• Vorig jaar was het een flink succes geworden; Het woord van Quizlet 2013. Dit jaar komt er weer een nieuwe ronde met nieuwe woorden en een nieuwe uitkomst!
    Voor de nieuwsgierigen; Vorig jaar was het woord Aandachtsgeil het woord van Quizlet geworden!


    Voel je vrij om een woord te nomineren die jij vaak bent tegengekomen dit jaar op Quizlet, er kunnen maximaal 5 woorden deelnemen aan de uiteindelijke poll. Tussendoor komt er nog een poll met alle genoemde woorden, hier worden er later vijf uit gekozen.
    Tot volgende week zondag 7 december hebben jullie de tijd je woord door te geven, daarna is er de poll-ronde voor de woorden, deze zal ook een week duren. Wanneer dan uiteindelijk de laatste poll er is, hebben jullie de tijd om tot 31 december 12:00 uur de tijd om te stemmen!


    Woorden;
    1- Server
    2- Jubileum
    3- Quizlet
    4- Lijstje
    5- Meespeelverhalen
    6- Awards
    7- RPG-forum
    8- Eenhoorn
    9- Column
    10- OP-verhalen
    11- Faker
    12- Zeiktopics
    13- Bromance
    14- Smut
    15- pervert
    16- asdfghjkl;
    17- Fandom
    18- Vooruitgang
    19- Naamsverandering
    20- Fanfictions

    Note; Je mag maar één woord opgeven, dus denkt goed na!
    Wanneer er niet meer dan vijf woorden of precies vijf woorden zijn gaan we direct door naar de uiteindelijke poll.
    Er kunnen maximaal 20 woorden deelnemen aan de polls. Dit zodat ik twee polls kan maken en dat daarin gestemd kan worden.


    Ronde één:
    In de eerste ronde kan er gestemd worden tot volgende week donderdag achttien december. ER KAN NIET MEER GESTEMD WORDEN
    Het woord van Quizlet 2014 poll 1/2
    Het woord van Quizlet 2014 poll 2/2


    Uitkomst ronde 1:
    Top vijf poll 1;



    Met in totaal 40 stemmen is dit de top vijf geworden van poll 1:
    1 • Zeiktopics
    2 • asdfghjkl;
    3 • Smut
    4 • Fandom
    5 • Fanfictions


    Top vijf poll 2;


    Met in totaal 31 stemmen is dit de top vijf geworden van poll 2:
    1 • Meespeelverhalen
    2 • Op-verhalen
    3 • Lijstje
    4 • Jubileum
    5 • Eenhoorn


    Ronde twee:
    Er kan tot volgende week vrijdag 26 december gestemd worden! ER KAN NIET MEER GESTEMD WORDEN
    Het woord van Quizlet 2014 | ronde 2 |


    Uitkomst ronde 2:


    Met een totaal van 97 stemmen de top vijf.
    1 • Zeiktopics
    2 • Smut
    3 • Eenhoorn
    4 • Fandom
    5 • asdfghjkl;

    [ bericht aangepast op 28 dec 2014 - 12:51 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Herzschmerz schreef:
    ^Euhm, je hebt de polls omgedraaid!


    Maakt niet uit, het was alleen maar omdat er twee polls waren dat er een 1/2 en 2/2 bij stond. Is verder niet belangrijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb de titel aangepast. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ibex schreef:
    Ik heb de titel aangepast. ^^


    Dank je!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Natuurlijk m'n eigen, hehe. Niet onaardig bedoeld hoor!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Nevermind.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2014 - 19:59 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Jammer dat ik te laat ben met een woord opgeven. Ik had sowieso popcorntopic opgegeven :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Jammer dat ik te laat ben met een woord opgeven. Ik had sowieso popcorntopic opgegeven :'D
    N'awh...


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Wow. Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer we op Q voor het laatst zo'n reclamespammer hadden. :'D

    Gelukkig is dat allemaal weer weg. x)

    [ bericht aangepast op 19 dec 2014 - 11:42 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Omg. Ik heb dit topic helemaal gemist. D:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Nog een dag om te stemmen!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En, hoe staat het ermee? (:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    De tussenstand komt eraan, hoewel de winnaar eigenlijk wel duidelijk is wil ik toch nog de laatste ronde doen.

    Uitslag ronde twee:


    Met een totaal van 97 stemmen.
    1 • Zeiktopics • 28 stemmen
    2 • Smut • 17 stemmen
    3 • Eenhoorn • 13 stemmen
    4 • Fandom • 11 stemmen
    5 • asdfghjkl; • 10 stemmen


    De volgende poll zal er zo snel mogelijk zijn!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom is er eigenlijk nog een ronde nodig? :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Murtagh schreef:
    Waarom is er eigenlijk nog een ronde nodig? :'p


    Omdat dit de top tien was en de top vijf zal bepalen elk woord winnen zal, al is het wel duidelijk al, hahah. Maar ik wil het 'officieel' doen zoals ik in gedachten had.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oké. :")


    Every villain is a hero in his own mind.