• Hoi allemaal,

    Net als vorig jaar wil ik graag een topic organiseren waar je een eindejaarsbericht kan plaatsen. Het is alweer 8 december en het aftellen tot Oudjaar en Nieuwjaar is begonnen! 2015 staat voor de deur en 2014 is al bijna weer geweest. Dit topic is bedoelt om een user, een groepje users of wie dan ook op Quizlet te bedanken voor iets in 2014. Maakt niet uit hoeveel users of hoeveel topics waar je vaste groepjes hebt. c:

    Ik wens jullie allemaal fijne feestdagen en een gelukkig 2015; moge het voor jullie allemaal een mooi jaar worden.

    Liefs,
    Myke

    Update: Hoi allemaal! Ik lees dat sommige van jullie hier geen vrienden hebben. Ik snap dat het niet leuk is als er mensen zijn die lijstjes opnoemen en sommige mensen meermaals voorkomen. Ik heb daar niet bij stilgestaan en het spijt mij daarvoor. Ik heb dit topic niet gemaakt met de gedachte om alleen je vrienden hier een shout-out te geven. Dit topic is ook bedoeld om iemand te bedanken voor dat mooie verhaal, dat leuke gesprek, dat ontroerende gedicht, de steun toen je het nodig had, de hulp bij een verhaal, een reactie of compliment die jou gelukkig maakte, etc. Het is voor iedereen. En ook voor jezelf. Je mag trots op jezelf zijn, op je creaties, op wat je heb bereikt en wat jij belangrijk vindt. Liefs, Myke (flower)

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 14:56 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Niphredil schreef:
    Okee, dit is nogal een opgave, maar ik ga er maar eens aan beginnen.

    Allereerst gaat mijn dank en liefde uit naar Scorpion, Cordeliae, WenseKronik, Ignatius en Metamorphmagus. Jullie zijn mijn alleroudste schrijfmaatjes, al vijf en een half jaar schrijven wij de meeste grote nonsens en ik ben dol op jullie allemaal. ChandlerBing, DelanoDKM en AidanTurner zijn daar door de loop van de tijd bijgekomen, maar ik hou van jullie minstens even erg. Ik hou van Natas haar ideeën, het feit dat Jeffrey alles weet, dat Alies en ik het zo vaak eens zijn en de intelligentie die ze bezit, Marjanne's enthousiasme, Roos' authentieke woorden en haar prachtpersonages, Delano's grappige verhalen en Lisa's aardigheid. Jullie steunen mij, mijn verhalen en gedichten en ik hoop dat ik dat ook voor jullie doe.

    Ten tweede gaat mijn dank uit naar de mensen van het Offtopic. Jullie zijn verschrikkelijk aardig en hebben er voor gezorgd dat ik me steeds meer thuis voel in de Quizlet-community.

    Ten derde wil ik Niniwa1 bedanken. Vanaf moment nummero uno op deze site heeft zij mijn creaties met liefde bedolven en ik doe dat graag ook bij haar.

    Ten vierde bedank ik alle mensen die mij ooit hebben verteld dat ze een stuk van mijn verhaal mooi vonden of mijn gedicht bewonderden. Ik ga geen lijsten met namen op noemen, maar jullie kunnen bedenken of jullie daarbij horen. Jullie zijn de mensen waarvoor ik dit met zoveel liefde doe en jullie zijn de drijvende kracht achter het feit dat ik met woorden blijf spelen.

    Ten vijfde wil ik graag de mensen bedanken die Quizlet Quizlet maken voor mij. Ik ken jullie misschien niet allemaal even goed, sommigen eigenlijk helemaal niet, maar jullie zijn de personen die in mijn hoofd springen als ik aan Quizlet denk, alsof jullie bij de site horen: Krull, Scandal, Square, Aldea, Avarosa maar ook gewone users zoals GrumpyCat, Overkill, Blade, Debbaut, Ungoliant, Scribe, Assassin, Dauth. Jullie maken Quizlet zo Quizletachtig.

    Verder wil ik alle users fijne kerstdagen en een nieuwjaar wensen. Moge jullie al het goeds van de wereld overkomen.


    Dat vind ik zo ontzettend leuk om te lezen. Ik had echt geen flauw idee dat ik op die manier toch nog een "bijdrage" heb aan Quizlet. Dankjewel.
    Ik wens jou ook geweldig 2015!

    Gibbs schreef:
    Laat ik mijn eindejaarsberichtje ook eens typen. (:
    En mijn excuses als ik iemand ben vergeten. Het zijn vet veel mensen geworden die ik iets wilde zeggen, en nu weet ik niet meer of ik per ongeluk iemand heb overgeslagen of niet. Het is althans niet mijn bedoeling om iemand te hebben overgeslagen. ;x

    Ten eerste aan iedereen die mijn gezeur (ja, ik vind dat ik vaak zeur, ghehe) over al mijn problemen heeft aangehoord zonder me te veroordelen of me te laten stikken:
    Aangezien het best een waslijst aan mensen is (denk aan de topics die ik erover heb aangemaakt en de vele mensen die daar o.a. ook gereageerd hebben) noem ik jullie niet allemaal bij naam. Maar ik denk dat je wel weet of je wel of niet in het rijtje thuishoort.
    Ik wil jullie echt enorm bedanken! Je weet nog niet half hoeveel het voor me betekend dat er mensen zijn die er gewoon écht voor me zijn en me willen helpen zo goed als dat ze kunnen. Velen weten namelijk wel dat in ''real life'' ik hier niet echt vrienden heb, wat het nog specialer voor mij maakt dat er mensen zijn die toch om me geven en naja. Dus naar mijn gezeik hebben willen luisteren en advies hebben gegeven en me hebben opgevrolijkt wanneer nodig. Echt waar, jullie betekenen meer voor me dan jullie zelf beseffen. <3

    Annemiek : Ja, jou wil ik natuurlijk ook bedanken! Voor mijn gevoel hebben we dit jaar ook meer contact met elkaar gehad, iets wat we vorig jaar aan elkaar beloofd hadden. Ik ben echt enorm blij om jou als vriendin te kunnen beschouwen, want je bent echt super! Je bent grappig, creatief. We kunnen ook serieuze gesprekken hebben en naja. Je bent gewoon top! Ondanks dat dit ook best een zwaar jaar was voor jou, vind ik dat je het super doet, en ik hoop echt dat 2015 een super jaar voor je worden zal!

    Sylvie: Sweetheart. Mijn sweetheart! Oke, de laatste tijd slaan onze gesprekken nergens op. RIGGLE RIGGLE RIGGLE, YEAH YEAH! DO THE RIGGLE, YEAH! Jwz. ^^
    Maaaarrr tussen als die onnozele en vage gesprekken door, hebben we heus wel zo onze momenten dat we serieus met elkaar over praten over wat dan ook. We verschillen dan best wel qua interesses en soms ook wel qua mening, maar dat maakt niet minder dat ik jou toch wel als een echte vriendin beschouw. Het is alleen wat jammer dat je niet dichterbij woont, haha. Maar gelukkig bestaat het internet er, anders had ik je wel helemaal nooit leren kennen, en dat zou ik dan wel erg jammer gevonden hebben.
    Lieve Sylvie, ook jij hebt het de laatste tijd helemaal niet makkelijk. Ik hoop voor jou dan dat 2015 voor jou gaat rocken (laat ik maar niet ''rigglen'' zeggen xd) en dat je aangenomen wordt bij iets en dus een baan krijgt, en dat gewoon alles goed zal gaan!

    Lucca: MIJN LIEVE STANMATEY! Om jouw term van ''stan'' eens te gebruiken. c: We gaan nu een tijdje met elkaar om, en je weet nog niet half hoe blij ik daarmee ben, because you're amazing! Je denkt misschien dan wel van niet, but I'm telling you the truth! Don't you dare to deny it! Ö
    Zoals je heus wel weet, heb ik best wel een laag zelfbeeld, en ik waardeer het dan ook best wel erg dat je me toch iedere keer weer tegenspreekt wanneer ik weer eens slecht over mezelf spreek. Je vrolijkt me op, en dat vind ik lief van je. (: Maar ondanks dat je mij opvrolijkt, moet je niet vergeten wat ik je zonet vertelde. Dat je zelf ook geweldig bent! En dat je dat niet mag vergeten. c:
    Ik hoop dat we nog langer met elkaar om gaan, EN DAMN YOU! TEACH ME YOUR FREAKING PERFECT DRAWINGSKILLS! ;O Oke, ik wilde ''drawning'' typen, maar volgens mij is dat Engels voor ''verdrinken'', of ben ik eventjes in de war? Maar verdrink maar niet, tekenen is leuker. :Y)
    Hopelijk wordt 2015 een super jaar voor je, vol geluk met alles!

    Roos: Je bent dan wel niet vaak op Quizlet, maar ik stuur je gewoon de link van dit topic zodat je dit berichtje toch leest. Überhaupt hebben we momenteel toch op geen enkele andere manier contact, doordat jouw telefoon is overleden. Dus ik ga er stiekem gewoon vanuit dat je dit berichtje wel lezen zult. c:
    Rooosjeeeeedooosjeeee! Ik ben nu al 2 keer bij jou geweest dit jaar, yaay! En de 20e kom jij naar mij! c: I can't wait! ^^ Want Roos, hoe lang kennen wij elkaar nu al wel niet? 3 jaar? 4 jaar? Langer, korter? Ik weet het echt niet hoor. Maar we kennen elkaar nu al een hele beste tijd, en daar ben ik blij om. Van mij mag die tijd echt wel langer duren. Je bent altijd echt lekker gek bezig, en dat is iets wat ook gewoon geweldig aan je is.
    But as same as for the others: Ik hoop dat aankomend jaar geweldig voor je wordt. En dat je eindelijk eens mag stoppen met fyshio! Ondanks dat die gasten schijnbaar kei knap zijn, ghehe. ^^

    Nikki: Ja! Natuurlijk hoor jij ook in het rijtje thuis! Het afgelopen jaar zijn we steeds meer met elkaar om gegaan, en ben ik erachter gekomen wat voor een geweldig persoon je bent. Altijd positief, gezellig, je hebt ook overal een antwoord op. Ik bewonder je inzet voor het hardlopen ook, wat dat betreft moet ik eigenlijk eens een voorbeeld aan jou nemen. Maar dat doe ik wanneer het weer wat beter wordt, ghehe. Met deze kou wil ik liever niet naar buiten! :')
    Aaanyways, ik wens je een heel fijn 2015 toe, en dat al je wensen vervuld mogen worden! c:

    Erieka: Erieka. Je bent een schat van een meid. Ondanks dat je het moeilijk hebt thuis zie ik je toch vaak vrolijk op het forum terug. Je probeert altijd iedereen te helpen en dat je zo kattenfan bent is ook echt heel leuk! Katten zijn nu eenmaal leuke beestjes. c:
    Hopelijk blijven wij nog lang bevriend, want je bent echt een heel leuk persoon! Ik hoop ook voor jou dat 2015 een beter jaar worden zal. (:

    Inge: Ingeeeeeee! Inge! Inge! Inge! Inge! Wij hebben gemee-heet! Wij hebben gemee-heet! Oke, als je dat op z'n Nederlands uitspreekt, klinkt dat echt zó bizar... o.O'
    Anyways, ook jou wil ik graag bedanken voor alles. Je bent altijd heel lief en aardig. Grappig en je zit bomvol met fantasie. Ook voel ik me vereerd dat ik zogenaamd jouw verhaal mag bètaën, ghehe. :Y) Je verhoogd het niveau hier op Quizlet best vaak met je slimme opmerkingen waar dan niemand iets tegenin te brengen heeft. En waardoor er dan tig posts komen met mensen die jouw post gequoted hebben. Best geinig om te zien eigenlijk. :')
    In het Perciver topic en FR topic en eigenlijk overal vrolijk je de boel wel op. En hopelijk mogen we daar nog lang van genieten. Heb een fijn 2015, Inge! ^^

    Jarne: Je bent de enigste jongen in het lijstje met mensen die ik graag nog wat zeggen wil, maar dat maakt je niet minder onbelangrijk. We hebben de laatste tijd niet bijster veel contact, maar dat is geen ramp. Wanneer we namelijk wel contact hebben, is het reuze leuk! Je bent een jongen die te vertrouwen is. Wanneer er iets is kan ik altijd bij je terecht, heb ik gemerkt. Maar ook voor de leuke gesprekken ben jij de persoon waar het feestje bij is! Ik wens ook jou een heel goed 2015 toe!

    Kim: ''You're the first name middle name to my last name.'' Ghehe. You know what I'm talking about, Jethro. :Y) Echt veel praten doen we niet echt meer, en wanneer we dat wel doen gaat het altijd over Harry Potter. Of over NCIS, zoals de laatste tijd. But that's okay, because I love talking to you about those subjects! En het feit dat onze namen matchen, is even more awesome! c: Hopelijk wordt het komende jaar voor jou net zo awesome als je naam!

    Kim: MY VERY SWEET NEW BFF CONTEST WINNER! Hi. c: Eigenlijk is het best wel stom. We praten alleen in The Nightclub. Daar moet echt verandering in komen, vind je niet? Ik ga gewoon in het vervolg je ook spammen in je GB/PB of FB. :Y) Muwhaha. Want waarom zou ik niet tegen zo'n gezellig persoon als jij willen praten? PLUS PLUS PLUS je hebt mijn wedstrijd gewonnen. Which makes you my bff, ghehe. c:
    Kimi, hierbij beloof ik plechtig dat ik vaker tegen je zal praten, zodat onze vriendenband sterker worden zal, want je bent gewoon kei gezellig. ^^ En dat hoop ik dan ook in 2015, dat onze vriendschap gewoon blijft bestaan. Oh, en die awesome poster van je ook. Je weet wel over welke ik het heb, lolol. Maar dat 2015 een topjaar voor je worden zal! (:

    Tamara: Mijn Kaaskroketje! <3 Je hebt het momenteel moeilijk, dat heb ik wel begrepen. Maar ondanks dat ben je toch altijd vrolijk. Ik moet vaak lachen om jouw reacties, want je bent zo heerlijk grappig. Misschien heb ik wel gewoon slechte humor... Maar dat maakt niet uit, want dan heb jij dat dus ook. :Y) Anyways, ik denk dat wij er inmiddels wel achter zijn gekomen dat we op elkaar kunnen rekenen. Ik heb gemerkt dat jij er voor mij bent wanneer ik dat nodig heb, en andersom is het ook het geval. Ik wens jou een super 2015 toe! (:

    Gail: Gailerd, Geelerd, Gaily, Gail. Mijn dinnetje uit Curaçoa. Spel ik dat goed? Vast niet zeker. x) Maar boeiend. Je bent een fantastisch persoon en ik ben blij dat ik je heb leren kennen. Hoewel ik wel nog steeds van mening ben dat je eens hier moet komen wonen. Dan kunnen we tenminste meeten. :3 ghehe.
    Veel heb ik je eigenlijk niet te zeggen, want echt diepgaande gesprekken hebben wij zowat nooit. Maar dat is niet erg, want lachen kun je met jou wel! En ik hoop dat 2015 ook zo'n kei gezellig jaar voor je worden zal! c:

    Kyle: Kellykyle! Je bent een tof persoon, niet bang om je mening te laten horen. Soms is er een miscommunicatie en wordt jij of de ander boos, terwijl iets dan niet op zo'n manier bedoelt is, maar dat geeft niet. Such things happen. Komt door het internet, vind ik. Maar goed, je woont vet ver weg en echt leuk is dat niet. Waarom wonen alle toffe mensne zo ver weg? :C It ain't fair! D:
    Mjah, we hebben wel via Quizlet, facebook en whatsapp contact, which is nice. c: Hopelijk wordt 2015 voor jou een super jaar. Vol leuke verrassingen en zonder tegenspoed! (:

    Bes: SISSIE! Het is een laaaange tijd geleden dat wij met elkaar gesproken hebben. Het ging over meeten, en dat we allebei zo goed als niet weten op Topografisch gebied. Dat meeten zal er dus wel niet van komen, of wel? :'D ghehe.
    Maar ik vind je een fantastische meid, en ik wens je dan ook een fantastisch 2015 toe! c:

    Cherona: Ik ken je nog niet zo goed en nog niet zo lang. Maar ik wil je bij deze wel een fijn 2015 wensen, en dat alles goed zal komen. Ik weet dat je je momenteel niet zo goed in je vel voelt, en ik hoop echt dat 2015 daar verandering in brengt. (:

    Iedereen uit The Nightclub, het Flight Rising topic, het Perciver fantopic, het NCIS fantopic en het Offtopic: Ik wens jullie allemaal een onvergetelijk 2015 toe. Dat al jullie wensen en dromen uit mogen komen, en dat het een top jaar voor jullie worden mag! ^^


    N'awh dankje lieverdje!<3
    Op een dag gaan we meeten! Als we onze topografische kennis bij hebben geschaafd, haha :'D je bent en blijft mijn zusje, ook tussen de periodes dat we niet zo frequent praten (;
    Bedankt meid!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Debbaut schreef:
    Nou, laat ik er maar eens aan beginnen.:W

    First: iedereen die met me praat en aardig is, dat zijn veel te veel mensen dus ik ga ze hier niet allemaal zetten.
    Voor de rest bedank ik de gehele crew voor hun inzet! Thank you all!

    Als eerste wil ik de persoon bedanken die mij hier misschien wel het beste kent. Meaghan/Nerveus.
    Ik kan altijd bij je terecht. Je bent gewoon een super aardig meisje en man, wat ben ik slecht in dit soort dingen.:W
    Maargoed, ik wil je eigenlijk bedanken, voor alles. Je weet niet half hoeveel je voor mij betekent!

    Sylvie/Sheamus, ik kan altijd met je praten. Daarbij verzorg jij al mijn thema-avatars, ook jou wil ik voor alles hier bedanken, ook omdat je zo'n aardig meisje bent uiteraard.(;
    Het ga je goed in 2015!

    Erieka/GrumpyCat, jij aardig meisje, ik heb alles misschien al gezegd in die birthdaypb, en veel meer heb ik daar niet aan toe te voegen. Bedankt voor alles, van je gezelligheid tot je kattenfoto's. Veel plezier in 2015.

    Besbesserbest!/Bes/Frodo, het is al een tijdje geleden, we moeten echt eens wat vaker praten! Het was altijd zo gezellig met jou. Daarbij zijn we nog altijd medeoprichters van het Rowlingisme en de partij Jabes.(;
    Gelukkig 2015!

    Lotta/blade, ook bij jou is het al even geleden. Maar toch ook jou even benoemen, toffe meisjes horen hier nu eenmaal thuis.:Y)
    Prettig 2015!

