• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    • • •




    Happy dance!

    [ bericht aangepast op 18 nov 2014 - 19:41 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Naahw. You're the best person ever. Thank you. <3

    Hoewel ik moet toegeven dat ik die 10e raar vind. Want ik vind mezelf niet "beautiful" en jij zegt van wel. Wat betekend dat als regel 10 waar is, je het niet met jezelf eens bent en het een nog feiteriger feot is dat ik niet beautiful ben, ghehe. Vind ik stiekem best grappig. :')


    Shht, je bent hartstikke mooi!
    I would totally date you. :Y)


    Your make-up is terrible

    Oh mijn god, Javert, blijf buiten of blijf binnen. Nu moet ik om de 3 minuten naar de achterdeur lopen. (cat)


    Caution first, always.

    Assassin schreef:
    (...)

    Shht, je bent hartstikke mooi!
    I would totally date you. :Y)

    Exactly. Thank-you, Nikki!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Psychobat schreef:
    (...)
    No! Dont fuck this up now. Echt, Yolanda. . .
    Ik had dat neergezet, ten teken dat als iemand tegen je zou zeggen dat je niet mooi bent, en je daar misschien anders over zou denken, dat het dan niet waar is. Savvy?


    Ghehe ik snapte je wel, maar ik vond het zo grappig x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Assassin schreef:
    (...)

    Shht, je bent hartstikke mooi!
    I would totally date you. :Y)


    Naahw, that is sweet. Thank you. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Geez, don't get your panties in a twist. Ik mag heus wel zelf weten wat ik doe.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik mis je en jij? Mis jij mij wel? Ik merk er namelijk niets van. (no_chears)


    Pretty is just a pretty word.

    This kills me everytime. xD


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Wat hypocriet thinking. Ik mag 't niet en jij wel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wow ik heb ooit een plaatje heel simpel bewerkt door er gewoon een tekstje op te zetten en ik zie 'm nog steeds regelmatig voorbij komen op tumblr en wehearrit en zo net zag ik zelfs iemand hier op Q die het plaatje op haar profiel had :')

    Griffiths schreef:
    Wow ik heb ooit een plaatje heel simpel bewerkt door er gewoon een tekstje op te zetten en ik zie 'm nog steeds regelmatig voorbij komen op tumblr en wehearrit en zo net zag ik zelfs iemand hier op Q die het plaatje op haar profiel had :')

    Show us. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Show us. :Y)


    OT: Nooo, moeders verjaardag voor 't eerst vergeten, ik moet echt is een cadeautje gaan kopen, I guess.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2014 - 16:50 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Mag ik mijn mening niet eens geven? Pfsh!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Natuurlijk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom zou jij ruzie krijgen met iemand als ik mijn mening geef op een bericht van die persoon. Dat is niet logisch. Dat ik een relatie met jou heb betekend niet dat wij dezelfde mening of dingen schrijven. Dat is helemaal los van elkaar.
    Als dat kind ruzie gaat maken met jou om mijn mening is het een slechte vriendin. Mijn mening staat los van jouwne. Punt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.