• Hoi allemaal,

    Net als vorig jaar wil ik graag een topic organiseren waar je een eindejaarsbericht kan plaatsen. Het is alweer 8 december en het aftellen tot Oudjaar en Nieuwjaar is begonnen! 2015 staat voor de deur en 2014 is al bijna weer geweest. Dit topic is bedoelt om een user, een groepje users of wie dan ook op Quizlet te bedanken voor iets in 2014. Maakt niet uit hoeveel users of hoeveel topics waar je vaste groepjes hebt. c:

    Ik wens jullie allemaal fijne feestdagen en een gelukkig 2015; moge het voor jullie allemaal een mooi jaar worden.

    Liefs,
    Myke

    Update: Hoi allemaal! Ik lees dat sommige van jullie hier geen vrienden hebben. Ik snap dat het niet leuk is als er mensen zijn die lijstjes opnoemen en sommige mensen meermaals voorkomen. Ik heb daar niet bij stilgestaan en het spijt mij daarvoor. Ik heb dit topic niet gemaakt met de gedachte om alleen je vrienden hier een shout-out te geven. Dit topic is ook bedoeld om iemand te bedanken voor dat mooie verhaal, dat leuke gesprek, dat ontroerende gedicht, de steun toen je het nodig had, de hulp bij een verhaal, een reactie of compliment die jou gelukkig maakte, etc. Het is voor iedereen. En ook voor jezelf. Je mag trots op jezelf zijn, op je creaties, op wat je heb bereikt en wat jij belangrijk vindt. Liefs, Myke (flower)

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 14:56 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    TomRiddle schreef:
    (...)

    Was die er niet? Ik accepteer je echt niet hoor. Tsss.


    D: *huiltinhoekje*

    @Jarne: Dat staat er niet? Zie je die 'en jongen' er niet achter staan? Ö


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Vergilius schreef:
    (...)

    D: *huiltinhoekje*

    @Jarne: Dat staat er niet? Zie je die 'en jongen' er niet achter staan? Ö


    Je hebt het aangepast!

    Hihi, maar graag gedaan.^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Vergilius schreef:
    Eindelijk komt de mijne dan weer!

    Alvorens wil ik graag héél The Nightclub bedanken. Ik zit nog niet verschrikkelijk lang in The Club, maar meisjes, jullie zijn geweldig. Het is er altijd vreselijk gezellig, en ik vind het geweldig om jullie spam te lezen tussen het leren door.
    Het bijzondere aan jullie, is dat jullie mij accepteren zoals ik ben. Geen 'eerste-blik-labels' plakken. Ik wil jullie bedanken omdat jullie dat doen, mij aanvaarden.

    Annemarije/Mulleroni
    Marijsel! Mijn Dubsmash-verslaafde-die-geen-filmpjes-kan-plakken. Jou wil ik bedanken omdat ik met jou gewoon vet random kan zijn, lelijke snaps kan sturen en jou kan belasten met mijn spam en troubles. Ik kan met jou stiekem mensen vernederen en roddelen. Praten over 'struggles in life', like mager blijven. :c Enkel met water en sporten kan dat. Luie kinders dat we zijn. :'D
    Wat me vooral heel erg aan je opvalt, is dat je uitermate nieuwsgierig bent. ^^. Vind ik cute. (: ooit zal ik je wel eens vertellen waarover die story gaat Verder wil ik je nog bedanken voor de waarschuwen van zes maanden geleden. Ik wens jou een prettig 2015 met veel spam en smut (en vriendschap ö) van mij en nog een mooie relatie met je lekkere Jordy.


    Okay, er komen nog. Ben nu gewoon te lui om verder te typen. D:

    Update: En Jarne. (:

    Heb ik je ooit verteld hoe lief jij wel niet bent? For real - dit is echt heel erg lief van je. <3


    Pretty is just a pretty word.

    Tijd om sentimenteel te worden.

          KiIi – F. & Gardenzio – Maia.


          Fluppie, ik ben zo trots op jou. Je bent zo'n slim, eigenwijs rotkind. Je hebt altijd zo'n grappig sarcastisch antwoord klaarstaan, waarbij ik je altijd zin heb om je dood te knuffelen.
          Maia, omdat je mijn tweelingzus bent. (*kuchum* En je me aan Liar Game hebt geholpen *kuchum*). Ook omdat je mijn stomme raccoon bent. Hier, vreten, zwartwitte bajesklant.
          Omdat jullie mijn zussen zijn: Deal with it, bitches. Happy-fucking-2O15. Op nog een jaar dat we Fluppie kunnen plagen (en dat ook met veel plezier doen). I love you guys.

