• Ik zit hier inmiddels 4 jaar en 5 dagen! :3

    Hier zijn wat kattentaarten:




    Wees er snel bij, anders eet de kat ze op!



    Te laat... Oeps!

    Hoe lang zitten jullie hier al? :3


    26 - 02 - '16

    Op dit account nog geen jaar, maar ik had eerder een ander account, en dat was ongeveer anderhalf jaar geleden. Daarvan ben ik het wachtwoord vergeten en het stond op de mail van een vriendin, dus dat moet ik nog even rechtzetten.

    Mijn slechte woordgrappen:
    "GEFELINETEERD!"
    "GEFELICIKATTEERD!"
    "GEFLICIQUIZLETEERD!"

    [ bericht aangepast op 21 nov 2014 - 15:16 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Proficiaaat!! :3

    Ik ziet hier.... Weetikveel. Op 19 april zit ik hier 7 jaar. Dus nu 6 jaar en weetikveel hoeveel maanden en dagen. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vidn de taarten erg leuk! en gefeliciteerd!
    weet het eigenlijk niet precies


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Gefeliciteerd!

    Ik ongeveer 4 jaar.


    -

    Één maand zegt mijn profiel, maar dit is denk ik bijna twee maanden. Ik heb dus nog heel wat maanden te gaan.


    'Nobody said it was easy

    DiNozzo schreef:
    Proficiaaat!! :3

    Ik ziet hier.... Weetikveel. Op 19 april zit ik hier 7 jaar. Dus nu 6 jaar en weetikveel hoeveel maanden en dagen. :p

    PROFICIKAT! Tadaaa, nog een! Ik ben zo goed hierin! Applaus voor mij. Hoh hoh hoh.

    (sorry, ik heb chocola op. Dat is mijn excuus. En nu heb ik buikpijn. Oeps.)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Gefeliciteerd! Ik zit hier al meer dan drie jaar.


    16 - 09 - '17

    Congraz!
    Ik heb geen idee x)


    wat was dit ookalweer

    Gefeliciteerd! *O*


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik zit hier nu 5 jaar, alweer bijna 6 jaar.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.