• Welcome to the 125th Annual Hunger Games
    And may the odds be ever in your favor


    Het is 50 jaar nadat de districten weer zijn overgenomen door het Capitool. In die 50 jaar zijn de districten alleen maar erger geworden. Er heerst een ernstig voedseltekort omdat het Capitool alles opeist. Dit jaar zullen de districten extra moeten boeten voor hun daden. Dit jaar zal elke tribuut die getrokken wordt iemand moeten kiezen die als zij sterven ook sterft. Maar wanneer je wint, zal dit persoon even veel eer en glorie krijgen als de winnaar.

    Wat doe jij wanneer je met één keuze alles zal bepalen?

    Welkom bij de vijfde Kwartskwelling!



    District 1:
    Silver Rose Hale | Verityy | 1.1
    Tyler Lucius Romano | Falahee | 1.2

    District 2:
    Hazel Mae Farybey | Vivir | 1.5
    Liam Costanza| Aureolus | 1.2

    District 3:
    Amy-Lynn Samantha Ross  | Piaffe | 1.3
    Gabriel Harrel Neglis | Rosea | 1.6

    District 4:
    Lily Hanna Jones | Verityy | 1.2
    Carew Fallon Sodany | Vivir | 1.4

    District 5:

    Jason Timothy Adams | Verityy | 1.7

    District 6:

    Finnick Jack McCloud | Luke_Pinguin | 1.7

    District 7:
    Jacklynn King| Deers | 1.2
    Maxwell Luke Parker | Luke_Pinguin | 1.5

    District 8:
    April Juno Flow | Cissy | 1.7


    District 9:
    Nyss Denovan | DecemberRain | 1.6


    District 10:
    Wivina Tennes Copper | Gellert | 1.2


    District 11:
    Azealia Leila Salvatore | Falahee | 1.3


    District 12:
    Sydney Gardner| Aureolus | 1.3
    Gesper Tax Rashing | Gellert | 1.6


    ________________________________________________________________________________________________________________

    De Arena:

    De hoorn: De hoorn ligt in het midden van de Arena op een eiland. De tributen staan er in een cirkel omheen. Zoals altijd liggen de meest waardevolle spullen het dichtstbij de hoorn zelf.
    Het eiland: Op het eiland staat de hoorn. Er is hier geen enkele beschutting of begroeiing behalve de hoorn zelf.
    Het meer: Het eiland waar de hoorn opstaat ligt ten midden van een groot meer. De enige manier om van het eiland weg te komen is een van de 12 boten te gebruiken of te zwemmen. Het water in het meer is zout, dus niet drinkbaar.
    Het strand: Aan de ene kant van het meer ligt een strand. Je kan vanaf deze plek goed vissen in het meer en er staan enkele palmbomen met kokosnoten.
    Het bos:Achter het strand is een groot bos, hoe verder je het bos in gaat hoe dichter de begroeiing wordt en hoe donkerder het word. Ook wordt het geleidelijk kouder na mate je het bos ingaat. In het bos is veel eten te vinden en er zijn een aantal drinkwater bronnen. Er zitten veel gemuteerde dieren in het bos.
    De rotsen: Aan de andere kant van het meer liggen grote scherpe rotsen. Het is bijna onmogelijk om zonder verwondingen langs de rotsen te komen.
    De heuvels: Achter de rotsen liggen heuvels. Hier staan enkele houten huisjes met eten en nodige spullen. De heuvels bieden weinig beschutting en je bent goed te zien.
    De bergen: Achter de heuvels liggen de bergen. In de bergen liggen kisten met heel veel spullen (denk aan medicijnen, eten, etc.). Helaas zijn de bergen erg moeilijk te beklimmen en is het er ook erg koud. Door de bergen loopt ook een rivier met drinkbaar water en zijn enkele warm water bronnen.





    ________________________________________________________________________________________________________________

    Je kan beginnen met de stukjes van voor de Arena schrijven. De boete, de openingsceremonie, de trainingen, overleg met je mentor, etc. Ik wil dat nog niemand de Arena ingaat. Dingen over je district met je district partner overleggen (mentor, etc.) Ik wil ook niet dat iedereen een uitzonderlijk goede mentor, prachtige kostuums en veel fans heeft. Kortom: blijf realistisch. Ook wil ik niet dat iedereen voor vrienden of familie volunteerd, met uitzondering op de beroeps.

    Hierboven staat een omschrijving van de Arena. Maar niemand gaat de Arena nog in voordat ik zeg dat het mag! Je kan bondgenootschappen onderling afspreken. Ook kan je afspreken wie elkaar verwond. De moorden worden met mij overlegd net zoals de spullen die je bij de hoorn pakt.

    Veel plezier!



    Wilt iedereen mij een berichtje sturen wat hij/zij graag bij de hoorn wilt hebben en of hij/zij iemand wilt vermoorden. Bedenk wel goed of jouw personage in staat is om iemand te vermoorden!


