• Ik kan helaas niemand in mijn vriendenkring overtuigen om mee te gaan naar The Wombats, een van mijn favoriete bands. Aangezien ik ze al meerdere keren heb gemist wil ik eigenlijk nu dus maar alleen gaan, maar ik ben bang dat het raar is.

    Niet zozeer het concert zelf lijkt me eenzaam, ik vermaak me prima in mijn eentje als er goede muziek is en praten tijdens een concert vind ik niet zo geweldig, dus dat is sowieso meer een eigen beleving. Meer de reis heen en de tijd in de rij zijn de puntjes die me tegen houden.

    Iemand hier ervaring mee?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Mij lijkt het raar om alleen op een concert te zijn. Maar in principe ga ik iedere vrijdag en zondag ook alleen van en naar kot, dus dan reis ik ook alleen, tenzij dat ik mensen tegenkom ofzo. En in de rij, tsja, neem een boek mee, doe oordopjes in. Het lijkt misschien vreemd, maar vind jij het raar als je iemand alleen in een rij ziet staan?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben een keer alleen naar een concert geweest. Ik vond het minder leuk dan toen ik met vrienden ging, maar ik was blij dat ik toch ben gegaan. Dus als het je favoriete band is, zou ik zeker gaan, zeker als je het op het concert zelf niet vervelend vindt. In de rij zie ik wel vaker mensen alleen staan, dus misschien maak je daar juist vrienden. :Y)

    Verder zou ik me niet zoveel aantrekken van anderen en of ze het misschien 'raar' vinden. Het gaat er immers om wat jij wilt.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wat is de reis tijd dan?


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik zit zelf altijd alleen in de bus, dus over de reis zou ik me niet zo'n zorgen maken. En over de tijd in de rij... Het is één van je favoriete bands, waarom zou je deze kans laten schieten omdat andere mensen het misschien 'raar' vinden? (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dit jaar ben ik in mijn eentje naar One Direct ion gegaan. Mijn reistijd was gelukkig niet zolang. Ik vond het niet erg.

    Misschien kan je muziek luisteren tijdens de reis of een praatje maken met een medereiziger.


    Physics is awesome

    Het lijkt me persoonlijk minder leuk, maar als het echt één van je favoriete bands is, zou ik zeker gaan. Als ik dit even op mezelf mag betrekken; als niemand met me mee wilde naar Muse, zou ik sowieso alleen gaan en dan maakt het me vrij weinig uit wat mensen om me heen daar over denken. :3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Sterben schreef:
    Wat is de reis tijd dan?


    Toch wel ruim 2 uur. En ik ben wel gewend zelf te reizen, maar zo 's nachts op de weg terug.. brr.

    Daarnaast heb ik ook een dubio, want de kans dat ze naar Pinkpop gaan is erg aanwezig, maar ja, je zult net zien dat het toch niet zo is en dat ik ze dan weer mis loop.

    Ik denk dat ik inderdaad maar alleen ga en ga hopen dat er andere leuke mensen in de rij staan. :3


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Toch wel ruim 2 uur. En ik ben wel gewend zelf te reizen, maar zo 's nachts op de weg terug.. brr.

    Daarnaast heb ik ook een dubio, want de kans dat ze naar Pinkpop gaan is erg aanwezig, maar ja, je zult net zien dat het toch niet zo is en dat ik ze dan weer mis loop.

    Ik denk dat ik inderdaad maar alleen ga en ga hopen dat er andere leuke mensen in de rij staan. :3


    2 uur valt nog mee.
    Maar als je tickets krijgt voor pinkpop, ga je toch twee keer? :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    2 uur valt nog mee.
    Maar als je tickets krijgt voor pinkpop, ga je toch twee keer? :Y)


    Haha ja dat is waar! De tickets zijn namelijk ook maar 25 euro dus het zou sowieso qua geld niet heel veel uitmaken.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Gewoon gaan! Het zou zo zonde zijn om een van je favoriete bands te missen, enkel omdat er geen mensen mee willen. Als je het al meerdere keren gemist heb, zou het zonde zijn als ze niet naar Pinkpop komen en je ze alsnog niet ziet. Het is jammer dat je niet samen kan gaan, omdat het toch fijn is om gezelschap te hebben, maar uiteindelijk gaat het erom dat je naar The Wombats bent.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Sempre schreef:
    (...)

    Toch wel ruim 2 uur. En ik ben wel gewend zelf te reizen, maar zo 's nachts op de weg terug.. brr.

    Daarnaast heb ik ook een dubio, want de kans dat ze naar Pinkpop gaan is erg aanwezig, maar ja, je zult net zien dat het toch niet zo is en dat ik ze dan weer mis loop.

    Ik denk dat ik inderdaad maar alleen ga en ga hopen dat er andere leuke mensen in de rij staan. :3


    Twee uur? Dan gok ik dat je ergens in het midden van Nederland o.i.d woont? (Aangezien Friesland - Amsterdam vier uur is)
    je kan ook altijd een hotel huren. Ik ken de band niet, dus ga zo even hun nummers op youtube zoeken. C:

    [ bericht aangepast op 1 dec 2014 - 19:57 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)

    Twee uur? Dan gok ik dat je ergens in het midden van Nederland o.i.d woont? (Aangezien Friesland - Amsterdam vier uur is)
    je kan ook altijd een hotel huren. Ik ken de band niet, dus ga zo even hun nummers op youtube zoeken. C:


    Ja, bij Eindhoven in de buurt inderdaad, maar ik moet eerst een stoptrein hebben en dat is wat de reistijd wat langer maakt.

    The Wombats zijn echt leuk, maar je moet er wel van houden haha. :3


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik ben nog nooit alleen naar een concert geweest, maar om eerlijk te zijn zou dat mij juist wel fijn lijken. Oké, als je in de rij en voor het concert aan het wachten bent, is het misschien wel gezellig om iemand alvast te kennen, maar je kan bij concerten juist nieuwe vrienden maken metdezelfde interesses. + Ik ergerde me tijdens het One Direction concert echt aan mijn vriendinnen die altijd oh zo goede cijfers halen voor Engels, maar tijdens het concert serieus bij ieder woordje van de speeches aan mij gingen vragen of ik het wilde vertalen waardoor ik het zelf niet meer verstond -_-

    Dus ja, het is niet raar, tenminste, ik zou het niet raar vinden eigenlijk. Een vriendin van mij is ook in haar eentje naar de Backstreetboys gegaan vorig jaar, en die is net zo oud als ik, dus nee, raar is het niet.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Een vriend van me is wel eens alleen gegaan ooit, vertelde hij me laatst. Hij vond het helemaal niet zo erg en heeft er heel erg van genoten! Als 't jouw favoriete band is en je wilt 't echt niet missen zou ik het gewoon doen hoor! (:


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Bedankt voor alle reacties, ik heb zojuist het kaartje besteld!!!

    Het is inderdaad denk ik vervelender om die avond balend thuis te zitten en dan is het in het begin maar raar, right? Het gaat er inderdaad om dat ik nu EINDELIJK The Wombats ga zien! Wieeeeh!


    When time and life shook hands and said goodbye.