• “Vanmorgen hebben twee vissers een lichaam gevonden in de Thompson River. Het lichaam is vermoedelijk van de vermiste studente Sophia Clare die een week geleden voor het laatst op de campus van St. Lawrence University is gezien. We houden u op de hoogte.”

    Een jaar geleden hebben zes studenten van St. Lawrence University ’s nachts ingebroken in de school en de examens gestolen. De school was de volgende dag al op de hoogte, maar tot de dag van vandaag hebben ze de daders nog steeds niet gevonden. Er is echter één iemand die van de daad van deze vijf jongeren af weet: Sophia Clare. Om wraak te nemen op haar ex – één van de zes daders – dreigde ze hun geheim door te vertellen. De zes studenten wilden haar een lesje leren, om te voorkomen dat Sophia het door zou vertellen, wat vreselijk uit de hand is gelopen.

    Dit RPG volgt de zes studenten en zes vrienden van hen, in de tijd na de vermissing van Sophia. Ze studeren allemaal aan St. Lawrence University en wonen daar op de campus. Lukt het ze om te zwijgen over hun daden, of lukt het ze niet langer en vertellen ze het door?


    De moord:
    De moord op Sophia is eigenlijk een ongeluk geweest. Sophia wilde wraak nemen op haar ex, die bij de vijf daders hoort, door de school in te lichten over het groepje dat de examens heeft gestolen. De vijf daders wilden dit voorkomen, want als school er achter zou komen, zou het betekenen dat de studenten van school getrapt zouden worden. Tijdens het jaarlijkse feest op de campus, besluiten ze haar een lesje te leren, in de hoop dat ze het niet doorverteld. Ze duwen haar in de rivier die langs de campus loopt en besluiten haar er na een tijdje uit te halen. Sophia komt echter niet meer boven water. De groep raakt in paniek en gaan zo snel mogelijk terug naar de binnenplaats van de campus, waar het feest plaats vindt, dat is dan ook hun alibi.

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties:
    Extra:


    Rollen;

    Moordenaars; VOL.
    – Rivals | Annie Jane Mitchell | 1.2
    – Californication | Sami 'Sam' Díaz | 1.2
    – ZaynJavaddMalik | Ace Floyd Scofield | 1.2 De ex van Sophia
    – Catesbeianus | Audrey Nevaeh Kingston | 1.4
    – NiallJamesHoran | Elijah Austin Kingston | 1.2
    – Frary | Adinah Esther Beckett | 1.2

    Overige studenten; meisjes zitten VOL.
    – Cogitatio | meisje
    – Gally | Daniel Oliver Clare | 1.2
    – Gently |Lorette `Loren` Francille Waldorf | 1.2
    – xHoranx | Lauren Mayer | 1.2
    – Gally | Arthur Blake Oakley | 1.8
    – ZaynJavaddMalik | Trevor Kilian Burrows | 1.8

    Het liefst meisjes en jongens gelijk houden

    Regels:
    – Minimum 300 woorden
    – Geen ruzie buiten de RPG
    – 16+ is toegestaan maar wel het liefst onder een spoiler
    – Niemand buitensluiten graag
    – Geen perfecte personages of die van een ander besturen
    – Niet meedoen en vervolgens niet actief zijn

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 16:42 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Californication schreef:
    (...)

    Wat Gally zegt, daarbij lukt het om (rond)/aan de 300 woorden te komen en zou je dit RPG volhouden want ik heb liever niet dat deze snel doodbloed c;

    Edit; Sam wilt misschien ook nog wel een relatie met Lauren of Lorette?


    Sorry voor de late reactie, maar ik was tot nu weg - maar misschien dat hij haar ooit een beetje zat te plagen, al kon Lorette de grap er niet in zien en nu is hij maybe aardig voor haar, maar ze vertrouwt hem niet echt of zo ?


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Gally schreef:
    (...)

    Dan is het ook een reden waarom Daniel en Ace elkaar niet mogen :')

    Kijk, dat is een goede. Dat dan doen?

    Zijn er trouwens nog meer jongens nodig? want ik zag dat het meisjes, jongens aantal niet echt gelijk is.
    Anders wil ik ook best nog een jongen maken hoor.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 15:46 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Last ik trouwens zou goed, dat Ace dus met het zusje van zijn beste vriend heeft? Hahaha, dat is nog eens wat. x')


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ZaynJavaddMalik schreef:
    Last ik trouwens zou goed, dat Ace dus met het zusje van zijn beste vriend heeft? Hahaha, dat is nog eens wat. x')


    Ja haha, dat hadden wij ook al door. Maar dat gaat dus inderdaad wel iets worden ^^


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Catesbeianus schreef:
    (...)

    Ja haha, dat hadden wij ook al door. Maar dat gaat dus inderdaad wel iets worden ^^

    Ik vind het dan niet zo gek waarom hun relatie niet echt werkt. x')


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ZaynJavaddMalik schreef:
    (...)
    Ik vind het dan niet zo gek waarom hun relatie niet echt werkt. x')


    Mijn schuld weer aka Elijah (bloos)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    NiallJamesHoran schreef:
    (...)

    Mijn schuld weer aka Elijah (bloos)

    HET IS ALTIJD JOU SCHULD! (baby)


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ZaynJavaddMalik schreef:
    (...)
    HET IS ALTIJD JOU SCHULD! (baby)


    Daarom zeg ik het ook, maar stiekem vind je me ook wel weer lief. (joehoe)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ZaynJavaddMalik schreef:
    (...)
    Kijk, dat is een goede. Dat dan doen?

    Zijn er trouwens nog meer jongens nodig? want ik zag dat het meisjes, jongens aantal niet echt gelijk is.
    Anders wil ik ook best nog een jongen maken hoor.


    Er zijn nog twee jongens nodig :3

    Ik ben van plan om er misschien ook nog één bij te nemen als niemand anders die wil, maar ik twijfel nog of ik hem Nerdie of Geek maak :'3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Gally schreef:
    (...)

    Er zijn nog twee jongens nodig :3

    Ik ben van plan om er misschien ook nog één bij te nemen als niemand anders die wil, maar ik twijfel nog of ik hem Nerdie of Geek maak :'3

    oeww, in dat geval denk ik dat ik er wel nog eentje kan verzinnen. al zit ik ook een beetje over zijn karakter te tobbe.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Over de ex gesproken is er ook nog Catesbeianus die Audrey als de ex van Sophia wil zijn en nu dus ook (neem ik aan) Ace. Moet ik een generator gaan gebruiken hiervoor?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Audrey de ex van Sophia? volgens mij heb ik daar wat gemist. Maar als dat het geval is en zei eerder was hiermee, ga ik niet in de weg zitten. :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Californication schreef:
    Over de ex gesproken is er ook nog Catesbeianus die Audrey als de ex van Sophia wil zijn en nu dus ook (neem ik aan) Ace. Moet ik een generator gaan gebruiken hiervoor?


    Ik ben ook niet mee hoor Anoek :')

    Volgens mij is het dat Audrey en Sophia de exen zijn van Ace :'D


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ZaynJavaddMalik schreef:
    Audrey de ex van Sophia? volgens mij heb ik daar wat gemist. Maar als dat het geval is en zei eerder was hiermee, ga ik niet in de weg zitten. :3


    Haha, dat hoeft niet hoor c: Het idee was dat Audrey het een keertje probeerde met een meisje, wat Sophia was en dat ze het niets vond. Sophia voelde echter wel iets voor Audrey en was hierdoor boos op Audrey.

    Jaa, dat idee was misschien een beetje te creatief ^^


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Pampampaaaaaaam. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.