• Hello guys,

    Voor mijn story Change your ticket - Harry Styles zoek ik een aantal rollen. Het zal niet zeker zijn dat je in de story komt, dus ik meld pas dat je de rol hebt, zodra ik over je personage heb geschreven.

    Korte, vage samenvatting: Ashley Hampshire werkte acht jaar in de modellen-industrie. Nu ze 24 jaar is, is ze er klaar mee en wilt ze een YouTube kanaal beginnen. Video's maken over beauty, fashion, lifestyle en beginnende modellen advies geven. Samen met Louis' vriendin, Eleanor, begint ze te werken in de hoop dat haar YouTube kanaal een succes wordt. Alleen steekt iemand hier een stokje voor.

    Deze rollen heb ik nodig:
    - Chase (één van de beste vrienden van hoofdpersoon)
    Chase heeft al een appearance gemaakt in het verhaal, maar ik vind het fijner als ik een beschrijving van hem heb.)
    - Vriendinnen uit de modellen-industrie
    - Ashley's ouders
    - Ashley's zus - Aidan
    - Goede vriendin Harry
    En misschien weet jij nog een rol? Ik sta open voor alles, misschien krijg ik wel meer inspiratie door jouw inzending.
    Zoals ik al zei, ik kan je niet verzekeren dat je in mijn verhaal komt!

    Lijstje:
    Naam:
    Geboortedatum + leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 30 nov 2014 - 20:05 ]


    Geen reclame, please.

    Ik wil de goede vriendin van Harry wel voor je maken c:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik zal kijken of ik wat kan verzinnen :')
    Ik lees je verhaal dus YEEHAAAA.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oh, trouwens, *iemand STEEKT hier een stokje voor. (;


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    xHoranx schreef:
    Oh, trouwens, *iemand STEEKT hier een stokje voor. (;


    THANKS! Ik was aan het twijfelen en te lui om het te googlen! xd


    Geen reclame, please.




    • Naam • Lauren Tania Carter.
    • Geboortedatum + leeftijd • Ze is negentien jaar oud en geboren op 25 december 1994. Oftewel op Kerstmis.
    • Uiterlijk • [FC: Shelley Hennig] Lauren heeft lange, donker bruine lokken. Deze lokken zijn gewoon stijl. Al deze soms slag hebben. Soms heeft ze het in een hoge staart, vlecht of knot. Maar meestal hangen ze gewoon los over haar schouders. Ze is niet heel erg lang, integendeel. Lauren is 1 meter en 66 centimeter lang. En op een of andere manier irriteert dit haar wel. Aangezien iedereen op haar neerkijkt. Toch wilt ze geen hakken dragen. Marteltuigen, noemt ze die dingen. Dus nee, je ziet haar nooit en ten nimmer op hakken. Haar ogen hebben een bruin, groenige kleur en al deze je erg kil aan kunnen kijken. Al ze meestal vrolijk staan met een twinkeling erin. Om deze ogen zitten donkere, lange wimpers waar altijd een laagje mascara op komt. Verder draagt ze geen make-up. Haar huid is lichtgetint, en wordt ook best wel snel bruin.
    • Karakter • Ergens zou je het niet verwachten maar Lauren is een wat meer terughoudend persoon. Hier heeft ze geen reden voor, maar ze is liever gewoon met haar vrienden dan met zo'n grote groep. Maar ze is niet zo terughoudend dat ze niet voor zichzelf opkomt. Want dit doet Lauren overduidelijk. Ze kent haar eigen grenzen en je moet daar niet over gaan, want dan is ze beledigd. Lauren haar lontje is kort. Boos kan ze lang blijven, het ligt er maar net aan hoeveel je voor haar betekend. Ook heeft Lauren niet veel geduld, al ze dit altijd wel probeert. Als iets haar te lang duurt zeurt ze niet, maar dan blijft ze maar langer wachten. Hoe haatvol ze dit ook vindt. Ze oogt ergens onzeker, maar is dit niet. Op sommige gevallen misschien wel. Al ze dit meestal niet is. Ze weet gewoon wie ze is en accepteert dit, en is niet bang om zich zelf te zijn.
    Wanneer ze je niet mag, kan ze nogal een bitch zijn. Over het algemeen roddelt ze niet over iemand, maar doet iemand dit over haar. Of hoort zij iets slechts van iemand over haar, dan kun je wraak verwachten. Hier past ook goed het gezegde: Je krijgt wat je geeft, bij. Want in haar geval is dit de waarheid. Lauren is niet iemand die terug deinst voor een gevecht maar dit gewoon aangaat. Ze is doelbereikend en als dit haar niet lukt vindt ze dit tijdverspilling. Eigenwijs is deze meid ook, haar mening veranderd niet snel en ze zal ook haar eigen gang gaan. Tot anderen zeggen dat het voor hun vervelend is. Want ze heeft respect voor anderen en hun mening.
    Over het algemeen is ze een vrolijk en enthousiast iemand met wie je altijd wel lol kunt maken, ook al ben je niet echte vrienden met haar. Sommigen zouden zich irriteren aan haar enthousiasme, en anderen zouden er zelf vrolijk van worden. Lauren is iemand die je kunt vertrouwen, en ondanks dat ze geen genie is - is ze redelijk slim en geeft ze je ook advies als je dit wilt. Verder is het zo als jij de vertrouwensband breekt, krijg je die heel langzaam terug. Het ligt er aan of je veel voor haar betekende. Bij sommigen komt die band helemaal niet meer terug.
    • Extra • Ze komt in feiten uit Dublin en dit is te horen. Lauren is op haar achtste verhuisd naar Engeland.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2014 - 17:37 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Rol: Ashley's Zus
    Naam: Christina Amy Hampshire , ze word ook wel Chris genoemd door haar bekenden.
    Geboortedatum + leeftijd: Christina is 24 jaar oud en geboren op 29 Maart 1990
    Uiterlijk: Ze is net als haar zus Ashley prachtig om te zien, met haar blonde haren en haar lichtblauwe ogen is ze de wens van vele jongens. Ze houd ervan om veel te proberen op gebied van make-up en nieuwe haarstijlen. Ze heeft een lichte huid met een blosje op haar wangen. Ze is 1.71 lang en dat is de enige reden waarom ze geen model is geworden net als haar zus maar een internationale visagist. Op haar rug heeft ze twee engelvleugels staan.