    Dries/ExpectoPatronum, zelfs in het lijstje van een jongen de enigste jongen.:W Maar je bent wel de eerst die ik hier heb leren kennen en ook een echte vriend! 2015 is klaar voor jou!

    Gail/Aldea, de lieve moderator, het is je geraden dat je meer komt praten met ons! Zo'n gezellig persoon kunnen we helaas echt niet missen. Maar ik weet dat je voor alles je best doet en veel plezier in het jaar van 2015.

    Sofie/Burkhardt, bedankt voor die fijne meeting en de gezellige gesprekken die erop volgden.(:
    Prettig 2015!

    Erica/Scandal, dag kajakker! Gelukkig had je tijdens het varen door nog wat tijd om met me te praten. Ik wil je bedanken voor alle leuke en grappige momenten en een leuk nieuw jaar wensen.(:

    Jaimy/Bjergsen, ook bedankt voor alle fijne tijden, je bent echt een geweldig persoon! Keep on the good work! Also in 2015!:p

    Yolanda/Gibbs, de enigste panda in mijn lijst.:p Maar wel de beste, geweldigste, schattigste, ik vergeet nog een paar dingen panda die er is!
    Happy 2015!!!

    Inge/Square, onze vierkante bèta kan ik ook biet vergeten.:Y) Bedankt voor alle gezelligheid en wijsheid. 2015 wacht op u.


    Zo, dit is het voorlopig, als ik op nog iemand komt zal ik nog een berichtje posten.(:


    N'awh Jarne, dankjewel :3 we moeten echt onze parijpunten voor Jabes wat duidelijker maken haha. Maar misschien maar eens beginnen met wat meer te praten (; goede voornemens voor 2015!
    Dankjewel gekkerd (krul)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Scorpion schreef:
    Allereerst wens ik natuurlijk iedere user van Quizlet het beste toe voor het komende jaar.^^

    Ik wil ChandlerBing, Cordeliae, DelanoDKM, Ignatius, Metamorphmagus, Niphredil en WenseKronik bedanken voor de vele jaren die we al samen schrijven. Toen Hyves vorig jaar werd opgedoekt was ik een beetje bang dat onze vriendschap zou verwateren, maar gelukkig hebben we het schrijven hier voortgezet. Ik ben jullie heel dankbaar dat ik altijd mijn ei kwijt kan, dat onze dates altijd super gezellig zijn en dat we al bijna zes jaar verhalen met elkaar schrijven en dat nog steeds leuk blijft.^^

    Verder ben ik ontzettend blij dat ik het afgelopen jaar AidanTurner, Armitage, Kiriel, LynnBlack, SonOfGondor en Stapper heb leren kennen. Het is een vreemd idee dat ik jullie zo kort ken en ik heb altijd genoten van onze gesprekken. Sommigen van jullie heb ik al mogen ontmoeten en bij anderen sta ik te popelen om dat te doen.^^

    And last but not least… Alessse, je bent met stip mijn meest favoriete schrijver op Quizlet en ik hoop dat ik nog lang van je verhalen mag genieten. Daarnaast vind ik je gewoon een topwijf, ben je heerlijk nuchter en denk ik dat je toch zeker een aanzienlijk deel van mijn gastenboek hebt gevuld. xP


    Ahw, wat lief ^^
    [Ik heb 54 pagina's gevuld van de 532. Dat valt best mee :P]

    Even MT, ik ga nog even nadenken over wie ik allemaal kan nomineren ^-^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Oké hier gaan we ^^


    Als eerste wil ik de crew bedanken. Jullie doen zoveel werk, ook achter de schermen van Q, jullie verdienen de dikste pluim in de hele wereld! Dankzij jullie draait Q zoals het moet. Dus dankjewel en ik hoop dat volgend jaar heel wat goeds brengt voor ieder van jullie.

    Verder is er natuurlijk de lieve Gibbs. Zoals ik al eerder zei meid: we zullen ooit meeten, dat beloof ik je :'D ik moet je geweldige hondje en kat toch ooit kunnen zien?! Daarbij wil ik je absoluut eens accordeon horen spelen, daar ben ik ontzettend benieuwd naar ^^ lieve panda, je weet dat je m'n zusje bent en dat blijft altijd zo.

    Eledhel, oftewel Rosa, ik heb geen idee hoe we ooit begonnen zijn met praten, maar zo'n vijftig superlange privé-berichten kan ik je moeilijk nog wegdenken. Je bent echt een supermeid en ik hoop dat 2015 super fantastisch is voor jou (en boordevol lange berichten natuurlijk^^). Geen idee waar we allemaal al over hebben gepraat, maar ik hoop dat er nog heel wat onderwerpen bijkomen. Bedankt!

