• Is iemand goed met photoshop of sowieso met een cover maken?

    Ik heb een normale cover nodig (twee foto's in elkaar gevoegd zodat het lijkt alsof ze samen op de foto staan) zodat ik daar een poster van kan maken.

    De twee personen die ik nodig heb zijn Oikawa Tooru van de anime Haikyuu!! En Kuroko Tetsuya van de anime Kuroko no basket.

    Beloning: de beloning zal 1 credit bevatten (sorry ik heb niet meer)


    True friends stab you in the front.

    Hee! Ik wil je wel helpen. Waarvoor is de cover precies? Als ik weet wat het idee erachter is kan ik een mooiere cover voor je maken :)

    Ik wil zeg maar de cover kunnen gebruiken voor een poster die ik heel graag wil hebben.

    Ik wil al best lang een poster van deze twee bij elkaar, maar helaas is er geen foto van die twee samen alleen apart.

    Ik laat alles aan de maker over, het enige wat ik vraag is de cover en of hij goed is om een poster van te maken :)


    True friends stab you in the front.

    Maar wil je de foto dan laten uitprinten als poster in een printerwinkel? Want dat kan eigenlijk niet met een foto van internet (ook niet als wij hem bewerken) de kwaliteit en aantal pixels zal dan te weinig zijn en op poster formaat zal hij dan heel korrelig en wazig zijn :S

    Ik wil geen spelbreker zijn maar ik waarschuw alvast...


    I just caught the wave in your eyes