    Regels:
    - Hou het gezellig!
    - Minimale aantal woorden per post is 200, iets minder mag ook maar geen oneliners
    - Hou jongens en meisjes een beetje gelijk
    - Niet elkaars personages besturen zonder toestemming
    - Reservaties blijven 48 uur staan
    - Maximaal 3 personages per persoon

    [ bericht aangepast op 1 dec 2014 - 14:04 ]


    -



    (srry ben een beetje laat maar ons internet deed het echt 3 dagen niet ofz :O)

    We lopen naar de hovercraft die ons naar de arena zal brengen. ''Weet je Nyss, ik ben blij dat je mij hebt gekozen om mee te gaan, we gaan dit samen doen okay?'' Ik kijk haar aan. ''Okay''
    Na de hovercraft vlucht moeten we naar een ondergrondse kamer met de glazen buizen. Ik kan nog steeds niet geloven dat het twee weken geleden is dat ik samen met Esh ben getrokken en Hayden, mijn beste vriendin, heb gekozen. Esh heeft weer zijn beste vriend Dellas gekozen.
    ''Nyss'' Esh kijkt me aan. ''Quintinn zou trots op je zijn geweest'' Als ik zijn naam al hoor heb ik zin om in een hoekje te kruipen en mijn hele leven liggen janken. ''Dank je, jij ook''
    ''nog één minuut'' Zegt de stem via de intercom. We stappen de buizen in. ''Veel geluk allemaal'' Zegt Selena, onze trainster. De buis gaat dicht en beweegt naar boven.
    Alles is vel wit door de zonnestralen. Dan zie ik dat we op een soort eiland staan in een cirkel tegenover De Hoorn. Ik maak snel een plan in mijn hoofd; zodra we een rugzak pakken gaan we rennen, of nee zwemmen. Achter in de arena zie ik een groot gebergte. Eerst moet je langs een heuvellandschap.
    ''4..3..2..1''
    Ik ren naar de Hoorn. Ik zie een paar andere tributen die sneller dan mij zijn. éen meisje is er al! Dan zie ik iemand vanuit de hoorn een pijl e boog op me richten. Ik duik naar beneden. Dan maar geen rugzak, snel maken dat ik hier wegkom!


    http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=121&t=1725293

    Gellert schreef:

    Wivina 'Win' Tennes Copper


    _________________________________________________________________________

    "There are four things I hate in this world. One thing I won't care to mention. The Capitol and the careers - although they're practically the same thing. And then, last but not least: water."


    Ik begin te duwen aan het houten geval, maar door het stroeve zand hoef ik niet op beweging te rekenen. Verdomme, wat is mijn andere keus? Adrenaline stuitert mijn lichaam door, en alhoewel ik behoorlijk sterk ben, krijg ik de boot niet weg. Dan herinner ik me dat ik een rugwond heb, en dat dat veel energie vreet. Ik voel het niet eens, maar er lucht een frisse bries langs mijn rug, dus ik weet dat het diep genoeg is om in mijn shirt en vlees te scheuren. Ik vermoord de beroeps die het op zijn geweten heeft. Op dat moment rent er een jongen voorbij, die ook voor verkoeling zorgt, wat prettig is. Het zweet staat op mijn voorhoofd. Ik wil er meteen vandoor gaan, als ik zie wie het is. "Ga zitten, ik duw dat ding wel in het water zodat je naar de overkant kan." Ik zie Liam kijken, overal om zich heen, maar ik kan mezelf niet kalmeren. Normaal ben ik een chille meid, maar overal prikkels en drukte is niet mijn ding.
    "Nee, ga weg, jij gore beroeps, zoek iemand anders om neer te steken." Ik schreeuw de woorden in zijn gezicht met wilde, furieuze ogen. Het is het moment waar ik het meest trots op ben.
    Ik vraag me af wat zijn leven voor hem waard is, als hij wraak kan nemen op mij, het meisje dat zijn mooiste moment ooit verpestte. Met nog twee afscheidswoorden: "Sodemieter op." Terwijl ik dit zeg, spring ik het water in en laat de druppels in het rondvliegen. Ik zet me af tegen de zanderige bodem, voor ik me in het diepe begeef: Een grote fout. Spetterend en splutterend kom ik lichtelijk vooruit, maar het kost me grootste moeite om mijn hoofd boven water te houden - toch lukt het, en ik voel me bijna zelfvoldaan als ik omkijk en de kust tientallen meters achter me zie. Dan besef ik hoe ver ik vanaf de kust af ben en komen oude angsten naar boven. Als ik zie dat mijn benen verdwijnen in een eindeloze diepte van donkerblauw, maak ik een angsgeluidje.
    Dieptes; vreselijk.
    Ik wil hier weg, hier en nu. "Verdomme, verdomme, nee, verdomme." Ik probeer verder te spartelen, maar ik ben echt een verrekt slechte zwemmer. De meters die ik hem gezwommen, kwamen enkel en alleen door de afzet bij de start. En nu, ga ik verdrinken? Is dit mijn einde? Ik zoek naar iets, iets wat ik vast kan houden.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2014 - 21:35 ]


    Tijd voor koffie.