• Tien mensen die elkaar kenden van de middelbare school. Die bij elkaar in de klas zaten tot het examen, en daarna allemaal hun eigen weg zijn gegaan. Tien mensen die nu van klierige pubers overgegaan zijn naar jongvolwassenen van gemiddeld rond de twintig jaar. Allemaal leiden ze compleet hun eigen leven, hebben hun eigen problemen, het verleden is achter hen gelaten.
          Tot ze op een dag allemaal een brief op de deurmat krijgen. Ze zijn allemaal uitgenodigd op een schoolreünie te komen. En wie wilt dat nou niet? Oud klasgenoten opnieuw zien, kijken hoeveel ze veranderd zijn en natuurlijk bespreken wat er van ze gekomen is. Maar, wat een leuke avond zou moeten worden loopt uit op een regelrechte ramp. De avond begint namelijk net wat in te lopen als er een lichaam wod gevonden. Het lichaam van de altijd zo populaire Michelle. Leveloos en in een bad van vers bloed.
          De politie selecteerd tien van de oud-klasgenoten, allemaal hebben ze een reden tot verdenking en één van deze tien is de dader.
          De spanning is om te snijden. Oude verwaardeloosde vriendschappen, op de klippen gelopen relaties, niet goed uitgeprate ruzies, vergeten geheimen die ze van elkaar weten, alles komt terug. Maar de vraag is hoe ze hiermee omgaan. Zullen er weer nieuwe ruzies ontstaan, vechtpartijen zoals deze op de oude school nog wel eens gebeurden? Of kunnen ze laten zien dat ze ouder zijn geworden door hier volwassen mee om te gaan? Zullen oude relaties en vriendschappen weer opgepakt worden, of zijn deze al te lang weggeweest? En natuurlijk, welk van deze zielen is zo zwart dat het in staat is deze afschuwelijke moord te plegen? Daarbij, wat voor gevaar zal deze vormen voor de anderen, zeker als ze dichter bij de waarheid komen?


    Deze lijst moet je invullen:

    Rol •
    Naam •
    Leeftijd • Leeftijd + Geboortedatum.
    Geboorteplaats • Stad + Land.
    Uiterlijk • Foto + Beschrijving.
    Innerlijk •
    Reden tot verdenking •
    Mogelijke dader of liever niet •
    Geschiedenis • Wat is er gebeurd? Hoe ging het vroegere leven. Hoe was de relatie met de klasgenoten.
    Extra •


    De rollen:
    De jongens:
    - Louis William Tomlinson. • Styson.
    - Zayn Javadd Malik. • Durm.
    - Liam James Payne. • Fusce.
    - Niall James Horan. • C_A_L_M_.
    - Harry Edward Styles. • Stywin.

    De overige klasgenoten:
    - Rhozalynn "Rose", "Rosa" of "Rossi" Catriona Marron Rossi. • Tethys.
    - Gabriëla Eva Harrison. • Hennig.
    - Stephanie Maria Améry • Lost_Voice.
    - Zarah Valentine Kollinger. • Frary.
    - Gereserveerd door: Hennig.


    De regels:
    - Geen oneliners. Minimaal 200 woorden oftewel zeven regels.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan, dit geld tot de rol compleet ingevuld is. Achteraf wat aanpassen mag natuurlijk.
    - Geen perfecte personages!
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het in een andere kleur of tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het alsjeblieft als je voor langere tijd niet kunt reageren. Twee weken niet reageren zonder reden is zonder pardon eruit.
    - Alleen Tethys of Styson maken nieuwe topics.
    - Geen ruzie, alleen in het RPG is dat toegestaan.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.


    De dader word gekozen door middel van loten, wie de dader is zullen alleen de betreffende persoon, Esmée en ik weten.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2014 - 21:07 ]


    Reality's overrated.

    Louis is af.


    "Family don’t end in blood”

    Ik heb de mijne ook nog wat aangepast.


    'Darling, just hold on'

    Aan Rhozalynn is ook iets toegevoegd.