    FC: Candice Swanepoel
    Karakter: Christina lijkt zachtgezegd op een bitch en dat kan ze ook echt wel zijn als ze geïrriteerd is of als je iets verkeerd tegen haar zegt, maar over het algemeen zal ze jou normaal en zelfs aardig behandelen als jij ook zo tegenover haar doet. Ze is niet heel geïnteresseerd in musea of enige vorm van geschiedenis , maar ze kan zichzelf toch wel achter de piano terugvinden, waar ze uren haar favoriete nummers speelt, meesten met herinneringen.
    Ze is niet iemand die zomaar iedereen vertrouwt, omdat in de tijd dat ze dat deed ze door een loverboy gepakt werd en bijna in de prostitutie belandde. Dit heeft veel wonden gebracht, waaronder haar vertrouwensgebrek en haar enorme liefde voor de mensen die haar steunen en die bij haar horen.
    Extra: Ze heeft een appartement in London , die ze gekocht heeft in het laatste jaar van haar studie visagie nadat ze door haar stage bij een groot visagie bedrijf genoeg had verdiend .


    Firm believer of all that is magic

    Mijn topics, ik ga wel later een rol aanmaken ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Misschien is het leuk als ze goed bevriend wordt met een van haar abonnees? En dan spreekt ze diegene alleen via internet en kunnen ze ooit gaan meeten?
    Ik heb geen idee, ik verzin ook maar iets, haha.

    Ik kan nu even niets doen omdat ik zo naar huis ga, dus is dit even een 'mijn topics'-bericht ^-^

    Gwych schreef:
    Misschien is het leuk als ze goed bevriend wordt met een van haar abonnees? En dan spreekt ze diegene alleen via internet en kunnen ze ooit gaan meeten?
    Ik heb geen idee, ik verzin ook maar iets, haha.

    Ik kan nu even niets doen omdat ik zo naar huis ga, dus is dit even een 'mijn topics'-bericht ^-^


    Sounds like a great idea! I'll keep that in mind!


    Geen reclame, please.

    Oeh mag ik die abonnee maken? =D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    xHoranx schreef:
    Oeh mag ik die abonnee maken? =D


    If you want to, maar ik denk dat Gwych 'm ook wel zou willen maken? Het was tenslotte haar idee?
    Natuurlijk mag je het gewoon invullen en dan zie ik straks wel hoe of wat! (;


    Geen reclame, please.

    Rol: Vriendin van Niall
    Naam: Iris Elizabeth
    Geboortedatum + leeftijd: Iris is 20 jaren jong en geboren op 16 Oktober 1994
    Uiterlijk: Iris heeft donkerbruine gekrulde haren die ze meestal los draagt en enkel thuis in een nonchalante knot doet. Bijpassend bij haar haar heeft ze donkerbruine ogen en zwarte wenkbrauwen. Meestal zet ze enkel een streepje eyeliner boven haar oog en op haar waterlijn , om haar ogen iets sprekender te maken. Het maakt haar qua kleding niet echt uit of het bij de trends is , maar enkel of het bij haar stijl past en of het er leuk uit ziet bij haar. Haar huid is iets donkerder dan de gemiddelde persoon uit Nederland waar ze vandaan komt


    Karakter: Iris is een verlegen meid met een groot hart die alles doet om mensen te helpen en soms ook wel terwijl ze het niet verdienen. Haar humor is sarcasme, waardoor ze bij sommige mensen niet goed op de kaart staat. Als Iris enthousiast is heeft ze echt geen geduld en is het moeilijk om haar af te remmen.
    Extra: Ze heeft Niall drie jaar geleden ontmoet toen ze voor haar stage een halfjaar in Ierland verbleef , nu woont ze grotendeels bij Niall.


