• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    • • •




    Happy dance!

    [ bericht aangepast op 18 nov 2014 - 19:41 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Of heb ik het mis mensen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    Of heb ik het mis mensen?


    Nee, dat mag ik toch niet hopen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Bladgoud schreef:
    (...)

    Nee, dat mag ik toch niet hopen.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Show us. :Y)


    Het is wel een plaatje dat ik heb gemaakt toen ik vol zelfmedelijden zat, dus vergeef me :')

    [ bericht aangepast op 19 nov 2014 - 17:29 ]

    Nou zo denk ik er dus ook over. Als dat kind morgen ruzie gaat maken met mijn vriend krijgt ze mij op haar dak. Want IK gaf mijn mening en dan moet ze MIJN vriend niet erop aankijken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Griffiths schreef:
    (...)

    Het is wel een plaatje dat ik heb gemaakt toen ik vol zelfmedelijden zat, dus vergeef me :')




    Hij doet het niet


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Bladgoud schreef:
    (...)


    Hij doet het niet


    Nu wel (;

    Griffiths schreef:
    (...)

    Nu wel (;


    Het is mooi!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Bladgoud schreef:
    (...)

    Het is mooi!


    Haha dankje, maar ik heb echt letterlijk alleen de tekst er op geplakt (krul)

    Even met de kleuren en achtergronden van mijn tabbladen prutsten, nooit geweten dat - dat kon bij Chrome of bij iets met een layout. (x
    Ik vraag me af of iemand die mijn pc aandoet en dan Google Chrome opstart zich dood schrikt van mijn nieuwe layout, whahaha. (Die ik telkens ga veranderen.)


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    En dit is waarom je nou niet een wc naast een bad neerzet. Want dan eindigt het boekje dat je daar op de rand had laten liggen in de wc.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2014 - 20:17 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Bostick schreef:
    Of heb ik het mis mensen?

    Nee, naar mijn mening heb je het totaal niet mis zelfs. Ik heb dan wel geen flauw idee wat er aan de hand is, maar jij hebt je eigen opinie. Het feit dat jullie een stel zijn, hoeft niet te betekenen dat jullie dezelfde manier van denken (hoeven te) hebben. Jij bent immers nog altijd jezelf, en je vriend eveneens.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gardenzio schreef:
    (...)
    Nee, naar mijn mening heb je het totaal niet mis zelfs. Ik heb dan wel geen flauw idee wat er aan de hand is, maar jij hebt je eigen opinie. Het feit dat jullie een stel zijn, hoeft niet te betekenen dat jullie dezelfde manier van denken (hoeven te) hebben. Jij bent immers nog altijd jezelf, en je vriend eveneens.


    Precies, en zo denk ik er ook over (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mn brein is gaaaar....
    Hopen dat wiskunde morgen goed gaat.


    Stenenlikker

    Bostick schreef:
    (...)

    Precies, en zo denk ik er ook over (:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.