• Hoi allemaal,

    Net als vorig jaar wil ik graag een topic organiseren waar je een eindejaarsbericht kan plaatsen. Het is alweer 8 december en het aftellen tot Oudjaar en Nieuwjaar is begonnen! 2015 staat voor de deur en 2014 is al bijna weer geweest. Dit topic is bedoelt om een user, een groepje users of wie dan ook op Quizlet te bedanken voor iets in 2014. Maakt niet uit hoeveel users of hoeveel topics waar je vaste groepjes hebt. c:

    Ik wens jullie allemaal fijne feestdagen en een gelukkig 2015; moge het voor jullie allemaal een mooi jaar worden.

    Liefs,
    Myke

    Update: Hoi allemaal! Ik lees dat sommige van jullie hier geen vrienden hebben. Ik snap dat het niet leuk is als er mensen zijn die lijstjes opnoemen en sommige mensen meermaals voorkomen. Ik heb daar niet bij stilgestaan en het spijt mij daarvoor. Ik heb dit topic niet gemaakt met de gedachte om alleen je vrienden hier een shout-out te geven. Dit topic is ook bedoeld om iemand te bedanken voor dat mooie verhaal, dat leuke gesprek, dat ontroerende gedicht, de steun toen je het nodig had, de hulp bij een verhaal, een reactie of compliment die jou gelukkig maakte, etc. Het is voor iedereen. En ook voor jezelf. Je mag trots op jezelf zijn, op je creaties, op wat je heb bereikt en wat jij belangrijk vindt. Liefs, Myke (flower)

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 14:56 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oef. Ik weiger iedereen op te noemen omdat ik weet dat is sowieso de helft vergeet.
    En ik wil mensen er niet mee kwetsen dat ik hun vergeet. Of dat ik hun juist opschrijf, dat kan ook.
    Al ga ik er toch echt een paar in het zonnetje zetten. Diegenen die het meest voor mij hebben betekend/betekenen.

    Als eerst natuurlijk mijn allerbeste Quizletmaatje; Artanis, Fae, Evelien, etc. etc.
          Ik houd het lekker simpel. Ik hou van je tot de maan en helemaal terug. Ver he. ^^

    Verder ook Frickfrack (mijn kleine Teefje, ookal ben ik 5 cm kleiner dan jou) want jij bent ook buiten Q nu een van mijn beste maatjes en asdfghjkl <3

    Sylvieeee (Zigger). Jij bent echt iemand waarvan als ik alleen al de naam zie staan, vrolijk van wordt. Ik hoop dat in 2015 ik je weer iets meer ga spreken c:

    Lieksell :3 (Hennig) Ik hoop dat 2015 onze leuke gezellige gesprekken weer terug gaat brengen en we elkaar weer meeten, natuurlijk.

    En natuurlijk iedereen van het Hobbit topic, het LOTR topic, het 5SOS fantopic, het Bastille fantopic, ehh...

    En al mijn geweldige lezers die ondanks mijn weinige updaten, mijn verhalen toch trouw blijven c:
    Ik hoop dat ik in 2015 mijn schrijfdraad weer kan oppakken en jullie kan bombaderen met badeendjes hoofdstukjes.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Oempf, ik was dit topic even uit het oog verloren. Anyway, ik begin.

    Allereerst wil ik Bamboe bedanken. Ik kan me ondertussen bijna niet meer herinneren dat ik je niet kende op Q. Je bent echt een fantastische meid en mijn beste Quizletmaatje. Je verhaalideeën zijn geweldig en ik hoop dat ik in 2015 nog meer van je kan lezen. Ik hou van je tot Pluto en weer terug en hoop dat ik je nog lang kan stalken :Y)

    BardTheBowman: Jij bent echt een toffe meid en ik ben blij dat ik heb leren kennen. Je reacties maken me vaak aan het lachen en het is leuk om met je te praten in de topics ^^

    Aletheia: Jij bent echt een hilarische droogkloot, haha. Het wordt tijd dat we eens afspreken om samen wortels of pistachenoten te gaan eten en jij me Zweeds kan leren :')

    Thangurel: Ik denk niet dat je het bericht nog ooit gaat zien, maar ik wil je toch bedanken voor het geduld je met me had en je goede raad. Ik hoop dat ik je in 2015 nog eens terugzie op Quizlet.

    Scorpion: Jou ken ik eigenlijk nog niet zo heel lang, maar ik weet in elk geval al een tijdje dat je bangelijk goed kan schrijven. Ik kijk er in elk geval naar uit om je boek te lezen ^^ Door de Hobbithype die jij veroorzaakt hebt ben ik langer op Quizlet blijven plakken dan in eerste instantie de bedoeling was. Je bent ook echt een superaardig persoon en ik kijk erg uit naar de meeting in Rotterdam.

    Last but not least wil ik de crew en Rutger bedanken, die Quizlet draaiende houden waardoor ik al deze fantastische mensen heb leren kennen ^-^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Oké dit gaat misschien wat lame klinken I am sorry
    maar ik wil eigenlijk iedereen bedanken die ooit de tijd heeft genomen om te reageren op wat ik zei. Dat betekent echt heel veel voor me - zelfs als je niet meer dan alleen 'ja' of 'nee' zei. Het is voor mij lastig om gesprekken en dergelijke aan te knopen en dat maakt mij vrij onzeker (ja, zelfs online). Het maakt me dus echt super vrolijk als ik zie dat iemand heeft gelezen wat ik heb gezegd en zelfs reageerde.
    Nu weet ik dat niet iedereen die met mij heeft gepraat dit gaat lezen en dat dit hoogstwaarschijnlijk niet veel betekent voor anderen, maar ik wilde het toch even kwijt.
    Dank jullie wel en heb een geweldig 2015.

    Ungoliant schreef:
    Oké dit gaat misschien wat lame klinken I am sorry
    maar ik wil eigenlijk iedereen bedanken die ooit de tijd heeft genomen om te reageren op wat ik zei. Dat betekent echt heel veel voor me - zelfs als je niet meer dan alleen 'ja' of 'nee' zei. Het is voor mij lastig om gesprekken en dergelijke aan te knopen en dat maakt mij vrij onzeker (ja, zelfs online). Het maakt me dus echt super vrolijk als ik zie dat iemand heeft gelezen wat ik heb gezegd en zelfs reageerde.
    Nu weet ik dat niet iedereen die met mij heeft gepraat dit gaat lezen en dat dit hoogstwaarschijnlijk niet veel betekent voor anderen, maar ik wilde het toch even kwijt.
    Dank jullie wel en heb een geweldig 2015.


    Ah, Evi. Ik snap je wel hoor c:
    Jij ook een geweldig 2015 natuurlijk!


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik kom hier een beetje laat toe gestruikeld en ik ben nu al vertederd door sommige berichten.
    Ik zal het kort houden, wat ik wil ook niet alles verklappen, want mijn kerstkaartjes zijn ook al geschreven en jullie weten ondertussen dat dat serieuze brieven zijn. De meesten weten sowieso al wat ik aan hen heb, maar om lekker sentimenteel te blijven zal ik ook maar even iets neerschrijven.

    Eerst en vooral wil ik Lieke (Armitage) bedanken. Meid, wat jij voor mij betekent is echt onbeschrijfelijk. Onze vriendschap toont aan dat er geen leeftijd op vrienden staat (en hopelijk ook geen houdbaarheidsdatum). Je weet altijd de juiste woorden te zeggen. Ik kan me nog steeds herinneren dat er een kaartje uit Nederland in de buis zat vol met sterretjes bekliederd op de envelop. Ik keek er zo dwaas naar toen mijn stiefvader er mee binnenkwam en er ook niks van verstond (en gurl, wat was ie nieuwsgierig). Je had door dat ik nood had aan een schouder om op te huilen zonder dat ik er om vroeg en je kaartje heeft me ontzettend gelukkig gemaakt op dat moment. Als ik het eens moeilijk heb kijk ik er ook altijd naar en krijg ik een ontzettend warm gevoel, want wat jij op dat moment hebt gedaan, heeft nog nooit iemand anders voor me gedaan. Je toont aan dat zelf de kleine dingetjes in het leven van een ontzettend grote waarde kunnen zijn. Omwille van die reden stap ik ook altijd naar je toe om te weten of iets niet over de streep is. Je bent neutraal, hebt geen vooroordelen over me en je inspireert me met de juiste woorden. Echt bedankt voor je vriendschap.

    Nikki (Assassin), vorige herfst en ook deze weet je me altijd sterk te houden. Op het moment dat ik met mijn problemen te kampen had, was jij degene de me kon helpen en het juiste advies geven. Je was ook een van de enige wie ik ze toevertrouwde en je lachte me er ook alles behalve mee uit. Als ik een paniekaanval krijg, weet jij me onder controle te krijgen. En het feit dat jij ook mij dingen toevertrouwd voelt echt speciaal, want ik had een lange tijd geen echte vrienden meer en jij hebt me aangetoond dat ook internetvriendinnen echte vriendinnen kunnen zijn. Dit jaar hou ik zeker geld achter om en tripje naar Nederland te kunnen betalen. Be prepared Dutch Meetings, Nana is coming!

    Erieka (Frosty), klinkt het raar als ik me vereerd voel als jij het waard vindt woorden aan mij te spenderen. Ik zie jou als een echte Quizletdiva, en mezelf als een onzichtbaar persoon. Het feit dat deze diva mij in vertrouwen durft te nemen is onbeschrijfelijk voor mij. Bedankt voor de steun en de kleine dingetjes in het leven. Ik weet dat je het nooit echt gemakkelijk hebt, maar ik geloof in jou en ik weet dat je op een dag de wereld perplex zal laten staan (en dat deed je nu al met een babystapje, want je bent een columnist geworden! Het feit dat ik jouw overwinning spannender vind dan de mijne zegt ook genoeg over hoe erg ik achter je sta).

    Kimberly (Aserah), bedankt voor je vriendschap. Wat een stomme trailerrequest niet allemaal te weeg kan brengen (niet dat de trailers stom zijn, maar je weet wat ik bedoel). Bedankt voor je steun, je bron van inspiratie en de toffe samenwerking.

    Fabiënne (Sura), je bent een toffe collega en het is gewoon fijn om met jou on- en offtopic bezig te zijn. Je inspireert me met kleine dingetjes en jouw reacties op mijn creaties zijn degene waar ik altijd naar uitkijk, want ze zijn recht uit het hart.

    Emma (KerstKrull), ik had nooit gedacht dat wij zo dicht bij elkaar zouden staan als nu. Ik vind het geweldig hoe we steeds elkaar in vertrouwen kunnen nemen en het spijt me echt dat ik al twee maal niet naar Nederland ben kunnen gaan. Ik beloof je, op een dag ben ik er echt. Stiekem inspireert je doorzettingsvermogen me ontzettend. Je blijft niet bij de pakken zitten en je maakt iets van je leven. Je bent open gebloeid tot een pracht van een persoon en je staat veel steviger in je schoenen dan ooit te voren. Prachtig om te zien gewoon.

    Nynk (Moth), je hebt gelijk dat je jezelf bedankt, en eigenlijk zou ik dat ook vaker eens moeten doen, want heel veel veroveringen heb ik aan mezelf te danken en niet aan een ander. Maar ik bedank je nu niet voor dit. Bedankt voor het maken van al mijn requestjes. Ik geniet werkelijk van elke creaties die je maakt. Bedankt om me hard aan te pakken, want je maakt me een harder persoon met je sterke persoonlijkheid. Je laat me streven naar hogere waarden en dat kan ik af en toe wel eens gebruiken.

    Erica (Scandal): wij zijn een mega-quizwedstrijd-organiserend-team. We rocked it and het was ontzettend fijn om te doen. Misschien tot op een volgende GMM of meeting, want de laatste was ontzettend fijn met onze duizend terrasjes.

    Als laatste wil ik mij crewcollega's bedanken voor de leuke en fijne samenwerking. We zijn het niet altijd met elkaar eens, maar samen staan we sterk. Ook de mensen uit de lolcommunity en het offtopic zijn geweldige mensen om mee te praten. Jullie tonen aan dat het best oké is om af en toe eens met een nieuw persoon te praten, want daar kunnen mooie momenten door ontstaan.

    Weet je wat: ik bedank ook nog eens iedereen, zowel de zichtbare als onzichtbare users, want iedereen maakt Quizlet tot wat hij is en tijdens het jubilieum hebt ik met mij eigen ogen kunnen zien dat we allemaal een gemeenschappelijk doel hebben: het beste voor Q, want Q is voor iedereen een thuishaven, op welke manier dan ook.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2014 - 19:55 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    oke omdat het dan maar moet hea :Y)

    Ten eerste wil ik de Quizlet crew bedanken, het is niet niks om een site te runnen. Ik wens jullie de beste wensen toe voor het nieuwe jaar!

    Sylvie
    Er gaat geen dag eigenlijk voorbij zonder dat we elkaar even spreken op facebook, en heel eerlijk gezegd ik hou van je gezeur (H) . Dat is Sylvie voor mij :D.
    Fijne feestdagen, het allerbeste gewenst voor 2015 en ik hoop dat ik je gezeur dan nog mag horen hahahaha.

    Nikki

    Jouw heb ik maar een ding te zeggen:





    Erieka

    Ook al praten niet meer zoveel dan eerst maar dat maakt niet uit. Je hebt je in het begin je problemen vertelt en naar mijn mening er goed uitgekomen.
    You are awesome, don't you ever, ever forget that!
    Het allerbeste gewenst in het nieuwe jaar!



    Aan die fantastische luitjes in het Sterek en Teen Wolf topic :

    Ik hoop jullie allemaal stuk voor stuk terug te zien in het topic volgend jaar :D



    En de rest van Q:

    Merry Christmas and a Happy Newyear!!







    Voor diegene die geen vrienden hebben, GB me maar :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Dankje, Nana! Dat is fijn om te horen. Alleen begrijp ik dat van het aanpakken/sterke persoonlijkheid niet echt?

    Ik wil jou graag bedanken voor je geduld en hulp bij LoL! En je ontzettend gave aanvragen altijd! Ik werk er altijd met veel plezier aan en voel me erg gewaardeerd. :3

    [ bericht aangepast op 20 dec 2014 - 19:54 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Moth schreef:
    Dankje, Nana! Dat is fijn om te horen. Alleen begrijp ik dat van het aanpakken/sterke persoonlijkheid niet echt?

    Ik wil jou graag bedanken voor je geduld en hulp bij LoL! En je ontzettend gave aanvragen altijd! Ik werk er altijd met veel plezier aan en voel me erg gewaardeerd. :3
    Ik had ooit eens meegedaan met een wedstrijd en je vond het goed, maar had het diepgaander verwacht, je verwachte dus meer van mij dan ikzelf. Dus je gaf me motivatie om hogere eisen te stellen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Ik had ooit eens meegedaan met een wedstrijd en je vond het goed, maar had het diepgaander verwacht, je verwachte dus meer van mij dan ikzelf. Dus je gaf me motivatie om hogere eisen te stellen.

    Oooh, ja! Ik schrok al, want ik dacht dat je bedoelde dat ik je altijd hard aanpak, haha. Wat zéker niet de bedoeling is.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Moth schreef:
    (...)
    Oooh, ja! Ik schrok al, want ik dacht dat je bedoelde dat ik je altijd hard aanpak, haha. Wat zéker niet de bedoeling is.
    Ah je hebt ook gewoon een sterk karakter en dat bewonderd ik nogal.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Bamboe schreef:
    (...)

    Ah, Evi. Ik snap je wel hoor c:
    Jij ook een geweldig 2015 natuurlijk!


    Dankjewel <3

    Ungoliant schreef:
    Oké dit gaat misschien wat lame klinken I am sorry
    maar ik wil eigenlijk iedereen bedanken die ooit de tijd heeft genomen om te reageren op wat ik zei. Dat betekent echt heel veel voor me - zelfs als je niet meer dan alleen 'ja' of 'nee' zei. Het is voor mij lastig om gesprekken en dergelijke aan te knopen en dat maakt mij vrij onzeker (ja, zelfs online). Het maakt me dus echt super vrolijk als ik zie dat iemand heeft gelezen wat ik heb gezegd en zelfs reageerde.
    Nu weet ik dat niet iedereen die met mij heeft gepraat dit gaat lezen en dat dit hoogstwaarschijnlijk niet veel betekent voor anderen, maar ik wilde het toch even kwijt.
    Dank jullie wel en heb een geweldig 2015.

    You're awesome.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Haha, Sharon, bedankt! xp


    16 - 09 - '17

    Wallace schreef:
    (...)
    You're awesome.


    (: That made me smile. Dankjewel!

    Avarosa schreef:

    Erieka (Frosty), klinkt het raar als ik me vereerd voel als jij het waard vindt woorden aan mij te spenderen. Ik zie jou als een echte Quizletdiva, en mezelf als een onzichtbaar persoon. Het feit dat deze diva mij in vertrouwen durft te nemen is onbeschrijfelijk voor mij. Bedankt voor de steun en de kleine dingetjes in het leven. Ik weet dat je het nooit echt gemakkelijk hebt, maar ik geloof in jou en ik weet dat je op een dag de wereld perplex zal laten staan (en dat deed je nu al met een babystapje, want je bent een columnist geworden! Het feit dat ik jouw overwinning spannender vind dan de mijne zegt ook genoeg over hoe erg ik achter je sta).


    Awwh, je bent geweldig <3

    HarleyQuin schreef:
    Erieka

    Ook al praten niet meer zoveel dan eerst maar dat maakt niet uit. Je hebt je in het begin je problemen vertelt en naar mijn mening er goed uitgekomen.
    You are awesome, don't you ever, ever forget that!
    Het allerbeste gewenst in het nieuwe jaar!



    Thank you (:
    Echt lief dat je dat zegt! Ik wens jou ook het aller beste in het nieuwe jaar (:
    Moge er nog vele geniale plaatjes gedeeld worden op Facebook!


    26 - 02 - '16