)


    Ik vind het goed!


    obsessive rage

    Kun je iets meer uitleggen? Moet je een story opgeven die je nu aan het schrijven bent of een schrijven voor deze wedstrijd?


    But Miss Everdeen, it are the things we love the most, that destroy us.

    Heb je toestemming?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fantasy0Girl schreef:
    Kun je iets meer uitleggen? Moet je een story opgeven die je nu aan het schrijven bent of een schrijven voor deze wedstrijd?


    Het liefst een nieuwe, maar als je het heel druk hebt mag het eentje zijn die je al aan het schrijven bent. (Wel vanaf het begin posten)


    obsessive rage

    Twisty schreef:
    Heb je toestemming?


    Oh sorry, ik wist niet dat dat moest... Kan ik dat bij jou vragen?


    obsessive rage

    SirenSinging schreef:
    (...)

    Oh sorry, ik wist niet dat dat moest... Kan ik dat bij jou vragen?

    Nope. Ik raad je aan om dit te lezen. :Y) http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=42795


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    SirenSinging schreef:
    (...)

    Het liefst een nieuwe, maar als je het heel druk hebt mag het eentje zijn die je al aan het schrijven bent. (Wel vanaf het begin posten)

    Okey, ik wacht wel tot je toestemming hebt ;) ondertussen ga ik nog nadenken


    But Miss Everdeen, it are the things we love the most, that destroy us.

    Twisty schreef:
    (...)
    Nope. Ik raad je aan om dit te lezen. :Y) http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=42795


    Heel erg bedankt :)


    obsessive rage

    Slotje, gezien geen toestemming.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.