• Toestemming van Mulleroni
    Beste Allonsy,

    Hierbij heb je toestemming om te beginnen met je themawedstrijd. Je hebt een week de tijd om het topic te openen. Veel succes en plezier gewenst!

    Groetjes,
    Mulleroni
    Moderator


    [ Story ]


    Wat zoek ik?
    Ik ben op zoek naar 10 tot 15 fangirls/fanboys die ervan houden om creatief bezig te zijn met hun fandoms, liefst met minstens 2 fandoms, maar als je graag wil meedoen, kan je ook één meerdere keren gebruiken. Geef bij het indienen 4 van jouw fandoms door: deze zal je moeten verdelen over je opdrachten. Hou ook nog 1 fandom in je achterhoofd voor de eerste opdracht. Je kan je lijstje met fandoms nog wijzigen tot ik de 2e opdracht aankondig.
    Verder heb ik ook nog enkele juryleden nodig (maximum 4). Wie het eerst komt, het eerst maalt! Als je jurylid wil worden, zou ik het ook leuk vinden dat je fan bent van een redelijk aantal dingen: het liefst zou ik elk fandom van de deelnemers minstens één keer bij de juryleden zien. Vergeet dus niet om ook je fandoms door te geven als je jurylid word.

    Wat valt er te winnen?
    Eerste plaats - 18 credits
    Tweede plaats - 9 credits
    Derde plaats - 4 credits
    Troostprijs (voor iedereen die tot het einde meedoet) - je kan een creatie kiezen die ik in een blogbericht plaats. Ik zet een link naar dit blogbericht op mijn profiel.

    Welke opdrachten zullen er komen?
    Er komen 5 rondes: een vrije opdracht, twee schrijfopdrachten, een tekenopdracht en een fotobewerkingspdracht. Als er geen tijd meer zou zijn, wordt de 2e schrijfopdracht weggelaten.
    Hoe en wanneer indienen?
    Voor elke opdracht geef ik 10 dagen, met maximum 4 dagen uitstel. (Bij reizen, examens of ziekte kan dit eventueel verlengd worden) Dit uitstel moet je wel vragen 12 uur voor de deadline, anders geldt het niet meer.
    Iedereen krijgt één joker: deze wordt ingezet als je erom vraagt (levert 1 punt op), maar ook als je niet indient na de deadline (0 punten voor de opdracht). Als je joker al opgebruikt is en je niet indient, dan word je uit de wedstrijd gezet.
    Indienen doe je via het topic.

    Wat verwacht ik?
    - Ten eerste verwacht ik natuurlijk dat je je houdt aan de huisregels van Quizlet.
    - Elk fandom mag meedoen. Hierdoor verwacht ik natuurlijk wel dat je niet haat op elkanders fandom. Je mag die ene zanger, dat ene boek of die ene serie dan wel enorm hard haten: kraak andermans opdrachten niet af. Ook voor juryleden geldt deze regel: geef je punt niet weg aan een minder goede opdracht omdat je het fandom van die ene goede opdracht haat.
    - Naamsveranderingen en het indienen van opdrachten doe je in het topic. Zet naamsveranderingen in het rood en je opdrachten in het blauw: zo kijk ik er zeker niet over.
    - Bij plagiaat krijg je geen punten voor de opdracht.
    - Er zal geen gebruik gemaakt worden van een afvalsysteem. Aan het einde van de wedstrijd zal een totaal opgemaakt worden en dat zal bepalen wie wint. Als er een ex aequo zou zijn, zorg ik nog voor een schiftingsvraag. De persoon die deze vraag wint, zal boven de andere schuiven.

    Hoe worden de punten gegeven?
    Het puntensysteem werkt als een soort awardsysteem. Er zijn 3 categorieën waarin de juryleden een punt kunnen weggeven: origineelste verwerking, favoriet van één van jouw fandoms en favoriet van een fandom waar je niet in zit. Bij die laatste 2 zullen 2 punten per categorie gegeven worden, tenzij er geen of maar één fandom is waar het jurylid inzit. Dan zal er een andere verdeling komen.
    Per opdracht zijn er ook nog enkele andere categorieën:
    vrije opdracht - origineelste verwerking zal dubbel gebruikt worden
    schrijven - vlotst/boeiendst geschreven / mooiste woordgebruik en zinsbouw
    tekenen - beste kleurgebruik / beste tekentechniek
    fotobewerking - beste tekstgebruik / beste kwaliteit
    Als je op tijd indient, krijg je bovendien ook nog eens 2 punten. Bij een joker krijg je er 1, tenzij je dit te laat meldt:dan krijg je geen punten.

