• “Vanmorgen hebben twee vissers een lichaam gevonden in de Thompson River. Het lichaam is vermoedelijk van de vermiste studente Sophia Clare die een week geleden voor het laatst op de campus van St. Lawrence University is gezien. We houden u op de hoogte.”

    Een jaar geleden hebben zes studenten van St. Lawrence University ’s nachts ingebroken in de school en de examens gestolen. De school was de volgende dag al op de hoogte, maar tot de dag van vandaag hebben ze de daders nog steeds niet gevonden. Er is echter één iemand die van de daad van deze vijf jongeren af weet: Sophia Clare. Om wraak te nemen op haar ex – één van de zes daders – dreigde ze hun geheim door te vertellen. De zes studenten wilden haar een lesje leren, om te voorkomen dat Sophia het door zou vertellen, wat vreselijk uit de hand is gelopen.

    Dit RPG volgt de zes studenten en zes vrienden van hen, in de tijd na de vermissing van Sophia. Ze studeren allemaal aan St. Lawrence University en wonen daar op de campus. Lukt het ze om te zwijgen over hun daden, of lukt het ze niet langer en vertellen ze het door?


    De moord:
    De moord op Sophia is eigenlijk een ongeluk geweest. Sophia wilde wraak nemen op haar ex, die bij de vijf daders hoort, door de school in te lichten over het groepje dat de examens heeft gestolen. De vijf daders wilden dit voorkomen, want als school er achter zou komen, zou het betekenen dat de studenten van school getrapt zouden worden. Tijdens het jaarlijkse feest op de campus, besluiten ze haar een lesje te leren, in de hoop dat ze het niet doorverteld. Ze duwen haar in de rivier die langs de campus loopt en besluiten haar er na een tijdje uit te halen. Sophia komt echter niet meer boven water. De groep raakt in paniek en gaan zo snel mogelijk terug naar de binnenplaats van de campus, waar het feest plaats vindt, dat is dan ook hun alibi.

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties:
    Extra:


    Rollen;

    Moordenaars; VOL.
    – Rivals | Annie Jane Mitchell | 1.2
    – Californication | Sami 'Sam' Díaz | 1.2
    – ZaynJavaddMalik | Ace Floyd Scofield | 1.2 De ex van Sophia
    – Catesbeianus | Audrey Nevaeh Kingston | 1.4
    – NiallJamesHoran | Elijah Austin Kingston | 1.2
    – Frary | Adinah Esther Beckett | 1.2

    Overige studenten; meisjes zitten VOL.
    – Cogitatio | meisje
    – Gally | Daniel Oliver Clare | 1.2
    – Gently |Lorette `Loren` Francille Waldorf | 1.2
    – xHoranx | Lauren Mayer | 1.2
    – Gally | Arthur Blake Oakley | 1.8
    – ZaynJavaddMalik | Trevor Kilian Burrows | 1.8

    Het liefst meisjes en jongens gelijk houden

    Regels:
    – Minimum 300 woorden
    – Geen ruzie buiten de RPG
    – 16+ is toegestaan maar wel het liefst onder een spoiler
    – Niemand buitensluiten graag
    – Geen perfecte personages of die van een ander besturen
    – Niet meedoen en vervolgens niet actief zijn

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 16:42 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Nog iemand die iets met Annie wil?


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    xHoranx schreef:
    wanneer komt het speeltopic? ^^


    Ik dacht aan vanavond of morgenavond – aangezien ik er overdag waarschijnlijk niet ben. Maar er moet sws nog één rol worden ingevuld.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Californication schreef:
    (...)

    Ik dacht aan vanavond of morgenavond – aangezien ik er overdag waarschijnlijk niet ben. Maar er moet sws nog één rol worden ingevuld.


    Als er nog een jongen nodig is, just ask :Y)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Wilt er iemand de ex van Sophia zijn? Op zich wil ik Sami er wel voor opofferen maar als er anderen het ook willen is het natuurlijk niet zo eerlijk.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Californication schreef:
    (...)

    Ik dacht aan vanavond of morgenavond – aangezien ik er overdag waarschijnlijk niet ben. Maar er moet sws nog één rol worden ingevuld.


    Whoop leuk! ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Rivals schreef:
    Nog iemand die iets met Annie wil?


    Ik denk dat Audrey en zij elkaar niet echt zullen mogen c:


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Hmmm, wat zou ik doen? The Nerd type (Dorky, Smart and Sarcastic) or Geeky (cool, but also a bit weird)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Californication schreef:
    Wilt er iemand de ex van Sophia zijn? Op zich wil ik Sami er wel voor opofferen maar als er anderen het ook willen is het natuurlijk niet zo eerlijk.


    Ik wil de ex op zich wel aanmaken, als ik hier welkom ben en jullie nog iemand zoeken. (:


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Catesbeianus schreef:
    (...)

    Ik denk dat Audrey en zij elkaar niet echt zullen mogen c:


    Denk het ook inderdaad. Ze zijn allebei intelligent, dus een soort rivalen van elkaar?


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Rivals schreef:
    (...)

    Denk het ook inderdaad. Ze zijn allebei intelligent, dus een soort rivalen van elkaar?


    Ja, dat kan wel. Het verschil tussen hen is dat is Annie het laat zien en Audrey verbergt het juist meer, dus dan kan het zo zijn dat Audrey haar uitmaakt voor nerd (enzo), terwijl ze dat zelf ook is ^^


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Oeps, ik zal vanavond mijn rol invullen.

    Catesbeianus schreef:
    (...)

    Ja, dat kan wel. Het verschil tussen hen is dat is Annie het laat zien en Audrey verbergt het juist meer, dus dan kan het zo zijn dat Audrey haar uitmaakt voor nerd (enzo), terwijl ze dat zelf ook is ^^


    Ja, goed idee!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Ephrya schreef:
    (...)

    Ik wil de ex op zich wel aanmaken, als ik hier welkom ben en jullie nog iemand zoeken. (:


    Sorry, maar de moordenaars zitten toch echt vol. D':


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Anders kan ace de ex wel zijn. Maakt mij niet zoveel uit :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ZaynJavaddMalik schreef:
    Anders kan ace de ex wel zijn. Maakt mij niet zoveel uit :3


    Dan is het ook een reden waarom Daniel en Ace elkaar niet mogen :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH