• Onder de schaduw, je bent
    veilig
    Luister naar de golven, het komt
    goed
    Ik zal je handen pakken,
    liefdevol
    voorzichtig
    Ik nodig uit, wees niet
    bang


    Dit is mijn korte gedicht 'Schaduw'. Ik ben er zelf best trots op. Ik vraag me af wat jullie ervan denken. Geef kritiek, het maakt me niet uit hoe hard. Alvast bedankt!


    A simple smile can cure everything.

    Ik vind 'm mooi, prachtig zelfs!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Pseudos schreef:
    Ik vind 'm mooi, prachtig zelfs!
    Aah, dankjewel! Betekent veel voor me, vooral omdat ik nog maar net ben begonnen met gedichten schrijven :)


    A simple smile can cure everything.

    Heel mooi, leuk dat je bent gaan dichten! Het kan echt een heel goed gevoel geven als je een mooi gedicht hebt geschreven c:


    Not all those who wander are lost.

    Ik vind hem erg mooi! Alleen vind ik persoonlijk dat er een woord onderstaat, niet heel erg mooi. Maar dat is mijn smaak ^^


    wat was dit ookalweer

    Dit soort gedichten ben ik niet vaak tegengekomen (niet dat ik me constant of vaak bezig houd met gedichten lezen, maar toch) en ik vind het zeker leuk. Heel erg mooi!


    Maybe she loved mysteries so much she became one

    Fabrizio schreef:
    Ik vind hem erg mooi! Alleen vind ik persoonlijk dat er een woord onderstaat, niet heel erg mooi. Maar dat is mijn smaak ^^


    Dat kan! Ik had het als idee dat die bijvoeglijke naamwoorden die er steeds onderstaan staan, juist ook mijn gevoelens uiten. Omdat ik tegelijkertijd ook bang en voorzichtig ben om iemand te beschermen. De woorden daarboven spreken voor zichzelf. Bedankt voor je mening! (natuurlijk is het gedicht op meerdere manieren te interpreteren en gaat het niet alleen over het beschermen van iemand)


    A simple smile can cure everything.

    Phantasior schreef:
    Heel mooi, leuk dat je bent gaan dichten! Het kan echt een heel goed gevoel geven als je een mooi gedicht hebt geschreven c:


    Dat zeker! Vooral met al die positieve reacties, wow. Bedankt!


    A simple smile can cure everything.

    Sequens schreef:
    Dit soort gedichten ben ik niet vaak tegengekomen (niet dat ik me constant of vaak bezig houd met gedichten lezen, maar toch) en ik vind het zeker leuk. Heel erg mooi!


    Ah, super bedankt!


    A simple smile can cure everything.

    Fabrizio schreef:
    Ik vind hem erg mooi! Alleen vind ik persoonlijk dat er een woord onderstaat, niet heel erg mooi. Maar dat is mijn smaak ^^


    Dat vind ik er nou juist mooi aan, helemaal omdat je niet per se met pauzes hoeft te lezen c:


    Not all those who wander are lost.

    Phantasior schreef:
    (...)

    Dat vind ik er nou juist mooi aan, helemaal omdat je niet per se met pauzes hoeft te lezen c:


    Het idee is wel mooi, maar ik heb dan ga ik hem in m'n hoofd heel hakkerig en vervelend lezen, terwijl hij wel echt mooi is.


    wat was dit ookalweer

    Ik vind het echt een hele mooi gedicht, het woord eronder maakt hem wat specialer vind ik persoonlijk.


    Alleen maar tranen van geluk

    Rowling schreef:
    Ik vind het echt een hele mooi gedicht, het woord eronder maakt hem wat specialer vind ik persoonlijk.


    Thanks :) Je hebt geen idee hoe blij ik hiervan word, haha.


    A simple smile can cure everything.

    Mooi wel


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Bladgoud schreef:
    Mooi wel


    Dankjewel (:


    A simple smile can cure everything.