• Ik wilde nou wel eens een topic aanmaken omdat ik al zolang op Q zit, maar zoals altijd vergeet ik het weer, haha. Ik heb dit account al sinds 2 december 2007, wat betekent dat ik hier nu toch al meer dan zeven jaar zit! Mijn allereerste account heb ik vanaf 12 augustus 2007, dus stiekem is het al iets langer. Toch ga ik alsnog een feestje geven, want dat vind ik leuk en dit is de allereerste keer dat ik het doe!
    Ik trakteer!




    Your make-up is terrible

    Wow, zeven jaar. In vergelijking met jou voel ik me nog steeds een newbie. :'D Gefeliciteerd!

    En aah, dit is het beste voedsel aangeboden in een topic tot nu toe. Een regenboog taart, Minion cupcakes én pizza? Yesss. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Af en toe dan begin ik wel eens te denken dat ik langzaam tot de oudere generatie aan Quizletters begin te horen, tot ik me weer herinner hoelang jij hier ook al weer op zit. :'D

    In ieder geval, gefeliciteeeeerd! Dat er nog heel veel jaartjes bij mogen komen met jou en oeh, pizza. :9~


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wow, dat is lang. Ik dacht dat ik er wel een tijdje op zit, maar niet echt :Y) Gefeliciteeerd!

    [ bericht aangepast op 4 dec 2014 - 21:44 ]


    Tijd voor koffie.

    Regenboogtaart, mini-Minions en een mega-pizza? Jij weet er een goed feestje van te maken ^^

    Gefeliciteerd!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Die pizza. :9~
    Gefeliciteerd! Zeven jaar is een lange tijd. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Woah, en ik vind mijn vijf jaar al lang... Congrats! *O*
    Doe mij maar een stukje van die regenboogtaart. :3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Nickelback schreef:
    Die pizza. :9~
    Gefeliciteerd! Zeven jaar is een lange tijd. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Gefeliciteeeerd!!


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Gefeliciteerd Nikkibeest!


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    ChandlerBing schreef:
    Regenboogtaart, mini-Minions en een mega-pizza? Jij weet er een goed feestje van te maken ^^

    Gefeliciteerd!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Hell yeah! Zeven jaar is een lange tijd!
    *O*


    #WWED - What Would Emma Do?