• New York, de perfecte stad om je dromen waar te maken. Maar het is ook een stad met veel voordelen voor de jongeren uit de bekende privéschool 'Upper East Side'. De jongeren zijn er heel rijk, en zijn tot alles in staat. Iedereen is anders en heeft zijn eigen gewoontes : de dealers, de queen bees, de badboys, de heartbreakers, de bitch, de daydreamers, de nerds ... Ze zijn er allemaal ! Hun leven draait alleen maar om hun status en de bekende site 'Gossip Girl'.
    Gossip girl is een anonieme vrouw die alles weet over iedereen. Alles wat ze weet komt ook meteen op haar bekende site terecht. Je diepste geheimen worden aan heel de wereld verteld. Kan jij het aan ? Welke status heb jij ?

    Gebaseerd om de serie 'Gossip Girl' [Je hoeft de serie niet gezien te hebben].

    Invullijstje
    Naam :
    Leeftijd :
    Status : [Dealer, queen, hartbreaker,..]
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Relatie's : [Bespreken]
    Extra :

    Rollen :
    Meisjes VOL
    • Amelia Aurora Waldorf ~ Dancal [Queen]
    • Abigaile "Abby" Schneider ~ Deers [Queen]
    • Cassandra Marià Santiago ~ Falahee [Dealer]
    • Vivian Delores ~ Vivir [Queen]
    • Aure Carlyn Salpa ~ Djibriel [New/hippie]
    • Lillith Phoebe Jackson ~ Gently [Bitch]
    • Stacey Mariannah Jhons ~ Dancal [Victim]
    • Lauren Adeline Harrington ~ Forman [Perfect girl, socializer]
    • Lily Rose Hale ~ Verityy [Bitch]
    Jongens
    • Nolan Liam Fitzgerald ~ Kayfabe [Heartbreaker]
    • Tyler Jay Montoya ~ Falahee [Bad Boy]
    • Edward Warren Marrez ~ Vivir [Nerd]
    • Frederick "Freddie" ~ Eloquentiae [Dealer]
    • Sean Adams ~ Californication [Bully]
    • Samual Rick Green ~ Kayfabe [Outsider]
    • Logan ~ Aoreolus [Good Guy]
    • Dylon Stuart ~ Dashed [Loner Boy]
    • Gereserveerd ~ Luke_Pinguin
    Regels
    • Minimum 200 woorden
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Niemand buitensluiten !
    • Geen perfecte personnages
    • Geen andere personnages bespelen, tenzij je toestemming hebt

    [ bericht aangepast op 25 nov 2014 - 17:56 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Falahee schreef:
    Mijn personages zoeken nog steeds relaties :3


    Amelia of het volgende meisje dat ik ga maken ?


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Falahee schreef:
    Mijn personages zoeken nog steeds relaties :3


    Ik heb Vivian en Edward voor je ;]

    Zoek je nog iets speciaals?


    She was always looking for more..

    Dancal schreef:
    (...)

    Amelia ?


    Yeah, sure (: Wat voor relatie?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Mag ik een meisje? Ik weet alleen niet zo veel van Gossip Girl, is dat erg?


    -

    Mag ik een meisje? Ik weet alleen niet zo veel van Gossip Girl, is dat erg?


    -

    Mag ik een meisje? Ik weet alleen niet zo veel van Gossip Girl, is dat erg?


    -

    Mag ik een meisje? Ik weet alleen niet zo veel van Gossip Girl, is dat erg?


    -

    Mag ik een meisje? Ik weet alleen niet zo veel van Gossip Girl, is dat erg?


    -

    Oowh mijn mobiel flipte een beetje.. Sorry!


    -

    Woah.

    Logan is overigens nieuw, maar als iemand een bepaalde relatie wilt met een type dat gewoon iedereen aanspreekt van nerd tot queens, roep maar (:


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Californication schreef:
    (...)

    Yeah, sure (: Wat voor relatie?



    Weet ik eigenlijk niet zo goed, heb jij dan een idee (: ?


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Verityy schreef:
    Oowh mijn mobiel flipte een beetje.. Sorry!


    Nee, hoor ! Ik zet je erbij


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Aureolus schreef:
    Woah.

    Logan is overigens nieuw, maar als iemand een bepaalde relatie wilt met een type dat gewoon iedereen aanspreekt van nerd tot queens, roep maar (:
    Wij hadden al wat afgesproken ea, gheghe.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 20:10 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Lily Rose Hale.
    "Some infinities are bigger than other infinities"
    _________________________________________________________





    Naam :
    Lily Rose Hale.

    Leeftijd :
    17 jaar.

    Status :
    Bitch.

    Innerlijk :
    Lily doet geen moeite om aardig te zijn tegen andere mensen omdat ze het gevoel heeft dat mensen gewoon niet aardig tegen elkaar kunnen zijn. Ze beschermt zichzelf door gemeen naar anderen te doen. Lily heeft veel meegemaakt in haar leven, haar ouders zijn toen ze erg jong was gestorven en daarna is ze samen met haar tweelingbroer geadopteerd. Haar adoptieouders doen erg hun best voor haar maar ze laat ze niet binnen. Lily is erg wantrouwig en paranoïde en ze zal je erg goed moeten vertrouwen voordat ze ook maar met je praat. Wanneer ze je van je houdt zal ze je altijd beschermen en alles op alles zetten om te zorgen dat je gelukkig wordt. Een van de enige mensen die tot Lily door kan dringen is haar tweelingbroer, maar hun contact lijkt steeds meer te verwateren omdat hij door gaat met zijn leven terwijl Lily in het verleden blijft zitten. Lily durft niet meer om mensen te geven omdat ze het gevoel heeft dat ze het leven van de mensen om wie ze geeft dan alleen maar verwoest. Daardoor probeert ze ook van niemand meer te houden en houdt ze iedereen op afstand.

    Uiterlijk :
    [FC: Barbara Palvin] Lily heeft lang haar dat tot ongeveer haar borst komt. Elke dag zit haar haar anders, de ene dag is het heel stijl en de volgende dag lijken het bijna krullen te zijn. Haar haarkleur is blond met verschillende kleuren natuurlijk highlights door het veel in de zon zitten. Haar gezicht heeft soepele gelaatstrekken en haar jukbeenderen liggen hoog. Lily heeft grote ogen die omlijst zijn door lange zwarte wimpers, ze zitten precies tussen blauw en groen in waardoor niemand kan bepalen wat haar oogkleur is. Boven haar ogen heeft Lily dunne, donkergekleurde wenkbrauwen die mooi afsteken bij haar haarkleur. Lily haar neus is lang en smal, over haar neus is Lily niet tevreden. Ze vindt hem niet goed bij de rest van haar gezicht passen terwijl dat niet zo is. Lily heeft volle lippen die lichtroze gekleurd zijn. Lily is met haar 1.69 niet heel erg lang. Ze is erg slank gebouwd en heeft bijna geen rondingen. Lily's kledingstijl is over het algemeen niet heel erg opvallend, ze van simpele kleding. Ook met haar haar is ze niet erg creatief, meestal heeft ze het gewoon in een staart of knot zitten.

    Relatie's :

    Extra :

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 13:35 ]


    -