          Ifangirl – Violet.
    Omdat je de beste p.i.m.p. ever bent en altijd wel een schouder vrij hebt waar ik op uit kan janken. Dat 2O15 maar een liefdevol en goed jaar wordt!

          Vilhena – Moams.


    Soms hebben wij onze ups en onze downs, maar dat is in elke vriendschap wel zo. Ik heb altijd gedacht dat vriendschappen niet voor mij waren weggelegd en ze altijd stuk gingen, maar voor het eerst ging ik geloven dat vriendschappen misschien wel voor mij bestemd waren. Dat vriendschappen niet altijd stuk hoefden te gaan. Ik zou heel lang een berichtje erover kunnen schrijven dat jij altijd voor mijn gezeur klaarstaat en dat je een fantastisch en leuk iemand bent, maar dat doe ik niet – in de hoop dat jij zelf ook inziet dat jij een fantastisch persoon bent en dat je er vertrouwen in hebt dat de vriendschap goed gaat C: Nog zoiets wat ik zo leuk vind aan jou: Je bent altijd zo opgewekt en blij en positief. Wauw. Nog nooit heb ik zo'n persoon als jou leren kennen. Fuck those who talk bad about you – cuz' you are fucking amazing, babe.
    Op dat 2015 maar een super bad-ass jaar gaat worden vol met leuke, goede momenten! <3

          Gibbs – Yolanda (Stan).
    Het verbaasd mij hoe snel wij in zo'n korte tijd zó vaak met elkaar gingen praten. Ik zag je voorheen weleens op het forum voorbij komen, maar ik wist niet dat je voor mij een goede vriendin bent gaan betekenen. Je bent zo'n gekke, rare meid, maar vooral zo'n uniek en mooi iemand. Ik hoop dat ik je nog veel langer ga kennen en met je mag/kan omgaan, want anders weet ik ook niet wie mijn fantastische Stanmatey moet zijn. Vooral omdat er helemaal niemand is die jouw plekkie in kan nemen! Cheers op een gelukkige 2O15, want het werd wel eens tijd dat ook jij je positieve jaar krijgt, Panda.
          P.s. Het is 'drowning' dat verdrinking betekend, stan-dear.

          Donar – Iris.
    We praten de laatste tijd zelden, maar ik wil je toch laten weten dat ik je dankbaar ben. Je luistert naar mijn verhaal, ook al ben je druk bezig en heb je het zelf ook niet echt al te goed. Bedankt dat je me een luisterend oor geeft wanneer ik door de bomen het bos niet meer zag en vooral wanneer ik dacht dat mij geen luisterend oor werd gegund. Daarnaast ben je een goede schrijfster en heb ik genoten om met je te RPG'en. Ik hoop dat in dit jaar je veel leuke, positieve dingen te wachten staat en 2O15 een goed jaar voor je wordt!

          Assassin – Nikki.
    Voor de rechtstreekse opmerkingen die ik waardeer. Het mag misschien bot geformuleerd zijn, maar dat is het fijne eraan (ik weet waar ik van op aan kan) – want ik geloof niet in neppe uitspraken. Men is niet aardig en de wereld is cruel, dus waarom quasi aardig doen? Ik waardeer je eerlijkheid die recht-door-zee is. Alvast een gelukkig nieuwjaar.

          Intrepidae – Michelle.
    Ik heb altijd zo'n plezier om met jou te RPG'en. Meestal heb ik wel enkele dubieuze gedachten over het RPG'en samen met iemand en twijfels of het nou wel goed is wat ik doe, maar bij jou heb ik het gevoel dat mijn schrijfvaardigheid toch niet zo erg en slecht is als ik dacht. Je bent een goede en fijne schrijfster en ook jou wil ik een gelukkig en liefdevol jaar wensen!

          Setsunai – Amparo & Nareen – Janine.
    Omdat jullie me elke keer weer ontroeren met jullie schrijfsels. Wat dit ook is, een verhaal of RPG, jullie hebben de kracht om dingen prachtig te omschrijven en mij in te laten leven. Bedankt daarvoor. Jullie weten niet hoe belangrijk het voor mij is om een leuk schrijfsel te lezen.

    Dit is toch wel wat langer geworden dan ik dacht..
    Oh well. Ieder ander hier op Quizlet nog een gelukkig nieuwjaar toegewenst. Op nog meer fantastische schrijfsels en creatieve ideeën.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2014 - 23:53 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Woeeeh, dit wil ik ook nog doen (: Be prebareddd...

    ChandlerBing •       Met jou praten over jongens, Disney en onze verhalen is echt geweldig. En praten over alle andere dingen waar ik nu niet op kom, is ook uiterst leuk, natuurlijk :3 Ik word er in ieder geval altijd wel blij van en het is altijd leuk om grappige ships te bedenken voor ons schrijversgroepje en personages uit onze verhalen (instituut en jongerencamping vooral <3 ) Echt awesome dat we deze zomer (of was het nog lente?) bij jou mochten logeren. Dat was echt epic!
    Je bent iemand bij wie ik me op mijn gemak voel en jouw positieve kijk op dingen is geweldig.

    AidanTurner •       Ik ken je eigenlijk via Natas en ook nog niet zo lang, maar ik ben heel blij dat ze vroeg of jij ook mocht komen met het paasweekend van dit jaar (: Ons kampeer"avontuur" bij Castlefest had ik niet zonder jou willen meemaken en ik hoop dat we in het volgende jaar nog meer awesome dingen samen doen!
    Soms ben jij echt te lief voor de wereld :3 Awesome, maar laat het niet je valkuil worden. Ik vind je geweldig en iedereen die dat niet vindt, is stom. :D Ik wil je ook nog bedanken dat je altijd zo goed op me 'past' als we ergens zijn, zoals wanneer je zegt dat er een stoeprand aankomt en dat zonder dat ik dat ooit van je heb gevraagd (bloos)

    BattousaiDKM •       Het is jouw schuld dat ik Sword Art Online nu al twee keer heb gekeken terwijl het niet het goede moment was! :P Maar ach. Als BABYMETAL ooit naar Nederland komt, moeten we daar serieus heen. No matter what! En ik vind dat we nog steeds ergens samen Italiaans bier moeten scoren. Maar dat moet dan maar in het nieuwe jaar (: Nog heel erg bedankt voor al je jongens-advies (een deel ervan was niet eens voor mij, maar ik lees het natuurlijk wel, muhahah )
    Onze gedeelde interesse in Japan en (Italiaans) eten is genius.

    Scorpion •       Haha, ik weet nog dat onze gesprekken altijd stilvielen in de Zwerm als Rosanne weg was :P Maar nu kan ik - en dat geld voor iedereen van de schrijf-hyve - overal over praten. Of het nou leuke of grappige dingen zijn of problemen. We schrijven al vijf jaar met elkaar en ik heb daar echt wel van geleerd! Many thanks :3
    Ik had nooit gedacht dat het internet voor reallife vrienden kon zorgen, maar je bent iemand geworden die ik vertrouw en die mij naar mijn eerste concert heeft gesleept n.n En het is ook wel jouw schuld dat mijn vroegere Midden-Aarde fascinatie weer is opgebloeid. (: Ik wil je nog heel veel succes wensen met Luodisade in 2015 en ik duim dat het een bestseller wordt (:

    Niphredil •       Discussies met jou over politiek, gesprekken over boeken en gedichten, jouw grappige uitgaansverhalen en noem maar op waardeer ik heel erg. Ik hecht altijd veel waarde aan je advies en als jij iets opschrijft, verandert dat in goud. Het is jaloers-makend, maar daarnaast gewoon nog vel geweldiger om te lezen. =^^=
    Ik vind het best wel jammer dat we elkaar zo weinig zien. Je bent iemand waarbij ik altijd rustig word, ook als we in de chat praten en dat is fijn. Heel heel heel veel plezier in Aberdeen! Wordt vast en zeker een super-ervaring :'D

    WenseKronik •       Volgens mij lach jij altijd of in ieder geval als we praten (: Bij Marjanne kwam ik 's nachts in ieder geval niet meer bij om jou en Marge. Van jou word ik altijd vrolijk, zelfs van de manier waarop je schrijft :3 We moeten echt Carnavallen in Den Bosch, want ik wed dat dat hilarisch wordt.
    Hopelijk kunnen we in 2015 dan eens afspreken zonder OV-trouble, haha. Is dat ooit in één keer goed gegaan? ;'p

    Ignatius •       Ik ben echt een wereldreiziger, zo vaak als ik in Braboland ben geweest, maar het is altijd gezellig (: Meestal gaan onze discussies echt nergens over, maar ze vermaken me wel n.n Het is echt te vreemd dat ik je nog geen jaar geleden nog nooit had gezien en nu kom ik zo'n beetje langs wanneer ik wil, gnegne.
    Je wou (of wilde, want het mag allebei :3) geen sentimenteel bericht. Nou, jammer dan! Ik bedank je toch voor al die keren dat ik mocht komen en blijven slapen, want het gebeurt me niet vaak dat ik me ergens echt op mijn gemak voel n.n. Bij deze ga ik jou ook ergens de schuld van geven en dat is dat Godus een ware afleiding is geworden en daar ben jij wel degelijk de oorzaak van ;'p maar dat zal ik proberen te relativeren.

    Cordeliae •       Al die uren die we in Instituut gestoken hebben, koester ik, ook al schrijven we daar nu niet meer zo vaak. Daardoor had ik nooit mijn interesse in geofictie (het copleet uitdenken van nieuwe werelden / landen) ontdekt en ik heb nog steeds ideeën voor het eiland Montserrat (: Ik vond het heel leuk dat ik je laatst weer een keer gezien heb, want dat is echt te weinig!
    Ik wens je een heel gelukkig en gezond 2015 toe! Dat verdien je wel na alles, vind ik. We moeten binnenkort ook maar weer met zijn allen afspreken om je verjaardag nog te vieren! Niet vergeten :'P


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik bedank mensen niet aan het einde van het jaar, ik bedank ze het hele jaar door voor hun vriendschap. (cat)
    De mensen waar ik mee omga, weten wel dat ik hen bedoel.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Aah dankjewel Alies. <3
    Dat is echt heel lief.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Aaaahw Alicia wat een superlieve persoonlijke verhaaltjes! Dankjewel :3 En hoewel het niet in het topicstaat, denk ik ook zo over jou. Mijn schrijfvriendinnetjes zijn echt een heel belangrijk deel van mijn leven geworden en ik kan me niet voorstellen dat ik zonder onze zwerm zou moeten...

    Edit: Sorry Jeff. Mijn schrijfvriendjes zijn ook wel een beetje belangrijk. :P

    [ bericht aangepast op 16 dec 2014 - 10:06 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Mijn uitgebreidere 'dankwoord':

    Metamorphmagus: Ik wil je eerst bedanken voor je lieve, persoonlijke verhaaltje in dit topic. Jij bent de reden dat ik dit uitgebreide verhaal nu ook typ: jij hebt mij laten weten hoe je over mij denkt en ik wil jou ook graag laten weten hoe ik over jou (en de rest) denk.
    Ik heb je niet voor niets genomineerd voor Slimmerik van het jaar bij de meest onserieuze verkiezingen. Jij weet werkelijk overal wat van en hoewel dat soms ontzettend irritant is (dan denk ik iets te weten maar weet jij het tóch weer beter), vind ik het ook ontzettend knap en bijzonder dat jij al dat soort dingen onthoud. De laatste tijd praat ik het allermeeste met jou en eigenlijk vind ik onze gesprekken altijd leuk. Zoals jij ook zegt, we kunnen het over jongens hebben, over vriendinnen, over serieuze onderwerpen maar ook minder serieuze onderwerpen... Eigenlijk kan ik alles wel bij jou kwijt. En als ik dan echt iets van mijn hart moet, ben jij ook eigenlijk altijd degene die online is.

    Cordeliae: Ik ken jou inmiddels ook alweer heel lang en hoewel je de laatste tijd iets minder actief bent, ben ik wel heel blij dat ik je heb leren kennen. We hebben elkaar voor het eerst écht gesproken (via de telefoon) toen het ging over ons boekje, waar ik nog steeds trots op ben. Het is maar dun, wordt nauwelijks verkocht en is misschien ook niet het beste opgebouwd, maar dat zal altijd mijn eerste boek zijn (zelfs al zou ik, mocht het ooit gebeuren, een bestsellerauteur worden) en ik ben heel blij dat ik dat met jou deel.

    Ignatius: Eigenlijk ken ik jou nog niet eens zo extreem lang: in ieder geval veel minder lang dan de rest. Ik ben pas met jou gaan praten toen Hyves bijna opgedoekt was en heb je toen pas leren kennen. Soms denk ik wel eens dat jij niets serieus neemt, maar ik vind het wel ontzettend gezellig om met jou te kletsen en onzin te praten over tuinkabouters en trouwerijen (al gaat de onze inmiddels niet meer door, volgens mij). Als Alicia niet online is, dan ben jij er wel. En hoewel ik geen discussies meer met je aanga (jouw argumenten zijn zo raar dat het onmogelijk is een discussie te winnen), vind ik het nog steeds erg gezellig om met jou te praten. En als ik zeg schrijfvriendINNETJES, dan val jij daar gewoon onder ^^

    BattousaiDKM: Je bent bij onze groep gekomen omdat je een vriend van Jeffrey bent, maar inmiddels hoor je er gewoon bij. Je relatie-advies ben ik je nog steeds dankbaar voor, ook al heeft het voor mij helaas niet uitgewerkt. Ik vind het wel heel fijn dat je met ons meedenkt. Verder begrijp ik je soms niet om de Japanse en Italiaanse dingen die jij altijd met Alicia bespreekt, maar ik vind het wel grappig. Ik vind het ook erg leuk dat je zo enthousiast bent over je kok-zijn en hoewel het niet mijn motto is, kan ik de jouwe wel waarderen.

    AidanTurner: Ik ken jou nog helemaal niet lang en ik heb je nu nog maar één keer gezien, maar ik word altijd vrolijk van jouw enthousiasme. Je bent een superlief meisje en ik vind je dan ook echt een toevoeging aan onze vriendengroep. Je staat heel positief in het leven en dat waardeer ik, net als dat ik het waardeer dat jij altijd vol enthousiasme mijn verhalen leest en ook superleuke reacties achterlaat.

    Niphredil: Allereerst vind ik het ontzettend leuk dat ik vanaf januari in jouw kamer mag. Jij bood het mij aan en ik had meteen zoiets van: ja, dat ga ik doen! Ik vond het dan ook erg gezellig toen ik bij je gelogeerd heb in de kamer die binnenkort (tijdelijk) de mijne word. We hebben erg gelachen om alle topics en verhalen op Quizlet; jij liet me alles zien wat je ontdekt had en ik vond het hilarisch. En natuurlijk hebben we samen nog 'Love at first kiss' gezien, wat ik nog steeds het meest belachelijke programma ooit vind (maar het is ook wel ontzettend grappig). Ik wil verder graag zeggen dat ik er echt een liefde is opgebloeid bij mij voor jouw schrijfstijl. Ik weet niet hoe je het doet, maar jouw woorden lijken op het papier te dansen en schetsen een beeld die voor mij écht wordt. En het is ook ontzettend knap dat jij het voor elkaar hebt gekregen dat ik een gedicht van je ben gaan waarderen; ik ben totaal niet geïnteresseerd in poëzie, maar je gedicht over stervende personages vind ik fantastisch.

    WenseKronik: Wij hebben nooit echt samen geschreven en je bent ook niet heel erg veel online. Ik heb je echter nu twee keer gezien in real life en ik vond je beide keren ontzettend gezellig. Druk, enthousiast, jij bent een echte sfeermaker en ergens ben je ook zo gek als een cent. Ik kan altijd erg om je lachen en ik vind je een superlief meisje. Ook al schrijven we niet veel samen, ik ben blij dat jij ook bij ons in de Zwerm zit en ik hoop dat ik je nog vaker ga zien!

    Scorpion: Ik denk dat ik jou het langste ken van al mijn schrijfvriendinnen/vrienden. Toen ik begon op de Schrijfhyve, was jij mijn allereerste aanspreekpunt. Mijn personages hadden het meeste met de jouwe te maken en dat is eigenlijk altijd zo gebleven; in vrijwel elk verhaal waaraan wij beide meedoen, is één van mijn personages wel verliefd op die van jou. Je bent altijd een luisterend oor en geeft tips en bied je hulp aan. Ik vind het heerlijk om met jou over MSV's en personages te praten en geniale plannen te bedenken - dat laat mij weer zien hoeveel ik eigenlijk van het schrijven houd. Ik vind het ook heel lief dat je, ondanks dat ik nog stééds geen verhalen van jou lees, jij de mijne wel steeds bijhoudt. Ik vind jou ook oprecht een ontzettend goede schrijfster: je weet dingen heel mooi te verwoorden, hebt altijd plannen die tot in de puntjes kloppen en jouw personages komen echt tot leven.

    Al met al ben ik heel erg blij met jullie. Ons groepsgesprek is voor mij een digitaal dagboek geworden en ik geloof oprecht dat mijn leven er zonder jullie heel erg anders had uitgezien.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik heb niemand om te bedanken en ik weet zeker dat ik niet zo belangrijk ben voor iemand anders. Ik ben echt heel veel mensen waar ik in het begin een leuke band had op Quizlet die nu niet meer praten met mij. Dus mijn bedankje gaat uit naar de Crew en dat geld van Moderator tot Betareader en noem maar op.

    MrsSheen schreef:
    Ik heb niemand om te bedanken en ik weet zeker dat ik niet zo belangrijk ben voor iemand anders. Ik ben echt heel veel mensen waar ik in het begin een leuke band had op Quizlet die nu niet meer praten met mij. Dus mijn bedankje gaat uit naar de Crew en dat geld van Moderator tot Betareader en noem maar op.


    Ik wilde hier al heel lang reageren, maar wist nooit goed wat zeggen. Dit omschrijft het eigenlijk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Prancer schreef:
    (...)

    Ik wilde hier al heel lang reageren, maar wist nooit goed wat zeggen. Dit omschrijft het eigenlijk.


    GrumpyCat schreef:
    Prancer: Ik vind jou echt een ontzettend lieve meid en ik vind het leuk om te zien hoe je zo enthousiast kan zijn over Disney. (Disney is ook gewoon awesome tho) Ik heb ook gezien dat je het niet altijd even makkelijk hebt gehad dit jaar en ik hoop dat het volgend jaar allemaal iets makkelijker/beter en prettiger mag verlopen met mensen die op jouw pad komen. Ik hoop het aller beste voor je voor het komende jaar (:


    Rekkles schreef:
    Ook Evelien/Prancer wil ik niet vergeten, omdat ze mijn persoonlijke held is op vlak van talen en vakkundige wijsheid :3

    [ bericht aangepast op 16 dec 2014 - 11:51 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Naawh, guys echt superlief van jullie. Hier dan maar mijn dankwoord.

    Als allereerst Scorpion.
    Ik ben écht superblij dat ik jouw heb leren kennen via Quizlet. Ik vind je echt een supertof mens. Je bent heerlijk straight to the point en draait nergens om heen, waardoor je mij af en toe weer met beide voeten op de grond zet. Daarnaast ben je serieus waar een geweldige schrijfster en sla ik nog steeds af en toe stijl achterover bij jouw stukjes. Ik vind het echt awesome dat we samen een verhaal schrijven. God, wat was ik nerveus toen ik de eerste keer naar Hoofddorp reisde om jouw te meeten. Dat was gelukkig allemaal voor niks want we raakten meteen aan de kwebbel. Ik kan echt alles bij jouw kwijt en daar ben ik je heel dankbaar voor.
    Oja, ik wil je ook nog even bedanken voor het engelengeduld wat je met me hebt xD. Ik ben niet altijd even snugger en vergeet heel snel dingen, dus ik begrijp jouw nominatie voor 'Dombo van het jaar' maar al te goed xD.

    Metamorphmagus
    Alicia. Ik ken jullie allemaal nog niet zo heel lang, maar wat ben ik blij dat ik jou hebt ontmoet via Natas. Je bent echt een geweldig mens en wat kan ik heerlijk met je lachen. Je weet me altijd wel op te vrolijken. Daarnaast kan ik heel fijn met jouw praten, over alles. Ons avontuur op Castlefest is zeker onvergetelijk en ik hoop nog zoveel meer awesome dingen met jouw te gaan doen. Ik vond het echt superlief dat je met mijn verjaardagsfeestje helemaal naar Almere bent gekomen. Je bent zeker weten een onmisbaar persoon geworden in mijn leven, net als de rest van jullie!

    ChandlerBing
    Marjanne, ook jou heb ik ontmoet via Natas. Je bent zoals de andere al zeggen een heerlijk nuchter persoon en een persoon waar je heel fijn mee kan praten. Ik vind het leuk om te horen dat ik je opvrolijk met mijn overenthousiaste reacties. Jouw ken ik ook nog niet zo lang en ik was een beetje verrast toen ik met de rest naar jouw toe mocht komen. Wat was dat een wereldreis. Ook toen was ik vreselijk zenuwachtig, maar ook dat was nergens voor nodig. Ik heb het echt vreselijk naar mijn zin gehad bij jouw thuis. Je bent al net zo geweldig als de rest. Ik vind jouw verhalen geweldig en ik ben echt verliefd op je schrijfstijl.

    Ignatius
    Wat lach ik me af en toe helemaal krom om jouw reacties in de chat. Je hebt een goed stel hersens en volgens mij vind je het heerlijk om te discussieren. Ik ken je nog niet zo heel lang en praat eigenlijk helemaal niet veel met jouw, maar als we wel praten is het altijd leuk en gezellig^^. Het was ook heel gezellig bij Alicia thuis en we moeten echt vaker afspreken met zn allen.

    BattousaiDKM
    Jouw ken ik eigenlijk niet zo heel goed, omdat ik je bijna nooit spreek. Maar je lijkt me een heel tof persoon. Als je in de chat bent is het altijd gezellig ^^.

    Niphredil
    Jouw ken ik ook nog niet zo heel lang, maar de keren dat ik je heb gesproken was het heel gezellig. Je bent echt een vreselijk gezellig mens en ik hoop je zeker nog vaker te kunnen zien, dus we moeten maar gauw weer met zn allen afspreken.

    WenseKronik
    Ik val vreselijk in herhaling. Jouw spreek ik ook niet zo heel vaak, maar de keren dat ik je spreek is het gezellig. Je bent een heel gezellig persoon en het was dan ook echt een feestje met zn allen.

    Cordeliae
    Ik heb jou tot nu toe alleen via de chat gesproken en het is zoals altijd gezellig. Jouw enthousiasme voor het schrijven is vreselijk aanstekelijk en de keren dat ik met je heb geschreven bij Instituut, waren erg leuk! We moeten echt gauw met zijn allen afspreken ^^.

    Gisborne
    Wat ben jij een ontzettend lief persoon. Ik heb jouw nog nooit gemeet, maar we kunnen echt over alles praten op Q. We helpen elkaar door schrijfdilemma's heen en staan altijd voor elkaar klaar. Ik wordt altijd ontzettend blij van jouw reacties bij mn stories! Ik zou jou niet meer kunnen missen op Q.

    LynnBlack
    Ook jou heb ik nog niet gemeet, maar dat gaat er zeker komen. De laatste tijd spreken we elkaar niet zo vaak meer, maar de keren daarvoor was het altijd vreselijk gezellig. Ik kan echt lachen om jouw humor en reacties. Je bent een topper!

    Daarnaast heb ik nog wat andere mensen gesproken en sommige ontmoet, waarvan ik niet alle Qnamen meer weet. Ook jullie wil ik bedanken!
    Kiriel Anatidaephobia DreamerN Lucid Vibes en de rest waarvan ik de Qnamen niet meer weet.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2014 - 12:17 ]

    Toen ik net even m'n vriendenlijst afging, ben ik er achter gekomen dat ik echt nog amper mensen spreek, wow.
    Ik wens heel Quizlet een geweldig jaar toe! (:


    Scandal/Erica, ik wil je niet alleen bedanken voor alles wat je doet voor Q, maar ook voor je berichtje op Facebook voorbije zomer. Ik werd oprecht gelukkig van je gelukwensen voor mijn wedstrijd en ik was eerlijk gezegd echt verbaasd dat je nog wist dat ik daar het jaar ervoor ook had meegedaan. Tevens vind ik je porretjes op FB heel leuk, haha. Voor 2015 wens ik je heel veel kajakplezier toe, minder stress en ik hoop dat we samen aan de 1000 porretjes kunnen geraken! :D

    Teale/Saartje, jouw snaps maken me echt heel erg blij! Ik ken je misschien slechts 'oppervlakkig', maar je bent een schat! Veel liefs en een fijn jaar toegewenst! c:

    Kramer/Gab, bedankt voor alles, meid. Ik kom misschien niet meer zo vaak langs als vroeger in 't topic, maar weet dat je altijd een plaatsje in mijn hart zult hebben! Als je ooit iemand nodig hebt om mee te praten, ik ben er voor je. De moed nooit opgeven. Ik hoop dat 2015 beter wordt dan 2014 en dat je geniet van de positieve dingen in het leven. Veel liefs. <3

    Hennig/Lieke, weet dat je altijd één van de beste dingen zult zijn die Q me gegeven heeft. Maakt niet uit wat er gebeurt, voor mij blijf je de enige Larry shipper die even gek is als ik. In 2015 hoop ik dat alles goed komt met je thuissituatie, en dat je veel mensen mag meeten. Ik zal er altijd voor je zijn; 'Always in my heart'. ^^ Ik houd van je! <3

    Ralston/Sarah, bedankt voor al je sarcastische opmerkingen, je kan m'n dag op slag goed maken daarmee! Ik vind het verschrikkelijk dat ik niet eens weet hoe het met je gaat, maar ik beloof dat ik daar volgend jaar wat ga aan doen! Voor 2015 wens ik je veel gefangirl toe over David en heel veel geluk! (:

    Mallory/Marlijn, bedankt voor alle snaps waarmee je m'n dagen zo hebt opgefleurd! En duizendmaal sorry voor alle screenshots die ik al gemaakt heb. :x Je bent altijd zo goedgezind en ik vind je gewoon een heel leuk meisje. Moge 2015 nog veel mooie snaps opleveren! Ik wens je het allerbeste. <3

    Memoria/Aniek, in tegenstelling tot je zus heb ik van jou totaal geen screenshots, omg. D: Moet ik dringend verandering in brengen, jaja. ^^ Maar alleszins, je bent een kjoetie en ik houd heel erg van je, hihi. Ik wens ook jou een geweldig nieuw jaar toe met E.! ^^ Veel liefs en dikke knuffel. <3

    Brego/Miriam, ik mis je snaps! En de tiny's met al de rest. Ik mis jou gewoon. D: Maar in 2015 ga ik proberen vaker langs te komen. c: Je bent een geweldig persoontje, vergeet dat nooit! Ik wens je voor komend jaar veel geluk en gefangirl en veel mooie columns, haha! I love youuu. <3

    Aline, Noek, Marie en al de andere van het 1D topic, ook jullie wens ik een geweldig 2015 toe! Ik hoop dat jullie 1D live kunnen zien en dat jullie gewoon gelukkig zijn. (:

