• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    • • •




    Happy dance!

    [ bericht aangepast op 18 nov 2014 - 19:41 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Waarom steken ze nu al vuurwerk af, het is nog geen nieuwjaar/oudjaar.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Pseudos schreef:
    Waarom steken ze nu al vuurwerk af, het is nog geen nieuwjaar/oudjaar.


    Precies dit. Ik durf haast niet naar buiten in mijn buurt ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ^ Gelukkig doen ze dat bij mij in de buurt (nog) niet. *klopt af*


    26 - 02 - '16

    Bostick schreef:
    (...)

    Precies dit. Ik durf haast niet naar buiten in mijn buurt ;'D
    Hier doen ze het echt tot in maart en vanaf oktober.
    Ik durf ook niet meer. ):


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Feline schreef:
    ^ Gelukkig doen ze dat bij mij in de buurt (nog) niet. *klopt af*
    Geluksvogel. ^^


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Pseudos schreef:
    (...)Hier doen ze het echt tot in maart en vanaf oktober.
    Ik durf ook niet meer. ):

    Wow dat is wel lang. Ik hoor wel het hele jaar door elke week een paar keer harde knallen bij de flats vandaan komen. Ook niet heel fijn. Maar nu is het echt ook al voor de deur en zo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)
    Wow dat is wel lang. Ik hoor wel het hele jaar door elke week een paar keer harde knallen bij de flats vandaan komen. Ook niet heel fijn. Maar nu is het echt ook al voor de deur en zo.
    Ugh, dat is echt irri.
    Hier gelukkig mikken ze het eerder op de natuur, ik heb iets vlak naast mn huis met weiden, niet erg groot, wel leuk om vanaf te sleeën. Maar daar schieten ze eerder op of dat voor jongeren hangplekkie of bij het kunstwerk. (Ik woon 15 meter van dat kunstwerk af en de weide/natuur iets ligt daar nog even 20 meter van af gok ik.)
    Ik wil echt met nieuwjaar thuis blijven, of met kerst, pff.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Waarom heeft iemand mijn keukenweegschaal gejat?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik verveel mij echt dood hier.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    Ik verveel mij echt dood hier.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik kan wel huilen zeg (huil)


    -

    IT'S REAL Y'ALL IT'S REAL! :'D Ah, ik ben zo excited! Het ticket is gewoon geboekt! 22 mei: Boston, here I come! (hoera)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Bij de ortho en ik krijg een dikker stangetje in mijn beugel. Ik wil nieeet.

    Ik snap het niet dat vrouwen niet als vlees gekeurd mogen worden, maar mannen wel. Er mag van vrouwen niet gezegd worden dat ze mooier zijn als ze spieren en weet-ik-niet-wat hebben en van mannen mag dat wel. Ik vind dat eigenlijk best slecht, hypocriet en krom. Bah.


    26 - 02 - '16

    Mijn lerares is zo saai.


    "Ignite, my love. Ignite."