• Juist ja, ik moet dus geopereerd worden aan mijn meniscus... en daar zie ik behoorlijk tegenop omdat ik een angst voor naalden heb.

    Over 2 weken heb ik een afspraak staan in het ziekenhuis over de operatie en de na behandeling. Maar ik heb ondertussen zelf ook wat rond gevraagd maar deze mensen hadden er zelf geen ervaring mee waardoor ik dus een aantal verschillende antwoorden kreeg!
    - je kan en moet er gelijk weer op lopen
    - je loopt wel een aantal weken op krukken
    - je hebt er veel pijn aan
    - je mag er absoluut niet gelijk op lopen

    Dus.... ik weet nu niet waar ik me op voor moet bereiden aangezien ik niet echt een persoon ben die hulpeloos op krukken wil lopen ( al krijg ik dan waarschijnlijk veel Hulp van een zeker jongen waar ik dol op ben :Y) )
    Mijn vraag is dus of er hier iemand al eens geopereerd is aan de meniscus en mij het antwoord kan geven (A)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Mijn vader is niet zo lang geleden geopereerd aan zijn meniscus.Volgens mij heeft hij wel een tijdje op krukken gelopen. Of hij veel pijn had weet ik eigenlijk niet, ik zal het eens vragen.

    Ik ken best veel mensen die egaan geopereerd zijn maar op jouw vragen weet ik eerlijk gezegd geen antwoord.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Je zou het aan ChandlerBing kunnen vragen. Zij is er twee keer aan geopereerd en is nu volgens mij nog steeds aan het revalideren..
    Maar ze liep met krukken en het deed behoorlijk wat pijn, geloof ik.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vraag maar raak! Ik ben geopereerd aan de kruisband en een keer meniscus, dus als je vragen hebt, mag je die gerust stellen (:

    [ bericht aangepast op 27 nov 2014 - 10:15 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain