• Hoi allemaal,

    Net als vorig jaar wil ik graag een topic organiseren waar je een eindejaarsbericht kan plaatsen. Het is alweer 8 december en het aftellen tot Oudjaar en Nieuwjaar is begonnen! 2015 staat voor de deur en 2014 is al bijna weer geweest. Dit topic is bedoelt om een user, een groepje users of wie dan ook op Quizlet te bedanken voor iets in 2014. Maakt niet uit hoeveel users of hoeveel topics waar je vaste groepjes hebt. c:

    Ik wens jullie allemaal fijne feestdagen en een gelukkig 2015; moge het voor jullie allemaal een mooi jaar worden.

    Liefs,
    Myke

    Update: Hoi allemaal! Ik lees dat sommige van jullie hier geen vrienden hebben. Ik snap dat het niet leuk is als er mensen zijn die lijstjes opnoemen en sommige mensen meermaals voorkomen. Ik heb daar niet bij stilgestaan en het spijt mij daarvoor. Ik heb dit topic niet gemaakt met de gedachte om alleen je vrienden hier een shout-out te geven. Dit topic is ook bedoeld om iemand te bedanken voor dat mooie verhaal, dat leuke gesprek, dat ontroerende gedicht, de steun toen je het nodig had, de hulp bij een verhaal, een reactie of compliment die jou gelukkig maakte, etc. Het is voor iedereen. En ook voor jezelf. Je mag trots op jezelf zijn, op je creaties, op wat je heb bereikt en wat jij belangrijk vindt. Liefs, Myke (flower)

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 14:56 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ungoliant schreef:
    (...)

    (: That made me smile. Dankjewel!

    Haha. Geen dank.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wist dat ik iemand vergeten was!
    Lieve Fren, ik wil je bedanken voor alles wat je het voorbije jaar hebt gedaan voor me. Op een bepaald moment was jij de enige reden dat ik nog af en toe op Q kwam. Ik wens je een fantastisch jaar toe! Ik houd zoveel van je. <3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik wil iedereen fijne kerstdagen en een fantastisch 2015 toewensen! (:


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Oké, ik heb dit echt al een eeuwigheid in een tabblad openstaan. Het is inmiddels nu of nooit, want over acht uur is het niet meer 2014, dus hier komt 'ie.

    Allereerst, bedankt aan iedereen die mij ergens genoemd heeft in dit topic. Ik heb het allemaal gelezen en jullie berichtjes hebben me ontzettend aan het (glim)lachen gemaakt, dus echt, oprecht bedankt.

    Wiarda/Jip - Op een of andere manier blijf jij me iedere keer weer verbazen met je schrijfkunsten, en zo ook dit jaar. Ik loop wat hoofdstukken achter bij Suikerbloesems en die superlange reactie op Bulletproof heb je ook nog steeds van me tegoed, maar gosh, je blijft met afstand mijn favoriete schrijfster. En, nog veel belangrijker, je bent ook nog eens een heel leuk, grappig en vriendelijk mens, dus ik wens je al het goede en veel wespen toe in 2015. ^^

    Gibbs/Yolanda - Je zegt het zelf al, we hebben gemeeheet. :Y) Drie keer zelfs, wow. Ik vond het iedere keer heel erg leuk en ik hoop dat er in 2015 nog vele malen mogen volgen, wat vast wel zal lukken, aangezien we al beginnen met een meeting binnen de eerste week. Tijdens de laatste meeting heb ik je ook eindelijk een keer accordeon horen spelen, en ik zei het toen al, maar ik vind dat echt een heel gaaf instrument, en je bent daar hartstikke getalenteerd mee. Je bent een heel leuk mens en hoewel ik Glarry persoonlijk niet zo ship, vind ik het ook altijd grappig om te horen dat je weer nieuwe verhaalideeën hebt. :'D
    Ik wens je een heel fijn 2015 toe, vol Glarry, knuffels van Sheila en hopelijk wat aandacht van die ene jongen, ghehe.

