• Een legende, een legende die het stadje nog altijd in zijn greep houd. Een ziekenhuis voor mentaal gestoorden, genaamd 'The Edge Asylum' stond vroeger bekend als een van de beste ziekenhuizen en maakte gebruik van de zogenaamde Cutting edge therapie, een schoktherapie die mensen kwader maakte, en uit eindelijk Suïcidaal. In 1972 ontstond er een rel in dit ziekenhuis, waarbij 6 patiënten en 3 werknemers om het leven kwamen, vandaag de dag gelooft men nog steeds dat zij hier ronddolen, samen met de arts die vreemde onderzoeken deed met zijn patienten. Zijn naam? Franklin Cooper.



    De legende beschrijft het verhaal, een verhaal die vandaag de dag nog steeds speelt. Om het half jaar word er een groep studenten hier heen gestuurd. Ter ontgroening. Want men gelooft dat ook nu, in 2014, jaren na de gewelddadige rel in het ziekenhuis, hun geesten er nog ronddwalen en je krankzinnig maken als je er een nacht verblijft.

    extra uitleg
    Jij speelt een van die groep studenten, of iemand die er als geest ronddwaalt.
    Waarom jij hier bent is volledig aan jezelf. Houd je van geesten jagen en wil je de waarheid weten over deze plek? of is het iets heel anders? dat is helemaal aan jezelf. wat wel duidelijk is, de geesten dwalen hier nog rond, iedere nacht weer, en ze zijn niet allemaal even aardig.
    Als geest ben jij iemand die hier overleden is, of dat nou bij de rel was, of dat het al eerder was, dat is volledig aan jou. Je kan dus zowel een goede of een slechte geest spelen. Franklin Cooper mag gespeeld worden, mits je veel tijd hebt om te posten.


    regels

    • Er geld hier een minimaal aantal van 150 woorden per post, meer mag altijd.
    • Maximaal 2 personages per persoon. Wel verschillend.
    • Perfecte personages zijn niet toegestaan.
    • OOC tussen [], {} of ()
    • Alleen jou eigen personages besturen, tenzij je toestemming hebt van iemand anders.
    • Alleen ik open nieuwe speel- of praattopics, tenzij ik hier iemand anders voor aanwijs.


    Lijstje
    Durf jij het aan om Edge Asylum te betreden?

    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Geest / Mens :
    evt. kracht (indien geest) :
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Extra :


    Rollen
    Jongeren: [5/6]
    [R]• Jongen - Lost_Voice.
    [R]• Meisje - Mashtonx.
    • Hope Elisabeth "Beth" Eline Greene - Walkers.
    [R]• Meisje - Verityy.
    [R]• Jongen - Ganna


    Geesten [2/6]
    [R]• Mannelijk - Sterik.
    [R]• Vrouwelijk - Verityy.





    Franklin Cooper [0/1]



    [ bericht aangepast op 5 dec 2014 - 16:45 ]

    I like it, mag ik een meisje?


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mashtonx schreef:
    I like it, mag ik een meisje?


    Zeker, zet je erbij.

    Lijkt me leuk, maar ik twijfel of ik genoeg tijd ga hebben om heel actief mee te doen.


    16 - 09 - '17

    Ik wil graag een meisje reserveren ;3


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Deers schreef:
    Ik wil graag een meisje reserveren ;3


    Good (;

    Mag ik een meisje?


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Walkers schreef:
    Mag ik een meisje?


    Je staat erbij.

    Kan ik een jongen reserveren? :]


    - Happiness resides not in possessions, and not in gold, happiness dwells in the soul. -

    Hope Elisabeth "Beth" Eline Greene.






    Naam: Hope Elisabeth "Beth" Eline Greene.
    Geslacht: Vrouw.
    Leeftijd: 21 jaartjes jong.
    Geest / Mens : Mens.
    Uiterlijk: [FC:Shailene Woodley] Hope heeft Donkerblonde haren met lichter blonde plukken die tot net iets verder als haar schouders komen, een hele tijd lang heeft ze haar haren geverft in de kleur bruin , daarom zijn de onderste punten ook nog gedeeltelijk bruin, maar wel aan het vervagen. Ze heeft donkerbruine ogen met groene tinten die op die van een hert lijken. Ze is met haar 1,74 van normale lengte en heeft lange dunne benen die stoppen bij niet al te grote heupen en een slanke taille en een platte buik. Haar gezicht is egaal glad, haar bambi-ogen worden omlijst door dicht op elkaar zittende, zwarte wimpers.
    Innerlijk: Hope is een zeer gesloten persoon en ook zeer op haar privacy gesteld. Ze zal het dan ook niet fijn vinden als mensen door haar spullen neuzen. Hope is ook wel een fijn persoon om mee te praten, ze oordeelt niet en houd zich niet echt zwaar bezig als er iets met je is. Ze luisterd en trekt en conclusie en probeerd je wat beter te laten voelen. Sommige gesprekken met haar kunnen wel leuk zijn, maar dan moet je wel eerst echt vrienden met haar worden, en haar niet gebruiken om haar zo weer te breken, want dan is het haast zeker dat ze je gaat proberen te wurgen. Hope houd zich het liefst afzeidig in de gehele pack , overal waar ze is staat ze alleen bij een muur of zit ze ergens alleen, zelfs buiten. Mensen die naar haar toe komen en nogal ruw een gesprek aan willen gaan weten gelijk dat ze er niet van gediend is en laat hen dat dan ook merken met een flinke schop onder hun kont en een vuile blik. Met sommige mensen zal ze beter op kunnen gaan schieten als met andere, voornamelijk jongens omdat- dat altijd wel mensen waren waarmee ze beter op kon schieten als met een meisje.
    Geschiedenis: X
    Extra :

    [ bericht aangepast op 5 dec 2014 - 13:11 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Bij nader inzien schrijf ik me toch uit, sorry!


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Mag ik een meisje? (:


    -

    Jullie staan erbij.

    @ Deers,
    Jammer maar is goed.

    Belangrijk: Er is nu een STOP op de meiden (jongeren) want dan blijft het aantal gelijk.

    Oeh I like it. Ik zou graag een mannelijke geest willen.
    Maakt het wat uit welke leefijd je geest is?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Sterik schreef:
    Oeh I like it. Ik zou graag een mannelijke geest willen.
    Maakt het wat uit welke leefijd je geest is?


    Ik zet je erbij ^^
    Nee, dat maakt niet uit.