    Debbaut/Jarnee! Toen ik een tijdje weg was van Q en daarna spontaan terug opdook, was jij één van de eerste die me terug verwelkomde ^^ en dat blijft bij jou ook zo! Zelfs al gaan er weken voorbij waarin we niet praten, elk gesprek met jou blijft super gezellig en over de gekste onderwerpen.
    Dus mijn-enigste-jongens-vriend-op-Q(-wat-eigenlijk-niet-zo-moeilijk-is) hopelijk zit 2015 vol met meer van die conversaties!

    Gardenzio/Maia. Lieverd, ik weet dat we al lang niet meer gesproken hebben, maar een vriendschap van minstens twee jaar gooi je niet zomaar weg. Dus: ik hoop dat je in 2015 my sorry butt vergeeft voor de stiltes en we deze opnieuw kunnen vullen (Ja, ik mis je)

    En natuurlijk Rhosgobel, meid ik hou er echt van als je random mijn gastenboek komt binnenvallen haha :'D en natuurlijk hebben we onze LoTR-obessie die we delen.
    Dus voor jou wens ik ook een supertof 2015!

    Verder wil ik nog Square, Assassin, Niphredil, JaceLightwood, Krull en SPECS bedanken want het forum op Q zou nooit hetzelfde kunnen zijn zonder jullie reacties. Jullie, beste dames, vormen Q tot wat het is.

    Soooo...
    Thanks guys (krul)

    [ bericht aangepast op 10 dec 2014 - 16:17 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik moest van de eenhoorn van de kerstman zeggen dat iedereen die niet flink geweest is geen unicorn cadeau krijgt en wie wel flink was krijgt een unicorn


    You are my piece of paradise.

    unicornXDlover schreef:
    Ik moest van de eenhoorn van de kerstman zeggen dat iedereen die niet flink geweest is geen unicorn cadeau krijgt en wie wel flink was krijgt een unicorn


    + Iedereen van Quizlet een fijn en gelukkig 2015, heb erg genoten van dit jaar en jullie verdienen allemaal, stuk voor stuk het beste.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2014 - 19:01 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    @ Frodo: Nou oké, alleen je kont dan. :')


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nou, laat ik dan ook maar even een bericht maken.

    Ten eerste wil ik iedereen hier bedanken voor het laten bestaan van Quizlet en zijn sfeer (waar misschien wel wat over geklaagd wordt, maar blijkbaar toch goed genoeg is om ons hier telkens weer online te laten zijn). Daar valt natuurlijk de gehele crew onder, maar ook alle gewone users. Ik kan niet in woorden uitdrukken hoe dankbaar ik ben dat ik na alle shit van mijn dagelijks leven even terug kon keren naar mijn mobiel of laptop om gewoon even fijn op Q te zijn, weg van al het gezeik dit jaar. Ik weet zeker dat ik zonder Q mijn examens niet gehaald zou hebben en zwaar depressief zou zijn geweest. Klinkt zeer radicaal, maar het was ook echt een verdomd *** jaar, haha. Ik wens dus allereerst heel Q een geweldig 2015 toe met veel gezelligheid, af en toe wat drama -dat mag gewoon niet missen- en veel creatieve uitspattingen. Daarnaast wil ik in het bijzonder alle mensen bedanken die dit jaar leuke reacties in mijn GB of op mijn creaties hebben achtergelaten ^^

    Dan nu mijn bedankjes waar ik mensen bij naam noem:

    Sura & Sheamus, bedankt voor het reageren op het topic waar al mijn gezeik van dit jaar kort samen was gevat (hoewel het de tweede helft van het jaar nog mist, want het was ongeveer op de helft, haha). Gewoon het feit dat mensen het gelezen hebben en mij vervolgens simpelweg sterkte wensten deed mij goed. Ik ken jullie niet persoonlijk, maar ik hoop dat jullie een geweldig en liefdevol 2015 zullen hebben.

    Lieve, lieve, lieve Yolanda/Gibbs, we hebben ons zeker gehouden aan die belofte, haha. Als 2014 straks is afgelopen heb ik zelfs twee keer bij je gelogeerd. Allereerst wil ik je dan ook (en ook jou natuurlijk Inge/Square) voor Samfro in mijn leven brengen. Ik kan mij echt geen leven meer voorstellen zonder het diehard shippen van Samfro. I mean ASDFGHJKL, ze zijn zo schattig samen! Hoe kan dat zo'n kleine groep shippers (is dat een woord) hebben? 0.0
    Oké, en dan nu het serieuzere gedeelte. Ja, ik heb het niet makkelijk gehad (en stiekem moest ik ook weer huilen toen ik je berichtje las en moet ik nu ook weer janken, maar dat negeren we maar even), maar jij ook zeker niet. Ik vind dus wel dat we kunnen stellen dat we het samen super doen en ik ben heel blij dat ik iemand in mijn leven heb als jij. Ik ben je ontzettend dankbaar voor alle lieve opbeurende berichten, voor je geweldige verhaal dat ik met mijn verjaardag van je kreeg, alle steun en lachwekkende dingen die je mij hebt geboden dit jaar zijn mij heel dierbaar. Ik wens, hoop en bidt dan ook dat die achterlijke idioten van alle instellingen waar je mee te maken hebt eindelijk eens inzien hoe vaag ze wel niet bezig zijn en komend jaar op die manier al een stuk leuker voor je zal zijn. Ik wens je dan ook het beste 2015 aan wat ik je maar kan wensen.

    Mijn lieve geweldige mede Marauders die nog voor het grootste gedeelte bijnaamloos zijn (SiriusSerieus, daar moeten we echt iets aan doen), ik wens jullie komend jaar alle goeds en gezondheid toe, maar natuurlijk vooral veel snode plannen :p Ik heb het als zeer fijn ervaren om met jullie te kletsen, fangirlen, lachen en RPGen. Searclaw oftewel Ellie oftewel WillNotLearn oftewel the Lucius to my Narcissa, ik ben ervan overtuigd dat je een leuke studie gaat vinden voor in 2015. Femke oftewel JamesPotter oftewel the James to my Lily, James is awesome. Dat worden we nooit zat, duh. En Roos oftewel XY390 oftewel the Black to my Red, sirius serieus bedankt voor Flawn in mijn leven brengen ^^ Jullie zijn stuk voor stuk top en Fem, we gaan zeker meeten. Ooit, ergens, ik ben er zeker van... (cat)

    Mischief Managed denk ik dan maar ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord, dat is echt graag gedaan. Bedankt, voor jou dezelfde wensen!


    16 - 09 - '17

    Debbaut schreef:
    Gail/Aldea, de lieve moderator, het is je geraden dat je meer komt praten met ons! Zo'n gezellig persoon kunnen we helaas echt niet missen. Maar ik weet dat je voor alles je best doet en veel plezier in het jaar van 2015.

    Awhie, hahaha. Lief!


    -

    Frodo schreef:
    Oké hier gaan we ^^

    Als eerste wil ik de crew bedanken. Jullie doen zoveel werk, ook achter de schermen van Q, jullie verdienen de dikste pluim in de hele wereld! Dankzij jullie draait Q zoals het moet. Dus dankjewel en ik hoop dat volgend jaar heel wat goeds brengt voor ieder van jullie.

    Verder is er natuurlijk de lieve Gibbs. Zoals ik al eerder zei meid: we zullen ooit meeten, dat beloof ik je :'D ik moet je geweldige hondje en kat toch ooit kunnen zien?! Daarbij wil ik je absoluut eens accordeon horen spelen, daar ben ik ontzettend benieuwd naar ^^ lieve panda, je weet dat je m'n zusje bent en dat blijft altijd zo.

    Eledhel, oftewel Rosa, ik heb geen idee hoe we ooit begonnen zijn met praten, maar zo'n vijftig superlange privé-berichten kan ik je moeilijk nog wegdenken. Je bent echt een supermeid en ik hoop dat 2015 super fantastisch is voor jou (en boordevol lange berichten natuurlijk^^). Geen idee waar we allemaal al over hebben gepraat, maar ik hoop dat er nog heel wat onderwerpen bijkomen. Bedankt!

    Debbaut/Jarnee! Toen ik een tijdje weg was van Q en daarna spontaan terug opdook, was jij één van de eerste die me terug verwelkomde ^^ en dat blijft bij jou ook zo! Zelfs al gaan er weken voorbij waarin we niet praten, elk gesprek met jou blijft super gezellig en over de gekste onderwerpen.
    Dus mijn-enigste-jongens-vriend-op-Q(-wat-eigenlijk-niet-zo-moeilijk-is) hopelijk zit 2015 vol met meer van die conversaties!

    Gardenzio/Maia. Lieverd, ik weet dat we al lang niet meer gesproken hebben, maar een vriendschap van minstens twee jaar gooi je niet zomaar weg. Dus: ik hoop dat je in 2015 my sorry butt vergeeft voor de stiltes en we deze opnieuw kunnen vullen (Ja, ik mis je)

    En natuurlijk Rhosgobel, meid ik hou er echt van als je random mijn gastenboek komt binnenvallen haha :'D en natuurlijk hebben we onze LoTR-obessie die we delen.
    Dus voor jou wens ik ook een supertof 2015!

    Verder wil ik nog Square, Assassin, Niphredil, JaceLightwood, Krull en SPECS bedanken want het forum op Q zou nooit hetzelfde kunnen zijn zonder jullie reacties. Jullie, beste dames, vormen Q tot wat het is.

    Soooo...
    Thanks guys (krul)



    Nawh, graag gedaan en thanks!


    Queer zijn is gewoon alles

    Eindelijk komt de mijne dan weer!

