• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    • • •




    Happy dance!

    [ bericht aangepast op 18 nov 2014 - 19:41 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    PUKKELxDING schreef:
    Yeaaaaah eindelijk mijn rijbewijs!!!!


    Gefeliciteerd *O*


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    PUKKELxDING schreef:
    Yeaaaaah eindelijk mijn rijbewijs!!!!

    Gefeliciteerd!!


    :)

    Waarom heeft iedereen om mij heen plots werk en doet iedereen aan rijlessen en heb ik geen van beiden... it is unfair... ik wil ook werk en rijlessen en een rijbewijs en geld...

    [ bericht aangepast op 18 nov 2014 - 22:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    Waarom heeft iedereen om mij heen plots werk en doet iedereen aan rijlessen en heb ik geen van beiden... it is unfair... ik wil ook werk en rijlessen en een rijbewijs en geld...


    Ik zit met exact hetzelfde gevoel. Ik ben echter wel op weg naar een baan, maar helaas, rijlessen zitten er voor mij ook nog niet in. Ik zie zelfs mensen van die net zestien zijn die al een rijbewijs hebben. Dan vraag ik me echt af waar zij het geld vandaan halen en waarom ik dat geld niet heb. (of chille ouders die het voor je betalen)


    26 - 02 - '16

    DiNozzo schreef:
    Waarom ben ik nou altijd zo onzeker over mezelf? Geen enkel complimentje geloof ik, ookal is het leuk te krijgen.
    Pff, soms wordt ik zo moe van mezelf..

    Specially for you!
    1O compliments:
    O1. You don’t need makeup, you’re already perfect.
    O2. You are just so weird sometimes. It’s great.
    O3. You’re cooler than Pirates and Ninjas combined. Hehehe.
    O4. You’re pretty special. Just saying.
    O5. You are a genius.
    O6. You have a really good music taste - really. Eminem? I love ya, men.
    O7. I'm glad I got to know you.
    O8. You are trustworthy.
    O9. I can easily talk to you.
    1O. And last but not least: I disagree with anyone who disagrees with you. Cuz you are beautiful.

    Goed, ik heb wat hulp gehad bij het bedenken van complimenten - want zo origineel ben ik ook weer niet, but I mean it (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Die aflevering van Vikings was werkelijk gruwelijk. I loved it. c:


    kindness is never a burden.

    PUKKELxDING schreef:
    Yeaaaaah eindelijk mijn rijbewijs!!!!
    Gefeliciteeeeeeeerd! *O*

    [ bericht aangepast op 18 nov 2014 - 22:20 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    PUKKELxDING schreef:
    Yeaaaaah eindelijk mijn rijbewijs!!!!

    Aaah gefeliciteerd! Ik had gehoord wat een hel het was. Echt ontzettend fijn voor je. c:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Waarom lukt het niet om mijn schets af te krijgen... Soms kan ik er ook veel te kritisch over zijn and it is annoying.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wauw, eindelijk heb ik de tijd en de rust om mijn oude hobby's weer op te pakken. (bloos)


    Caution first, always.

    Psychobat schreef:
    (...)
    Specially for you!
    1O compliments:
    O1. You don’t need makeup, you’re already perfect.
    O2. You are just so weird sometimes. It’s great.
    O3. You’re cooler than Pirates and Ninjas combined. Hehehe.
    O4. You’re pretty special. Just saying.
    O5. You are a genius.
    O6. You have a really good music taste - really. Eminem? I love ya, men.
    O7. I'm glad I got to know you.
    O8. You are trustworthy.
    O9. I can easily talk to you.
    1O. And last but not least: I disagree with anyone who disagrees with you. Cuz you are beautiful.

    Goed, ik heb wat hulp gehad bij het bedenken van complimenten - want zo origineel ben ik ook weer niet, but I mean it (:


    Naahw. You're the best person ever. Thank you. <3

    Hoewel ik moet toegeven dat ik die 10e raar vind. Want ik vind mezelf niet "beautiful" en jij zegt van wel. Wat betekend dat als regel 10 waar is, je het niet met jezelf eens bent en het een nog feiteriger feot is dat ik niet beautiful ben, ghehe. Vind ik stiekem best grappig. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het gaat je wel heel gemakkelijk af zonder mij.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik wil verdorie niet meer.

    Hoezo heb ik last van mijn maandelijkse buik klachten als ik het helemaal niet moet worden?


    "Ignite, my love. Ignite."

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Naahw. You're the best person ever. Thank you. <3

    Hoewel ik moet toegeven dat ik die 10e raar vind. Want ik vind mezelf niet "beautiful" en jij zegt van wel. Wat betekend dat als regel 10 waar is, je het niet met jezelf eens bent en het een nog feiteriger feot is dat ik niet beautiful ben, ghehe. Vind ik stiekem best grappig. :')

    No! Dont fuck this up now. Echt, Yolanda. . .
    Ik had dat neergezet, ten teken dat als iemand tegen je zou zeggen dat je niet mooi bent, en je daar misschien anders over zou denken, dat het dan niet waar is. Savvy?


    Don't walk. Run, you sheep, run.