• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Gibbs
    Merel - Marguerite
    Sophie - Gellert
    Erieka - Frosty
    Lotta - Blade
    Jolanda - Sigil
    Margot - Niphredil
    Eva - Underestimated
    Xantha - Sterik
    Nana - Avarosa
    Julia - Anatidaephobia
    Xanthe - Rekkles
    Annabeth - Barnabas
    Cherona - Kayfabe


    [ bericht aangepast op 16 dec 2014 - 21:11 ]


    Your make-up is terrible

    Dom dat je natuurlijk naar een lichte kleur moet. Bij mij is het meestal makkelijk, want ik kleur lichter ipv donkerder, dus als ik mn naturel terug wil, gooi ik er een tint donkerder dan mn naturel op en is de klus geklaard. Vervelend voor je Erieka. Het is vast wel niet zo erg als je denkt, maar ik snap de frustratie wel.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Dom dat je natuurlijk naar een lichte kleur moet. Bij mij is het meestal makkelijk, want ik kleur lichter ipv donkerder, dus als ik mn naturel terug wil, gooi ik er een tint donkerder dan mn naturel op en is de klus geklaard. Vervelend voor je Erieka. Het is vast wel niet zo erg als je denkt, maar ik snap de frustratie wel.


    Ik had een keer bruin gedaan, stond best wel awesome, maar toen mocht ik ineens niet meer van m'n moeder. Dus ik moet per se terug naar m'n oude haarkleur >.<

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 18:37 ]


    26 - 02 - '16

    Moeders. De mijne zaagt ook altijd over mijn haar terwijl het nog altijd mijn haar is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Moeders. De mijne zaagt ook altijd over mijn haar terwijl het nog altijd mijn haar is.


    En dan nog wel zeggen dat ze het goed bedoelen. Als ze het goed bedoelen moeten ze hun mond maar dichthouden en mij zelf keuzes laten maken, pff..


    26 - 02 - '16

    Mja ik begrijp ergens wel waarom ze het bij mij zegt, maar toch.

    Pfff ik kan echt niet tegen mensen de crap verkopen --'


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik word er soms echt gek van, van dat overbezorgde. Ik ben negentien! Ik kan zelf ook wel keuzes maken.


    26 - 02 - '16

    En ik dan. Ben er bijna 23 en in de week leef ik zo goed als op mezelf. Maja.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Haha, is het gewoon het moeilijke van moeder zijn om je kind los te laten zodra het zijn/haar eigen weg kan gaan.


    26 - 02 - '16

    Nu ben ik die stelling ook echt 100% beu. Waarom moeten mensen altijd alles uit de context lezen. --'


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Lol, ik sta tegenwoordig in de langst online lijst. Nu voel ik mij even levenloos. Best wel vreemd, want ik ben een tijdje behoorlijk inactief geweest. Als ik 15 min op Q zat per dag was het veel.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Het was druk op stage. Meer dan 116 mensen gehad o.o


    26 - 02 - '16

    Avarosa schreef:
    Lol, ik sta tegenwoordig in de langst online lijst. Nu voel ik mij even levenloos. Best wel vreemd, want ik ben een tijdje behoorlijk inactief geweest. Als ik 15 min op Q zat per dag was het veel.


    Ik verschiet er zelf al van dat ik meer dan een maand en drie weken in totaal online ben aangezien ik doordeweeks alleen woensdag op de computer mag.

    @Erieka in welk restaurant loop je stage?


    Queer zijn is gewoon alles

    Wat doe je precies van stage? Ik heb heb het misschien als eens gevraagd, maar ik weet het niet (meer).
    Pfff mn nek doet weer zeer van samen te vatten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Wat doe je precies van stage? Ik heb heb het misschien als eens gevraagd, maar ik weet het niet (meer).
    Pfff mn nek doet weer zeer van samen te vatten.


    Voor wat maak je samenvattingen?


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ben nu milieuzorg aan het samenvatten. Het verveeld me erg snel, maar ik deed nu al 140 pagina's in 3 dagen, dus ik ben nog steeds tevreden met mn prestaties. Nu maar hopen dat ik geen belangrijke dingen heb weggelaten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?