    Alvorens wil ik graag héél The Nightclub bedanken. Ik zit nog niet verschrikkelijk lang in The Club, maar meisjes, jullie zijn geweldig. Het is er altijd vreselijk gezellig, en ik vind het geweldig om jullie spam te lezen tussen het leren door.
    Het bijzondere aan jullie, is dat jullie mij accepteren zoals ik ben. Geen 'eerste-blik-labels' plakken. Ik wil jullie bedanken omdat jullie dat doen, mij aanvaarden.

    Annemarije/Mulleroni

    Marijsel! Mijn Dubsmash-verslaafde-die-geen-filmpjes-kan-plakken. Jou wil ik bedanken omdat ik met jou gewoon vet random kan zijn, lelijke snaps kan sturen en jou kan belasten met mijn spam en troubles. Ik kan met jou stiekem mensen vernederen en roddelen. Praten over 'struggles in life', like mager blijven. :c Enkel met water en sporten kan dat. Luie kinders dat we zijn. :'D
    Wat me vooral heel erg aan je opvalt, is dat je uitermate nieuwsgierig bent. ^^. Vind ik cute. (: ooit zal ik je wel eens vertellen waarover die story gaat Verder wil ik je nog bedanken voor de waarschuwen van zes maanden geleden. Ik wens jou een prettig 2015 met veel spam en smut (en vriendschap ö) van mij en nog een mooie relatie met je lekkere Jordy.


    Okay, er komen nog. Ben nu gewoon te lui om verder te typen. D:

    Update: En Jarne. (:

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 20:12 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Vergilius schreef:
    Eindelijk komt de mijne dan weer!

    Alvorens wil ik graag héél The Nightclub bedanken. Ik zit nog niet verschrikkelijk lang in The Club, maar meisjes, jullie zijn geweldig. Het is er altijd vreselijk gezellig, en ik vind het geweldig om jullie spam te lezen tussen het leren door.
    Het bijzondere aan jullie, is dat jullie mij accepteren zoals ik ben. Geen 'eerste-blik-labels' plakken. Ik wil jullie bedanken omdat jullie dat doen, mij aanvaarden.

    Annemarije/Mulleroni
    Marijsel! Mijn Dubsmash-verslaafde-die-geen-filmpjes-kan-plakken. Jou wil ik bedanken omdat ik met jou gewoon vet random kan zijn, lelijke snaps kan sturen en jou kan belasten met mijn spam en troubles. Ik kan met jou stiekem mensen vernederen en roddelen. Praten over 'struggles in life', like mager blijven. :c Enkel met water en sporten kan dat. Luie kinders dat we zijn. :'D
    Wat me vooral heel erg aan je opvalt, is dat je uitermate nieuwsgierig bent. ^^. Vind ik cute. (: ooit zal ik je wel eens vertellen waarover die story gaat Verder wil ik je nog bedanken voor de waarschuwen van zes maanden geleden. Ik wens jou een prettig 2015 met veel spam en smut (en vriendschap ö) van mij en nog een mooie relatie met je lekkere Jordy.


    Okay, er komen nog. Ben nu gewoon te lui om verder te typen. D:


    Was die er niet? Ik accepteer je echt niet hoor. Tsss.


    wat was dit ookalweer

    Vergilius schreef:
    Eindelijk komt de mijne dan weer!

    Alvorens wil ik graag héél The Nightclub bedanken. Ik zit nog niet verschrikkelijk lang in The Club, maar meisjes, jullie zijn geweldig. Het is er altijd vreselijk gezellig, en ik vind het geweldig om jullie spam te lezen tussen het leren door.
    Het bijzondere aan jullie, is dat jullie mij accepteren zoals ik ben. Geen 'eerste-blik-labels' plakken. Ik wil jullie bedanken omdat jullie dat doen, mij aanvaarden.

    Annemarije/Mulleroni
    Marijsel! Mijn Dubsmash-verslaafde-die-geen-filmpjes-kan-plakken. Jou wil ik bedanken omdat ik met jou gewoon vet random kan zijn, lelijke snaps kan sturen en jou kan belasten met mijn spam en troubles. Ik kan met jou stiekem mensen vernederen en roddelen. Praten over 'struggles in life', like mager blijven. :c Enkel met water en sporten kan dat. Luie kinders dat we zijn. :'D
    Wat me vooral heel erg aan je opvalt, is dat je uitermate nieuwsgierig bent. ^^. Vind ik cute. (: ooit zal ik je wel eens vertellen waarover die story gaat Verder wil ik je nog bedanken voor de waarschuwen van zes maanden geleden. Ik wens jou een prettig 2015 met veel spam en smut (en vriendschap ö) van mij en nog een mooie relatie met je lekkere Jordy.


    Okay, er komen nog. Ben nu gewoon te lui om verder te typen. D:


    Meisjes?D':


    Queer zijn is gewoon alles