• Zoals jullie zo'n beetje allemaal al weten heeft onze Bill Kaulitz een paar kleine aanpassingen aan zijn haar en kledingstijl gemaakt. Mijn vraag is dus: wat vinden jullie ervan?
    Ik vind het persoonlijk niet zo mooi, natuurlijk, hij met het zelf weten het is ten slotte zijn leven! maar het is Bill gewoon Bill niet meer:(. Of ik ben gewoon gek.. allebei! Het is nu ook vstgesteld dat hij nu vast rookt....jaa duuuh dat wisten we al lang al..maar ja ik moest et even zeggen.. (bron: LoOn en MoOn tankx meiden:), we komen nog eens ergens met aardrijksunde!) WAT VINDEN JULLIE ERVAN?
    x

    ik vond zijn vorige leuker. maar echt, als hij zich zo prettig voelt laten wy fáns dat dan gwn accepteren en r niet over zeiken! volgesmij is hij echt al genoeg gepest om hoe hij eruitziet.. gaan jullie nu ook beginnen? ¬¬'
    kvind t juist leuk omdt bill zich er goed in voelt..

    alleen.. t gaat denk ik niet leuk staan overeind zonder die witte plukjes erin o.O

    zijn oude stijl is eigenlijk leuker. maar wat hij ook doet hij blijft Bill ja toch dus neem ik hem zoals hij is(A)


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight

    tis echt vet mooii !

    Hij's gek aan het worden, maar ik blijf hem admireren omdat hij verschillend WIL zijn. Dat vind ik geweldig. Dat hij durft anders te zijn.

    Bill is inderdaad gewoon leuk! Net wat evavb zegt.. Maar iedereen zegt dat Bill bill niet meer is.. Maar even een wake-up call aan de hele wereld.. BILL WORD MEER ZICH ZELF DAN HIJ OOIT IS GEWEEST ^^

    x. kirsten


    lol. Daar ben ik het niet 100% mee eens. Bill is gewoon altijd zichzelf al geweest! :}


    nahh i don't think so.. dat zie je gewoon aan hem.. als je je zelf bent dan gedraag je je ook overal als jezelf.. en dat doet hij nog steeds niet echt.. kotm erop neer dat niemand hem echt kent zoals hij is..


    Wie du mir, so ich dir.

    ik vind het leukk >,> <3


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik vind die andere persoonlijk mooier, het valt best mee op zich kan erger, (roze haren bijvoorbeeld(A)) Maar vind het andere mooier,


    My fairytail stinks, does yours?

    Laat em gwn. Bill is knap, ofie nou zijn style en haar veranderd of niet, hij is gwn knap. Als hij nou zijn kapsel ofzo wil veranderen, laat hem dan! jullie kunnen toch niet zeggen ofie dat wel of niet moet doen. Het is Bill zijn leven en hij doet wat hij wil, en niet alleen wat zijn fans maar willen. Bill is sexy, zelfs al heeft hij roze haar, zelfs al issie kaal(nja misschien dan niet maarach). Jullie zijn echt zielig, dat jullie gaan zitten zeuren van 'oh het is niet goed, het is niet mooi, hij was eerder leuker'LAAT HEM GEWOON!' en open niet meer van dit soort onzinnige topics please..

    xx

    Zoals jullie zo'n beetje allemaal al weten heeft onze Bill Kaulitz een paar kleine aanpassingen aan zijn haar en kledingstijl gemaakt. Mijn vraag is dus: wat vinden jullie ervan?
    Ik vind het persoonlijk niet zo mooi, natuurlijk, hij met het zelf weten het is ten slotte zijn leven! maar het is Bill gewoon Bill niet meer:(. Of ik ben gewoon gek.. allebei! Het is nu ook vstgesteld dat hij nu vast rookt....jaa duuuh dat wisten we al lang al..maar ja ik moest et even zeggen.. (bron: LoOn en MoOn tankx meiden:), we komen nog eens ergens met aardrijksunde!) WAT VINDEN JULLIE ERVAN?
    EN DAN NOG IETS...IK VIND HET EEN BEETJE RAAR DAT IEDEREEN NOU LOOPT TE ZEIKEN DAT WE GEEN ECHTE FANS ZIJN MAAAR WE MOGEN TOG WEL ONZE MENING GEVEN!? sorry voormjn uitval(A) loveuuXD
    x

    Ik vind dat het nu ook mooj is!:D
    Maar de vorige is eigenlijk wel moojer!
    Maar deze is ook niet mis!^^
    Ivy x.

    Ik vind dit ook wel coowl,, Maar recht op is coowlerder!

    xXx

    uhuh :)


    Träume sind wirklich!!