    Aan alle lieverds van het Awesome Topic, en alle mensen die er ooit gezeten hebben: ik hoop oprecht dat 2015 een geweldig jaar wordt voor jullie! c:

    Gwych/Loeka, Vergilius/Aurora, ik ken jullie (nog) niet zo goed, maar ik ben er zeker van dat we in 2015 veel gaan praten en we goed bevriend gaan worden! Ik wens jullie een heel fijn jaar toe. (:

    [ bericht aangepast op 20 dec 2014 - 16:19 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nickelback schreef:
    Toen ik net even m'n vriendenlijst afging, ben ik er achter gekomen dat ik echt nog amper mensen spreek, wow.
    Ik wens heel Quizlet een geweldig jaar toe! (:


    Scandal/Erica, ik wil je niet alleen bedanken voor alles wat je doet voor Q, maar ook voor je berichtje op Facebook voorbije zomer. Ik werd oprecht gelukkig van je gelukwensen voor mijn wedstrijd en ik was eerlijk gezegd echt verbaasd dat je nog wist dat ik daar het jaar ervoor ook had meegedaan. Tevens vind ik je porretjes op FB heel leuk, haha. Voor 2015 wens ik je heel veel kajakplezier toe, minder stress en ik hoop dat we samen aan de 1000 porretjes kunnen geraken! :D

    Teale/Saartje, jouw snaps maken me echt heel erg blij! Ik ken je misschien slechts 'oppervlakkig', maar je bent een schat! Veel liefs en een fijn jaar toegewenst! c:

    Kramer/Gab, bedankt voor alles, meid. Ik kom misschien niet meer zo vaak langs als vroeger in 't topic, maar weet dat je altijd een plaatsje in mijn hart zult hebben! Als je ooit iemand nodig hebt om mee te praten, ik ben er voor je. De moed nooit opgeven. Ik hoop dat 2015 beter wordt dan 2014 en dat je geniet van de positieve dingen in het leven. Veel liefs. <3

    Hennig/Lieke, weet dat je altijd één van de beste dingen zult zijn die Q me gegeven heeft. Maakt niet uit wat er gebeurt, voor mij blijf je de enige Larry shipper die even gek is als ik. In 2015 hoop ik dat alles goed komt met je thuissituatie, en dat je veel mensen mag meeten. Ik zal er altijd voor je zijn; 'Always in my heart'. ^^ Ik houd van je! <3

    Ralston/Sarah, bedankt voor al je sarcastische opmerkingen, je kan m'n dag op slag goed maken daarmee! Ik vind het verschrikkelijk dat ik niet eens weet hoe het met je gaat, maar ik beloof dat ik daar volgend jaar wat ga aan doen! Voor 2015 wens ik je veel gefangirl toe over David en heel veel geluk! (:

    Mallory/Marlijn, bedankt voor alle snaps waarmee je m'n dagen zo hebt opgefleurd! En duizendmaal sorry voor alle screenshots die ik al gemaakt heb. :x Je bent altijd zo goedgezind en ik vind je gewoon een heel leuk meisje. Moge 2015 nog veel mooie snaps opleveren! Ik wens je het allerbeste. <3

    Memoria/Aniek, in tegenstelling tot je zus heb ik van jou totaal geen screenshots, omg. D: Moet ik dringend verandering in brengen, jaja. ^^ Maar alleszins, je bent een kjoetie en ik houd heel erg van je, hihi. Ik wens ook jou een geweldig nieuw jaar toe met E.! ^^ Veel liefs en dikke knuffel. <3

    Brego/Miriam, ik mis je snaps! En de tiny's met al de rest. Ik mis jou gewoon. D: Maar in 2015 ga ik proberen vaker langs te komen. c: Je bent een geweldig persoontje, vergeet dat nooit! Ik wens je voor komend jaar veel geluk en gefangirl en veel mooie columns, haha! I love youuu. <3

    Aline, Noek, Marie en al de andere van het 1D topic, ook jullie wens ik een geweldig 2015 toe! Ik hoop dat jullie 1D live kunnen zien en dat jullie gewoon gelukkig zijn. (:

    Aan alle lieverds van het Awesome Topic, en alle mensen die er ooit gezeten hebben: ik hoop oprecht dat 2015 een geweldig jaar wordt voor jullie! c:

    Gwych/Loeka, Vergilius/Aurora, ik ken jullie (nog) niet zo goed, maar ik ben er zeker van dat we in 2015 veel gaan praten en we goed bevriend gaan worden! Ik wens jullie een heel fijn jaar toe. (:


    Je bent fantastisch. Dankjewel, Meliss. <3


    Danmarks Dynamite.