    Deelnemers
    Ingediend Uitstel Nog niet ingediend Joker

    1. Femke (Tigerlily) - Disney, Once upon a time, The hungergames, Harry Potter - 1 - 2
    2. Leonie (Goya) - The Hunger Games, Harry Potter, John Green, Divergent - 1 - 2
    3. Julia (Bamboe) - Lord of the rings/The hobbit, 5 seconds of summer, Harry Potter, The hunger games - 1 - 2
    4. Evelien [Fae] (Corporalki) - Middle Earth, Game of Thrones, Once upon a Time, The Hunger Games - 1 - 2
    5. Anne (Rikiah) - Glee, Mortal instruments, Fallen, Belle en het beest/Disney - 1 - 2
    8. Oakenshield - Midden Aarde, Once Upon a Time, Game of Thrones, Harry Potter - 1 - 2
    9. Stefanie (mysterieus) - AFI, The avengers, Kuroshitsuji (aka Black Butler), The Hobbit - 1 - 2

    Uitgeschreven wegens niet indienen: Loeka/Danielle (Gwych)
    Nina (Beetleblade)

    Scorebord deelnemers
    1. mysterieus: 4+2=6
    2. Rikiah: 3+2=5
    Oakenshield: 3+2=5
    3. FairyGothMother: 2+2=4
    4. Goya:
    Bamboe:
    Corporalki:

    Juryleden

    1. Talita (Allonsy) - Supernatural, Doctor Who, Sherlock, Avengers, Fairy tail, Danisnotonfire, Divergent, The hunger games, The fault in our stars, 5 seconds of summer, Bring me the horizon, All time low, Fall out boy, Green day (en nog veel meer bands), alles van Marvel
    2. Nikki (Assassin) - Doctor Who, Supernatural, Sherlock, The Walking Dead, Arrow, Torchwood, The Hobbit, The Boondock Saints, Prison Break, Star Trek (oud en nieuw, alle series), Avengers, Divergent, Pretty Little Liars. [Wel gekeken, maar niet echt fan: Harry Potter, THG, LotR, AHS, Jurassic Park en Marvel films]
    3. Evelien (Franknfurter) - Disney, Musicals, Harry Potter, Wicked Lovely, Nerdfighter, THG, New Girl, Glee, Pretty Little Liars, OUaT, 2 Broke Girls, Young & Hungry
    4. Xanthe (Offspring) - Gamer, Demigod, House Of Night, Musketeer, Muse, Wallflower, Potterhead, Teen Wolf, Tribute, Once Upon a Time, Jeremy Renner, The Awesome Topic, Divergent, Game of Thrones, Bourne, The Avengers, The Expendables, CHERUB, Jack& Finn Harries, Sebastian Stan, Arrow, Guns N' Roses, The Tomorrow People, The Flash, Agents of S.H.I.E.L.D., Other Rockbands (Queen, AC/DC, Metallica, etc.), Supernatural, Fnatic (Gameteam League of Legends), Krepo, Rekkles

    Opdrachten
    De eerste opdracht is een volledig vrije opdracht. Hiervoor kies je liefst een fandom dat nog niet in je lijst staat, maar je mag ook één dubbel gebruiken als je dit zou willen. Je mag elk soort creatie maken, maar er is één voorwaarde: het moet een originele opgave zijn. Dus geen verhalen, tekeningen of edits! Al de rest mag wel, gebruik dus je verbeelding
    Deadline: 18 december 2014
    Deadline met uitstel: er is hier geen echte vaste deadline voor, maar rekening houdend met de examens, feestdagen, of nog iets anders, kan je het aantal dagen vragen dat je nodig hebt.