    Jethro/Kim - Ik geloof dat ik dit wel vaker heb gezegd, maar ik vind het erg gaaf dat je nog steeds de Daily Prophet weet te onderhouden. Tegenwoordig zie ik je vooral veel voorbij komen op Tumblr, waar je vaak heel erg veel post, maar dat is alleen maar positief. Een fijn 2015 voor jou en veel succes met je studie. ^^

    SonOfGondor/Marleen - Ik blijf het erg grappig vinden dat we elkaar hier tegenkwamen, want hoe groot is die kans nou? Helaas ben ik vanavond in Groningen bij vrienden van mijn ouders, dus dan zal ik jou en Isabelle niet zien, maar in ieder geval ontmoeten we elkaar bij de meeting wel weer. Een heel fijn 2015 voor jou, met veel Boromir feels. :Y)

    Avarosa/Nana - Ik ken je niet zo goed, maar ik moet toch even zeggen dat ik je inzet voor SOTY en andere leuke crewinitiatieven erg bewonder. Ik hoop dat je nog lang zo enthousiast door zult blijven gaan en dat je een heel fijn 2015 hebt.

    SPECS - Ik weet nog steeds niet of ik dat extreme roze van jouw reacties nou mooi vind of niet, maar het is in ieder geval altijd opvallend en dat op zich vind ik al erg leuk. Het is eens iets anders dan al dat zwart, haha. Ik heb het gevoel dat wij relatief weinig gesproken hebben in (het laatste deel van) dit jaar, maar misschien ligt dat er ook wel aan dat ik minder reacties van je heb gezien omdat ik zo weinig heb geschreven. Hoe dan ook, ik hoop dat je een heel mooi 2015 zult hebben waarin je nog vaker zo verwend zult worden als laatst met Kerst. (:

    Krull/Emma - Emma, jij bent zo'n ongelofelijk lief persoon. Ik vind het heel knap van je dat je al zo lang zoveel voor Q doet en ik hoop dat je daar ook nog heel erg lang mee door zult gaan, want je bent echt Mama Quizlet, en dat bedoel ik op de meest positieve manier mogelijk. Ik vind het zo leuk voor je dat je een leuk vriendje hebt gevonden aan het einde van dit jaar en ik wens jullie veel geluk toe samen. Ook voor jou een heel fijn 2015, waarin we elkaar hopelijk voor het eerst zullen ontmoeten. En veel haakplezier toegewenst, natuurlijk!

    Starlord/Annemiek, Emrys/Tara en Roos (over wiens Q-naam ik nu alweer een beetje twijfel, dus ik durf geen link neer te zetten :p ) - Het was heel leuk jullie te ontmoeten. Ik vond het enorm gezellig bij Yolanda en ik hoop dat we elkaar nog ooit een keer zullen zien, zij het bij Yolanda thuis (we moeten tenslotte eigenlijk wel die LOTR marathon nog afmaken), op een andere meeting of gewoon hier op Q. (:

    Verder nog een bedankje aan al mijn mede-bèta's en de overige crewleden, want ik vind dat we een geweldig team hebben. En dan, tot slot, nog even een shout-out naar iedereen op Q, en in het bijzonder de mensen die in mijn ogen een heel belangrijk deel van Q vormen, zelfs al ken ik ze niet allemaal persoonlijk. Dit zijn mensen zoals Cresseyde, Debbaut, GrumpyCat, Yoda, Mylintis, Assassin, Dauth, Scribe, Aldea en Niphredil. Ik weet zeker dat ik er nu nog een hoop vergeet, dus sorry, maar ik ben in ieder geval heel erg blij dat jullie Q zo'n leuke plek maken en ik hoop dat dit in 2015 zo mag blijven. (:

    OH MIJN GOD IK VERGEET VAST ZOVEEL MENSEN HET SPIJT ME.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Okay, ik moest er nog een paar doen. Maar iedereen weet dat ik lui ben. Dus ik typ iets kort en spam later jullie gb wel vol, right?

    De twee die ik dus al zei, jullie zijn geweest. ^-^ Ik wil zeker iedereen die op mijn profiel staat bedanken:

    Indra (Sogra), mijn eerste connectie op Quizlet, degene die mijn rekruteerde op deze geweldige site. Je weet wat je voor mij betekent, dat was wel duidelijk na 1) die duizende en duizende sms'en 2) die uren en uren cammen 3) die ellen en ellenlange tekstjes 4) nog andere media. Al praten we nu niet zo vaak meer :c mijn mam begon het zelf irritant te vinden hehe, het werd een verslaving :') ik wil jou nooit meer kwijt. En dat weet je <3 WE MOETEN NOG EENS NAAR DE BIOS.

    Loeka (Beatus), omg LOEKSEL, ik wil jou eerst bedanken voor de nominatie ^-^ verder nog gewoon voor alle hashtags en coolheid.(cool) Dit wordt niet jouw tekstje, volgt later Jij bent degene die ik volgens mij het kortste ken, maar het snelste goed bevriend mee ben geraakt. En waarschijnlijk ook het meeste mee praat op verschillende media. :'D Loek, jij bent geweldig, en dat weet je. :') I still luv u.