    Firm believer of all that is magic

    Ik heb heel snel een vriendin uit de modellen industrie nodig.. Iemand die tijd heeft om dit snel in elkaar te flansen? Dan kan ik verder schrijven...
    (Ik ben echt heel slecht in het bedenken van bijpersonen)


    Geen reclame, please.

    Rol: Vriendin uit de modellenindustrie
    Naam: Rosalie Labrant
    Geboortedatum + leeftijd: Rosalie is 23 jaren jong en geboren op 16 December 1990
    Uiterlijk: Rosalie heeft het perfecte modellenuiterlijk, een uniek gezichtje en ze is 1.76 lang. Ze heeft donkerbruin haar en blauwgrijze ogen. Haar haar en make up word meestal gedaan en ze heeft vaak kleding aan om een merk te promoten of een nieuwe kledinglijn.


    FC: Adriana Lima
    Karakter: Rosalie is heel erg van lang leve de lol en dat merk je aan alles, maar alsnog neemt ze haar werk wel serieus. Ze heeft tegenwoordig om het genot te houden one night stands met jongens die niet eens weten wie ze is , omdat ze stomdronken zijn.


    Firm believer of all that is magic


    Naam:
    Davina Elizabeth Valerius

    Geboortedatum + leeftijd:
    Geboren op 3-6-1993, 21 jaar.

    Uiterlijk:
    [Phoebe Tonkin]
    Davina heeft lange bruine lokken die over haar borsten komen. Haar ogen zijn mosgroen en haar lengte is rond de 1.77. Haar kledingstijl varieert, maar meestal ziet ze er toch wel 'fashionable' uit.

    Karakter:
    Davina is een aardig en leuk meisje om om mee te gaan. Ze noemt zichzelf dan ook nogal impulsief, wat ze niet helemaal is. Soms zegt ze dan een geheim van iemand die het haar is toevertrouwt is, maar meer niet. Ze heeft pillen voor haar stemmingswisselingen en agressieproblemen, ze wordt zelf gek van de hoeveelheid pillen ze moet nemen. Door haar stemmingswisselingen kan ze soms raar overkomen, de ene keer heel erg vrolijk, de andere keer reageert ze fel. Als je haar eenmaal kent, wen je er wel aan. Haar agressieproblemen zijn niet echt een groot probleem, maar samen met haar stemmingswisselingen is het gevaarlijk. Soms kan het uit de hand lopen en kan ze zichzelf niet tegenhouden. Dan kan het wel eens voorkomen dat ze voorwerpen door de kamer gaan gooien. Later koelt ze wel af, maar daar moet je wel geduld voor hebben. Ze heeft over het algemeen een leuk karakter, maar hier en daar een duister iets. Aan de andere kant kan ze toch wel wat geniepig en chanterend zijn, als ze eenmaal iets wilt, gaat ze het ook nog krijgen - wat er ook in de weg staat. Ze heeft geleerd hoe ze met andermans spelletjes mee moet spelen en probeert het dan altijd ook slimmer te spelen. Daarbij ook haar levensquote; 'You have to learn the rules of the game. And then you have to play it better than anyone else.'
    Ze kan goed met mensen omgaan en probeert dan ook altijd haar best te doen om iemand te troosten als diegene somber is. Davina drinkt af en toe wat alcohol, maar nooit veel dat ze dan de volgende dag niet meer weet wat er is gebeurd. Davina heeft nooit echt geluk in de liefde gehad, ze heeft nog geen echte vriend gehad. Davina vindt het maar goed en speciaal. Anderen vinden haar maar raar dat ze nog nooit een vriend heeft gehad. Ze zegt altijd dat ze wacht voor haar ware.

    Extra: Ze zit al in de modellenindustrie sinds ze zeventien jaar oud was.


    Ik had misschien het idee dat ze een oude vriendin van Harry was? Dat Davina en Harry elkaar al sinds hun jeugd kennen, maar het contact is afgebroken toen Davina de modellenindustrie inging. Misschien ook nog wat kalverliefde toen ze vijftien jaar oud waren :')

    [ bericht aangepast op 3 dec 2014 - 14:06 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.