    Reality's overrated.

    Ik heb hier zin in. :Y)


    Because I love him, do I need another reason?

    We hebben nog een laatste oud klasgenoot nodig en dan kunnen we beginnen!


    Reality's overrated.

    Tethys schreef:
    We hebben nog een laatste oud klasgenoot nodig en dan kunnen we beginnen!


    Ik wil ook nog wel een jongen maken, misschien is dat leuk?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hennig schreef:
    (...)

    Ik wil ook nog wel een jongen maken, misschien is dat leuk?


    Is goed.


    Reality's overrated.

    Stywin schreef:
    Ik heb hier zin in. :Y)


    "Family don’t end in blood”

    Ik ben benieuwd. ^.^


    'Darling, just hold on'

    Tethys schreef:
    (...)

    Is goed.


    Morgen dan. :') Ik wilde het vandaag doen, mja, toen zette ik TW aan. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you


    Rol • Overige klasgenoot.
    Naam • Ezra Caleb Shelser.
    Leeftijd • Eenentwintig. (26/08/1993.)
    Geboorteplaats • Londen, UK.
    Uiterlijk • [FC: Dylan O'Brien.] Ezra heeft zwarte haren, die vaak met wat gel omhoog staan, heel soms laat hij ze gewoon zoals ze zijn, maar vaak komt er wel een laagje gel aan toe kijken, gelukkig voor hem hoeft hij niet zo lang aan zijn haar bezig te zijn, want daar is hij helemaal niet het type voor. Voor een man is Ezra niet super groot, hij valt er zo ongeveer net middenin. Hij heeft bruine ogen en draagt graag makkelijke kleding, iets wat je 's ochtends zo uit de kast kan pakken en dan gewoon er verder niets meer aan hoeft te doen.
    Innerlijk • Ezra is een aardige en lieve jongen, hij zou nooit iemand iets kwaad doen voordat diegene hem iets aangedaan zou hebben. En dan nog is hij er eigenlijk te lief voor. Hij is een jongen die meer in zichzelf gekeerd is, hij durft niet zo gauw iets tegen andere te zeggen en trekt zich vaak terug dan dat hij zich bij een groepje aan sluit. Als hij ergens naar toe gaat zit hij ook vaak alleen. Eigenlijk heeft hij er niet echt een reden voor om zo in zichzelf gekeerd te zijn, als hij eenmaal vrienden is met iemand dan laat hij zichzelf ook helemaal zien en is hij heel gezellig en probeert hij altijd van alles het beste te maken. Ezra is absoluut niet negatief, zelfs van het slechtste probeert hij altijd het beste eruit te halen, meestal lukt hem dat dan ook wel.
    Reden tot verdenking • -
    Mogelijke dader of liever niet • Nee.
    Geschiedenis • Op school had Ezra niet veel vrienden, hij zat liever alleen, met een boek en altijd met zijn muziek bij zich. Hij had wel een aantal vrienden, maar niet meer dan dat. Stiekem heeft Ezra altijd een oogje gehad op Harry, maar hij durfde er eigenlijk nooit wat van te zeggen en toen ze eenmaal van school zijn gegaan is daar ook nooit meer wat van terecht gekomen.
    Ezra woont nu op zichzelf, in een klein flatje, waar hij zich heel prettig voelt. Hij werkt bij een printerzaak, samen met nog drie anderen, waar hij het heel erg naar zijn zin heeft. Hij heeft verder geen vervolg opleiding gedaan, dus hij hoopt dat hij daar voor altijd kan blijven werken want hij heeft toch wel een beetje een hekel gekregen voor school.
    Extra • Ezra is gay.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2014 - 14:35 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb Liam nog wat aangepast.


    'Darling, just hold on'

    Dat wordt nog wat met Ezra. :')


    Because I love him, do I need another reason?

    Durm is nu Kramer!


    Danmarks Dynamite.

    Dit wordt een uitgelezen RPG voor overly attached boyfriend Niall


    Bowties were never Cooler