    Rani (Simoni), Rani, Rani, Rani, ik geloof nee ben er zeker van dat jij de persoon bent in mijn leven die ik het meeste vertrouw. Jij weet zowat alles van me (of ja, toch mijn grootste geheimen) en ik weet gewoon dat ze bij jou veilig zijn. Ik kan met jou de beste gesprekken voeren zonder dat het verveelt. Een langer tekstje drop ik een andere keer wel eens in je gb. Maar je betekent echt waar heel veel voor mij.

    Sven (narcissus), tja, wat kan ik zeggen? Jij bent mijn Tate. Mijn cute rendier en mijn maatje. Samen gaan we de schrijfwereld veroveren met ons veel te geweldig verhaal. :')

    Sylvie (Ziggler), Sylsel c: Je geeft het niet toe of ik heb gewoon waanbeelden maar je luvt Dotan. ^^. Dotaniseren zal me wel lukken, ooit. :') anders zou je niet stiekem liedjes van Dotan in mijn gb droppen. ^^. Ik zal later nog een langer tekstje droppen in je gb. <3

    Dan wil ik buiten hen om nog anderen bedanken, namelijk heel de Nightclub.
    Jarne (Debbaut) c: dat ik samen met jou (en natuurlijk Crystal en Leah) het account mag beheren en jullie kan helpen. Maar ook gewoon omdat je ontzettend grappig bent. c:
    Leah (username kwijt omdat je het weer veranderd hebt ><) Ja, jij. Nee, niet achterom kijken, jij. Gewoon omdat jij geweldig bent. Maar dat weet je vast ^-^. En omdat ik met jou gewoon geweldig kan roddelen, ^^.
    Crystal (Sciathan), het contact is miniem, maar toch, ik praat nog veel met jou. Jij bent een van de eerste die ik kende op Q en nog steeds een van de enige waar ik contact mee heb. Dat zegt wel wat al zit ik nog maar negen maanden op Q :')
    Xanthe (Offspring), omdat je gewoon leuk bent. c: en omdat we samen de perfecte ship zijn? :') Haha :D omdat je met mij samen een wvw wil houden. ^^
    Melissa (Nickelback), Je moet nog antwoorden op mijn pb van ik denk drie weken oud :'D (cat) Omdat je te slim bent voor mijn wereld. Omg. En omdat je een geweldige ziener was. ---> al zit je niet in The Nightclub
    Gail (Rudolph), bc you're just awesome. En omdat je funny ben als fuck.
    Tamara (ik weet je username niet, vergeet die altijd.) (TomRiddle), omdat je mijn pervje bent. Samen zijn wij just awesome en omdat je gewoon te goed roddelt en mij roddellessen geeft, die gewoonte moeten we houden. :Y)

    Ik wens jullie allemaal een happy new year! Dat onze vriendschap nog lang duurt en ofc dat er nog veel bijkomen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik wens iedereen die ooit met mij een praatje heeft gehouden en mij gelukkig heeft gemaakt maar ook de rest van Q een gelukkig nieuwjaar, ik hoop dat jullie allemaal gezond het 2O15 ingaan en dat jullie voorzichtig doen vanavond – ik wens iedereen het beste toe. (flower)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    DIT KON IK DUS NERGENS VINDEN.
    En nu ga ik lezen. ^^


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik wens iedereen een fijn en gelukkig 2015! <3


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik wil sowieso alle mensen van Het Awesome Topic bedanken en lekker, zo origineel als ik ben, Het Lucht je Hart Topic!!
    Bedankt Sylvie, Eva, Xanthe, Kim, Leah, Gail en meer weet ik niet uit mijn hoofd die me genoemd hebben, of dat was alles. (':
    Ik weet dat ik dit leker laat doe en daarom laat ik even mijn speeches achterwegen voor alle mensies, want dan ben ik pas over uren klaar, hahahaha.

    HAPPY NEWYEAR EN DE BESTE WENSEN!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik moet eigenlijk ook nog typen, but ohwell. ._.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    HAPPY NEWYEAR <3


    El Diablo.

    Orton schreef:
    HAPPY NEWYEAR <3


    16 - 09 - '17

    Gelukkig nieuwjaar Quizlet ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Orton schreef:
    HAPPY NEWYEAR <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gelukkig nieuwjaar Quizlet.(bloos)


    Quiet the mind, and the soul will speak.