    Opdracht 2
    - Voor boeken, films en series: Schrijf jezelf in een hoofdstuk/aflevering/scène. Hoe zou jij de situatie kunnen veranderen? Laat je het stukje beter of juist slechter aflopen? Het is aan jou.
    - Voor muziek: Voor deze opdracht is er geen versie voor muziek-gerelateerde fandoms, hiervoor zal je dus een boek, film of serie moeten gebruiken, het spijt me. Voor alle andere opdrachten is er wel telkens een opdracht voor de muziekfandoms voorzien.
    Deadline: 15 januari 2015
    Deadline met uitstel: 19 januari 2015


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 19 jan 2015 - 18:51 ]

    Oehh, leuk idee! I'm in (:

    Naam: Loeka / Danielle (Ik luister naar beide^^)
    Fandoms:
    1. One Direction
    2. The Hunger Games
    3. Taylor Swift
    4. Adelaine Morin

    [ bericht aangepast op 3 dec 2014 - 22:45 ]

    Waarom sta ik bij juryleden? Just wondering.
    Oh, moet ik het als kandidaat echt bij vier fandoms houden?

    [ bericht aangepast op 3 dec 2014 - 23:01 ]


    16 - 09 - '17

    Leuk.
    Als ik nog kan meedoenV

    Naam: Anne
    Fandoms: 1. Glee - 2. Mortal instruments - 3. Fallen- 4. -Belle en het beest/Disney
    Vier kiezen was lastig

    [ bericht aangepast op 3 dec 2014 - 23:24 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Oeh dit lijkt me erg leuk!
    Naam: Tialda (Scribe)
    Fandoms: The maze runner, The hunger games, Harry potter, One Direction, 5 seconds of summer, Engelse Youtubers zoals Zoella, O2l etc. Dit is zo wat er als eerste in me op komt. c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Er staat in de beginpost dat je 4 fandoms in moet voeren voor 4 opdrachten.


    Your make-up is terrible

    Ik heb een vraag.
    Indien je een foto maakt voor de eerste opdracht, dan mag je vast wel filters gebruiken toch? :3
    En mag je dan foto's blenden? Of niet?


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Sylvie; Ja, deelnemers mogen er maar vier opgeven, ik dacht dat je jurylid wou worden omdat je er meer dan 4 gaf. Laat even weten als je lijstje aangepast is ^^ Ik zet je nu al in de lijst~
    Tialda; Schrijf je je in voor deelnemer of jurylid? Als deelnemer kan je namelijk maar 4 fandoms opgeven ^^ maar ik zet je voor nu al bij deelnemers.
    Julia; Ja hoor, dat mag hoor, zo lang je niet echt een edit maakt met enkel foto's van fandoms, aangezien dat al een opdracht is c:

    De lijstjes zijn trouwens een klein beetje aangepast en ik zet er nu ook de deadlines op.
    Er is ook een story [ klik ], het zou handig zijn als je er een abo op neemt zodat je een notificatie krijgt wanneer er een nieuwe opdracht is of als de punten uitgedeeld zijn~

    [ bericht aangepast op 4 dec 2014 - 18:17 ]

    Sheamus schreef:
    Ok bedankt, dan doe ik wel mee (:

    Naam: Sylvie
    Fandoms:
    1. One Direction
    2. WWE
    3. Pretty Little Liars
    4. Desperate Housewives


    Lijstje aangepast, sorry voor het ongemak. En het is Sylvie, niet Sylvia.


    16 - 09 - '17

    Oh oke sorry, zal waarschijnlijk een typfout geweest zijn ^^'

    [ bericht aangepast op 4 dec 2014 - 18:18 ]

    Snow_White ---> FairyGothMother


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Mag ik de maximale uitstel? Ik weet iets maar heb wat spullen nodig en ik denk niet dat ik er momenteel aan kan geraken :3


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Alesse schreef:
    Mag ik de maximale uitstel? Ik weet iets maar heb wat spullen nodig en ik denk niet dat ik er momenteel aan kan geraken :3
    Voor deze opdracht heb ik het uitstelsysteem wat aangepast, dus je zou even moeten laten weten hoeveel dagen je nodig hebt ^^

    Allonsy schreef:
    (...)Voor deze opdracht heb ik het uitstelsysteem wat aangepast, dus je zou even moeten laten weten hoeveel dagen je nodig hebt ^^


    Eh... Doe maar vier dan (:


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Alesse schreef:
    (...)

    Eh... Doe maar vier dan (:
    Sure, en als je meer zou nodig hebben, vraag dan maar C:

    Meh. Ik woi eigenlijk gaan tekenen omdat het een volledig vrije opdracht is, maar toen zag ik staan dat je niet mag schrijven tekenen en editen. Nu vind ik dit toch best wel raar want een volledig vrije opdracht houdt in dat je mag doen wat je wilt :/


    take me back to the basics and the simple life