• Verbaasd omdat ik zo plots op radio Veronica kwam, althans. . . niet plots. Ik zat met mijn moeder wat op mijn laptop te scrollen, luisterend naar de radio die het had over toekomstvoorspellers en of ze nou gelijk hadden als ze iets vroegen wat in de krant stond en dus eigenlijk al voorspeld was. Je moest dus niet waar of waar sturen als je dacht dat ze het zou weten of niet.
    Vandaag had ik al drie verzoeken voor liedjes gestuurd en had er dus weinig vertrouwen in dat ik dit keer wel wat zou winnen of in de uitzending zou komen, toch had ik een smsje gestuurd met niet waar. Een paar seconden later werd ik gebeld door 'anoniem' die ik heel casual opnam aangezien ik dacht dat het een vriendin zou zijn tot ik de mannenstem hoorde en automatisch vroeg; ''wie ben jij?'' Met antwoord; ''Wie ben jij?'' Tot ik hoorde dat hij van de radio was en ik eigenlijk een beetje in shock was dat ik überhaupt iets had gewonnen :') Toen ik in de uitzending kwam moest ik een paar vragen beantwoorden en uiteindelijk kreeg ik allemaal bellen en toeters te horen en daarna had ik nog een kort gesprekje met hem over mijn gegevens en of hij mijn verzoek van een liedje toch wilde draaien.
    Ik wou dit toch even delen, niet dat het heel bijzonder was maar ik was er toch best blij mee :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Haha ik ben wel eens op radio 2 genoemd met een tweet die ik had gestuurd naar aanleiding van de top 2000, maar dat is het wel. Supervet zeg.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wow hahaha nice!


    effort never betrays you

    Ontzettend leuk! Ik heb wel eens van die sjaals van Omrop Fryslân gewonnen, echt geniaal. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wow haha, echt leuk! Dat lijkt me echt raar op dat moment. Ik zou echt shakend aan die telefoon zitten, oops.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman