• Ik ben hier gewoon heel nieuwsgierig naar! Wat vind jij de leukste 1-op-1 relatie in een story/fanfic/etc., alleen kijkend naar mensen en 'mainstream' relaties.
    Ikzelf ben hetero, maar vind wat betreft stories een lesbisch stel altijd heel leuk ;').

    [ bericht aangepast op 19 nov 2014 - 16:20 ]

    Leukste 1-op-1 relatie:

    34.1% (15 stemmen)
     
    Man x Man

    15.9% (7 stemmen)
     
    Vrouw x Vrouw

    50.0% (22 stemmen)
     
    Vrouw x Man

    Bromance over One Direction vind ik geweldig! ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Ik vind zelf vrouw x vrouw wel leuk, maar dan moet het wel goed geschreven zijn.

    Man x vrouw is wel mijn favoriet, maar heb toch voor de andere gekozen, omdat ik daar graag over lees, en er naar mijn smaak te weinig keus voor is.


    I'm your little ray of pitch black.

    Mulleroni schreef:
    Bromance over One Direction vind ik geweldig! ^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alles dat goed geschreven is, ik heb daar geen voorkeur voor nodig.


    Your make-up is terrible

    Zolang het goed en niet overdreven geschreven is vind ik alles eigenlijk wel best.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Assassin schreef:
    Alles dat goed geschreven is, ik heb daar geen voorkeur voor nodig.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik heb tot nu toe alleen man x vrouw gelezen en man x man, vrouw x vrouw kom ik nooit tegen eigenlijk...


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Pseudos schreef:
    Ik heb tot nu toe alleen man x vrouw gelezen en man x man, vrouw x vrouw kom ik nooit tegen eigenlijk...


    Ik vooral dat de fandoms waar ik in zit heel veel fanfiction heeft die gaan over relaties tussen vrouwelijke óf mannelijke karakters, geen man x vrouw (het avatar/kuvira fandom is bijzonder, haha!).

    TheWalkingFret schreef:
    (...)

    Ik vooral dat de fandoms waar ik in zit heel veel fanfiction heeft die gaan over relaties tussen vrouwelijke óf mannelijke karakters, geen man x vrouw (het avatar/kuvira fandom is bijzonder, haha!).
    Leuk fandom!!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Assassin schreef:
    Alles dat goed geschreven is, ik heb daar geen voorkeur voor nodig.


    Queer zijn is gewoon alles

    Assassin schreef:
    Alles dat goed geschreven is, ik heb daar geen voorkeur voor nodig.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Man x man ofcourse.

    Ik voel me awkward als ik man x vrouw moet lezen of zelf moet schrijven. Ik hou niet zo van hetero relaties in verhalen xd

    [ bericht aangepast op 19 nov 2014 - 17:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Over het algemeen maakt het mij niet echt uit welke geslachten personages hebben, als het verhaal maar interessant is en het goed is geschreven, al moet ik wel zeggen dat ik wat fanfic betreft toch liever over homoseksuele of lesbische stellen lees. In de rest van de wereld zie je al vrijwel alleen hetero relaties voorbij komen in verhalen. Áls er dan eens holebi's voorkomen in films of series, hebben ze ook nog eens vaak een verhaal dat niet prettig eindigt. Het is gewoon heel fijn om dan in fanfic eens wél iets te lezen waarin er een happy end is voor mensen die "anders" zijn. Wat mij overigens wel interessant lijkt is een verhaal met een non-binary persoon erin, maar ja, die heb je vrijwel niet omdat zoiets in mainstream media nog minder voorkomt dan goed geschreven transseksuele personages, terwijl dat al zo ongeveer eenhoorns zijn wat hun zeldzaamheid betreft.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Assassin schreef:
    Alles dat goed geschreven is, ik heb daar geen voorkeur voor nodig.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Man x man gaat een inhaalslag maken, haha ;')