Kayfabe schreef:
Mag ik hem helemaal? Ghehe. Ziet er lekker uit hoor. c:
Noooooo, ik ben alleen met het bekleden al 1,5 uur bezig geweest. Die fondant uitrollen is een hel, ik extra dure fondant gehaald......voortaan koop ik mijn fondant weer bij de Xenos!=') Dat rolt tenminste wel uit.=p
Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.
Noooooo, ik ben alleen met het bekleden al 1,5 uur bezig geweest. Die fondant uitrollen is een hel, ik extra dure fondant gehaald......voortaan koop ik mijn fondant weer bij de Xenos!=') Dat rolt tenminste wel uit.=p
Ik koop ook altijd gewoon van de Xenos, die werkt veel beter. Die dure zooi moet echt warm gekneed worden - en dat is een hel. Maar je mag trots zijn hoor, hij ziet er echt leuk uit. c:
Ik koop ook altijd gewoon van de Xenos, die werkt veel beter. Die dure zooi moet echt warm gekneed worden - en dat is een hel. Maar je mag trots zijn hoor, hij ziet er echt leuk uit. c:
Ja, ik had deze nog over van iets en ik vond het ook zonde om weg te gooien.....dus heb ik vijfendertig minuten staan rollen.=') Bedankt, ik vind hem zelf ook heel leuk haha, ik had dit idee al zoooo lang!
*nomnomnom* Heerlijk! Neem aan dat het lekker is. :')
Ik ga hem zo proeven, want hij moest eerst even 'uitharden', ik wou namelijk niet dat met het aansnijden alle pepernoten er weer af zouden vallen. Ik moest sommige namelijk een paar keer opnieuw erop doen.=')